Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Jeg har solgt unna noe på Finn i det siste og tror kjøpere er godt fornøyd, både på pris, pent behandlet vare m.m. Ser noen har fått "fornøydscore" på Finn, den funksjonen har jeg ikke klart å fortså. 

 

Jeg tror du må ha kommunisert med motparten via meldingene på finn.no før du kan velge dem som kjøper/selger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi PlayStation classic suger balle og er uspillelig. Ikke kan du spille dine gamle spill på den eller.

Lenke til kommentar

Er nok forbredt på å gå ned i pris.

 

Tenker rundt 18000 er mer realistisk ... bare skjermen koster omlag 5500 ny.

Er det din annonse?

 

Jeg har aldri forstått hvorfor folk med slike pc-er skriver at de ikke har overklokket.

 

Enten har de vært naiv og gått glipp av en betydelig mengde ytelse («aldri vært behov» er alltid feil å si), eller så lyver de, fordi de er redd for at det påvirker salgspris negativt (noe det ikke burde gjøre)

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Er det din annonse?

 

Jeg har aldri forstått hvorfor folk med slike pc-er skriver at de ikke har overklokket.

 

Enten har de vært naiv og gått glipp av en betydelig mengde ytelse («aldri vært behov» er alltid feil å si), eller så lyver de, fordi de er redd for at det påvirker salgspris negativt (noe det ikke burde gjøre)

Betydelig mengde ytelse ved å overklokke cpu, ser ikke det om jeg overklokke. Ser bare at strømforbruket gå opp.

Lenke til kommentar

Når folk skriver aldri "overclocket" så går jeg ut fra at "den" overklokkersom et dass!

Jeg opplyser alltid hvilken oc jeg har oppnådd ved salg og mine ting selger stort sett raskt :)

Er ikke alltid det er poeng i å overklokke heller, har bygd en kontorPC for mutter med 6600k for noen år siden, den durer og går på stock speed enda, "k" kostet bare 50kr mer enn "non-k" når maskinen ble kjøpt, så om delene noen gang skal selges er det nok enkelt å få igjen den 50-lappen :)

Lenke til kommentar

 

Rigg 1: GPU: 13 AMD Sapphire Nitro+ Radeon RX 570 8GB (BIOSmod, undervolt og OC) CPU: Intel Pentium G4560 Disk: 120GB SSD Hovedkort: B250 mining expert Ram: 4GB 2400mhz PSU: 2 EVGA G2 1600W Risers: 13 risere som får strøm via 6-pin pci-e OS: Windows 10 pro Strømkabel fra kasse: Ja Internett: Ja Strømforbruk: Ca. 1500W

 

145 000 delt på 39= 3718 kr.

 

Så får man GTX 2600 til samme pris. Riktignok har jeg ikke tatt med pcen i de andre 3 pcene. Men dere må vel si dette er dyrt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...