Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Skal til Kina, så kjøper eventuelt der, så frakt og sånn har ikke så mye og si. Trodde at det var samme apple supporten over hele verden, altså at selv om jeg kjøper i Kina kan jeg levere til reparasjon i Norge, men det stemmer kanskje ikke?

 

Joda, men da har du bare Apple sin globale 1år garanti, du kan glemme norsk 2års garanti og 5års reklamasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro de andre selskapene har satt en ring rundt "pris" når de skal legge strategien for konkurranse fremover.

 

Jeg må kjøpe en slik for utvikling, hadde det ikke vert for at så mange har havnet på tablet-kjøret så hadde jeg ikke hatt hverken pad eller tab... Den er ikke noe lettere å dra med seg enn en laptop. For mitt bruk havner nettbrettene mellom alle stoler.

 

Skjermen er helt klart den største nyheten her. Det er smått utrolig at vi er kommet dit at man får dette inn på 10" (eller 1080p for den del...). At Apple nå må skalere opp 1080 istedenfor ned er "ikke mitt problem" :)

 

Det er uansett markedslederen i 2012 vi ser her. Jeg tror ikke Samsung og de andre slipper noe som har mer enn HD-oppløsning, så de må i så fall konkurrere vesentlig på pris.

Lenke til kommentar

Husker når iPhone 4 kom og folk begynte å snakke om iPad med Retina Display (aka. hi-res) og bedreviterne snakket om at dette ikke ville kom til å skje, fordi ville bli for dyrt å produsere så høyoppløselige skjermer i den størrelsen, og det ikke var hensiktsmessig whatsoever for brukeren. :D

Lenke til kommentar

Du må slenge på 25% mva også for å importere til Norge.

De sa på konferansen igår at den er tilgjengelig for preorder "Now". Hvor da? Må jeg preordre fra USA? Og få masse frakt og ekle momser og skit i etterkant?

 

Fant ikkeno på amazon..eplehuset.no har ingen preorder info heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du må slenge på 25% mva også for å importere til Norge.

De sa på konferansen igår at den er tilgjengelig for preorder "Now". Hvor da? Må jeg preordre fra USA? Og få masse frakt og ekle momser og skit i etterkant?

 

Fant ikkeno på amazon..eplehuset.no har ingen preorder info heller.

Andre varianter å ungå momsen? Reise til usa og kjøpe, eller få noen til å kjøpe der og sende den som gave?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...