Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ikke skjønner hva Apple tenker på når det kommer til navn.

På slutten nå sa de jo at iPad 2 kommer til å fortsette, men til en redusert pris.

 

Dermed har vi nå en eldre modell med navn som tilsier at den er nyere enn nå den nyeste modellen.

 

Ser for meg følgende scenario i butikk med en kunde som "har hørt om iPad", men som ikke vet noe mer enn som så.

 

"Hei, jeg skulle gjerne sett på en sånn derre derre iPad"

"Klart det, ønsker du å se på den nye iPaden, eller iPad 2?"

 

Skurr i bøtta..

Lenke til kommentar

Ja... helt ny ja... akkuratt som alle de andre produktene deres.

Den er ikke ny mener du?

 

Jo, kanskje det er noen updates her og der.

 

Kan ikke forvente helt syke updates en gang i året..

 

Sier bare at det er litt rart at de har småe updates hele tiden og at alle tror at det er en SPLITTER ny ipad og alt er nytt.

 

Hater ikke Apple, har selv en Macbook Pro early 2011 ed. Kommer ikke til å kjøpe late 2011 ed. eller early 2012 eller late 2012. Ingen vits.

 

Akkuratt som Call of Duty som du kanskje har hørt om.

Lenke til kommentar

Apple-fanboys er rare. Hvorfor spiller det noe rolle om den heter iPad eller iPad 3? Helt greit at de fjerne tallene. Da blir det vel ikke noe tull med iPhone 5 eller 6 til høsten også. Bare iPhone.

 

Nå er ikke jeg en apple-fanboy (da hadde jeg sikkert digga alt som apple kommer med inkludert det nye navnsystemet). Hvis de nå går over til kun og kalle de nye iPhonene og iPadene for "the new ..." blir det jo ett ekstremt rotete system. Når det kommer en enda nyere versjon, skal de da kalle den "the newer ...." osv. eller skifte navn på den gamle til "the old ...". Det kommer til å bli mye mer forvirring enn med det enkle tallsystemet. F.eks. hvis du skal spørre en om hvilken mobil han har, og han har 3G ville jo den bli kalt "the older then the older then the old iPhone" hvis de skulle hatt det systemet hele tiden. Skjønner virkerlig ikke hva de tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...