Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

  

40 stemmer

  1. 1. Er Abort drap?

    • Ja, jeg tror at vesenet i mors mage er et fullverdig menneskeliv.
      9
    • Nei, jeg anser vesenet i mors mage for ingenting.
      26
    • Ja, men ikke alltid
      0
    • Nei, men noen ganger så er det drap
      5


Anbefalte innlegg

kilde

 

HVORDAN VÅGER DU å bedrive direkte løgn og bedrag på vegne av alle kvinner som blir misbrukt på denne måten? Du er lavere enn skitt på støvelen min, slik som du oppfører deg.

 

Les deg opp på emnet før du uttaler deg så bombastisk om noe som du absolutt ikke har noen som helst peiling om.

Se der ja, noen som gidder å lete etter tall fant de.

Under 10 stk i året :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mente sikkert 10 stk i norge, men uansett, å kreve forbud mot abort i norge er fortsatt et hån mot kvinner i hele verden.

5% var noe som dukket opp flere ganger på Wikipedia. Om vi da tar antallet voldtekter i Norge i 2011, og så legger 5% på det, er det da et brukbart tall, i mangel av faktiske undersøkelser fra Norge?

 

1075 Voldtekter, 2011

1075 voldtekter, hvorav 5% er 53,75. Det ville i så fall tilsi 5 ganger så mye som først påstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og igjen, det ligger mørketall der også for å si det sånn.

Mørketall er mørketall. Du kan si 0 om mørketall. På samme måte kan jeg påstå at kvinner voldtar menn og tvinger menn til å bli far for å betale for hennes ønske, enten direkte eller gjennom torpedoen staten.

 

Og du har eksakt 0 grunnlag for å motsi argumentet.

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter grensen for når det er liv. Hvis du ikke skjønner hvorfor så er du utrolig dum: Hvis du aborterer, før det er et liv så er det jo per definisjon ikke et drap, etter så er det per definisjon drap.

Fun Fact: Først rundt 3-års alder er et menneske selvbevisst. Så grensen din mellom menneske og foster er meget tvilsom.

 

Jeg definerer ingen grense, jeg konstanterer forskjeller. Det er ikke det minste interessant hva du ønsker å kalle drap, og hva du ønsker å ikke kalle drap, basert på en helt arbitrær bestemmelse. Følger du ikke med i timen? Fortell meg igjen hvordan det at jeg ikke benytter meg av en enkel, presis og lineær definisjon av skillet mellom et foster og et spedbarn/barn, fører til at du har rett i at abort er drap på barn..

 

Dette fører ingen vei. Takk for spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han mente sikkert 10 stk i norge, men uansett, å kreve forbud mot abort i norge er fortsatt et hån mot kvinner i hele verden.

Ja, jeg mente 10 stk i Norge

 

Aha, når tallene kommer, så løper den religiøse fanatikeren.

Hva har abort syn med religion å gjøre? Dessuten blir det feil å skrive at jeg løper når jeg kun trengte en pause.

5% var noe som dukket opp flere ganger på Wikipedia. Om vi da tar antallet voldtekter i Norge i 2011, og så legger 5% på det, er det da et brukbart tall, i mangel av faktiske undersøkelser fra Norge?

 

1075 Voldtekter, 2011

1075 voldtekter, hvorav 5% er 53,75. Det ville i så fall tilsi 5 ganger så mye som først påstått.

Mange graviditeter ved voldtekter endre med spontanabort pga påkjenningene rundt dette å ha blitt voldtatt. Dessuten så ligger det mange mørketall der også som han Captain sa. Så i realiteten så er det kun under 10 stk som tar abort hvis man ikke med regner spontanabort.

Lenke til kommentar

Se der ja, noen som gidder å lete etter tall fant de.

Under 10 stk i året :p

 

Så du er enig i at en 18 åring som har sex med en 15 åring er en voldtekt?

Lete etter tall uten å lese, er en morsom sport. Farlig, men morsom.

 

Ellers artig at man tar anmeldte voldtekter og ikke dømte. Mørketallsmagi er fantastisk. Samt at man ikke vet hva "statutory rape" er for noe. Mørketallsmagi er dobbelartig.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

 

Jeg definerer ingen grense, jeg konstanterer forskjeller. Det er ikke det minste interessant hva du ønsker å kalle drap, og hva du ønsker å ikke kalle drap, basert på en helt arbitrær bestemmelse. Følger du ikke med i timen? Fortell meg igjen hvordan det at jeg ikke benytter meg av en enkel, presis og lineær definisjon av skillet mellom et foster og et spedbarn/barn, fører til at du har rett i at abort er drap på barn..

 

Dette fører ingen vei. Takk for spillet.

Arbitrær bestemmelse? Er det levende er det drap, er det ikke levende er det ikke. Det er ingen arbitrær bestemmelse.

Ingen har sagt noe om en lineær bestemmelse. Faktisk er det ren dumskap av deg å påstå det, men det kommer vel av at du ikke aner hva ordet betyr. Forskjellen mellom liv og død er ingen kontinuerlig grense, men en diskontinuitet, eller såkalt hard ulinearitet. Dersom du dreper et levende menneske er det per definisjon drap. Det har jeg hevdet hele veien, men du konstruerer heller stråmenn enn å følge med i timen.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mente 10 stk i Norge

 

Hva har abort syn med religion å gjøre? Dessuten blir det feil å skrive at jeg løper når jeg kun trengte en pause.

Mange graviditeter ved voldtekter endre med spontanabort pga påkjenningene rundt dette å ha blitt voldtatt. Dessuten så ligger det mange mørketall der også som han Captain sa. Så i realiteten så er det kun under 10 stk som tar abort hvis man ikke med regner spontanabort.

Kilder, takk. Jeg gidder ikke diskutere med fantasitall.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tall er da helt irrelevant for religiøse mørkemenn som vil ha faste klare lover på alt mennesker skal ha lov og ikke til. Hvordan skal religion oppfylles som en ypperlig kontrollmekanisme dersom dere skal kverulere med tall i tillegg...?

Selvbestemmelse over egen kropp!? Herlighet! Nå har kvinnekampen gått for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tall er da helt irrelevant for religiøse mørkemenn som vil ha faste klare lover på alt mennesker skal ha lov og ikke til. Hvordan skal religion oppfylles som en ypperlig kontrollmekanisme dersom dere skal kverulere med tall i tillegg...?

Selvbestemmelse over egen kropp!? Herlighet! Nå har kvinnekampen gått for langt.

Prinsippet ditt er altså abort burde være legalt til fødsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...