Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å spamme tråden, og ikke helt sikker hvordan slike «ønskes kjøpt» annonser funker. Men er ikke prisen man setter på det prisen man ønsker å betale?

 

https://www.finn.no/137814590

Isåfall, hvem i huleste ønsker å selge et 2080 ti for kun 8K? Ikke at det er en luring, mer artig :)

 

Det er like mye en luring som en som selger dem til 15k, spør du meg. 8k er ikke markedspris, overhodet, og den som biter på går glipp av mange tusen.

Lenke til kommentar

Bruktmarkedet kan være frustrerende til tider. Vurderte å forlenge levetiden på PCen min ved å gå fra i5 6600k til i7 6700k. Hadde vært greit med en oppgradering uten nytt hovedkort.

 

To annonser på 6700k ligger ute på Finn. Prisen? 3000 kr! Dette er altså en prosessor fra 2015 som kostet ca 3700 ny.

 

I disse tider, der du får en splitter ny 2700x med kjøler ca 3000 kr eller ny 9600k til 2800 kr, er dette galskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bruktmarkedet kan være frustrerende til tider. Vurderte å forlenge levetiden på PCen min ved å gå fra i5 6600k til i7 6700k. Hadde vært greit med en oppgradering uten nytt hovedkort.

 

To annonser på 6700k ligger ute på Finn. Prisen? 3000 kr! Dette er altså en prosessor fra 2015 som kostet ca 3700 ny.

 

I disse tider, der du får en splitter ny 2700x med kjøler ca 3000 kr eller ny 9600k til 2800 kr, er dette galskap.

 

jeg gjorde som deg... men til 2100 :)

 

du har jo mulighet for å flashe bios så kan også se på 7700K

Endret av Mickey_OT
Lenke til kommentar

Men man ser jo det tydlig er 2 GB per ram, hadde den vært i en pc uten det sto var kun halvparten av ram så hadde jeg selv blitt forbanna.

Men er desverre luringer på finn er vanskelig å finne i mobiltelefon om batteriet eller ligdene ikke er orginalt. Eller helt elendig.

Men kjøperne må jo sjekke ting helst før man kjøper ellers risiker man å kjøpe katta i sekken.

Tror nok den finn selgeren skylder på kjøper som ikke sjekker bildet før man betaler.

 

MacPro (2008), Intel Xeon 2x 2.8GHz Quad-Core (8 core) MA970LL/A selges. 320GB intern harddisk, DVD±RW 8GB RAM (4x2GB), DDR2 FB-DIMM ECC 800MHz Grafisk kort: NVIDIA Geforce 8800 GT (512 Mb) Grafisk prosessor: ATI Radeon HD 2600 XT, 256MB GDDR3 VRAM

 

 
At ting er dyrt fra før av hjelper lite når det er så gammelt, tror folk flest vet at slikt er dårlig kjøp.
Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg bodde i Oslo, skulle jeg laga et hel for han.

 

Rapportert iallfall. Foreslo at de bare kunne slette hele brukeren må være passe sandblåst i hue hvis man prøver å selge det der som 2*8 gb crucial ..

 

Rapportert her også. Slikt blir for dumt. Er man for rask, så kan man overse at ram var byttet i pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...