Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man sørger for å selge det gamle, så er det ikke så ille å bytte ut hvert år hvis man føler behov for det. Retina-skjerm er en ganske betydelig oppgradering også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går fra iPad 1 til iPad 3/HD, syns det er en fin og naturlig utvikling. Å kjøpe hver eneste versjon kan være litt overkill. Fks. de som kjøpte iPhone 4 har overhodet ikke bruk for iPhone 4S.

Skrevet

Er i samme båte som Martin. Kjøpte en Ipad 1 brukt, og solgte den nettopp for omtrent akkurat samme pris. Nå er jeg spent på nummer 3.

Det er likevel ingen automatikk i at det blir en ny padde. De må komme med noe mer enn bare milimeter tynnere og bittelitt bedre prosessor. Men ble ganske glad i iPaden min etterhvert, og savner den litt nå må jeg innrømme ^^

Skrevet (endret)

Samme kamera som iPhone!

EDIT: Var ikke samme visstnok, men 5 mpix. Mer enn nok. Burde være samme opptikk, bare annen bildebrikke.

Endret av MartinF
Skrevet

4G LTE på plass.

NÅ er jeg spent på prisen. Med tanke på at de ikke kaller den for iPad 3 eller iPad HD, så kan det hende de setter en helt annen pris på den.. Hmm, spennende!

Skrevet

Håper inderlig ikke LTE låses til amerikanske operatører og det bare blir 3G HDSPA+ her i Europa.. Det er det eneste som kan stoppe et iPad 3 kjøp fra min side for øyeblikket.

Skrevet

Spørs om det vil gjelde Norge da, og blir det 4G / LTE til Europa eller er det utelukkende låst til Verizon og AT&T? Syntes ikke det kom spesielt klart frem..

Skrevet (endret)

Se der ja, der ble Asus transformer prime grundig knust. Hadde Ipad 3 kommer før hadde jeg nok ikke kjøpt primen

Endret av Vallhall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...