Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Ja ingenting gæli med 590 prisen .. Derfor jeg la dem der, som sammenligning mot 760'ene :)

Joda det er 6GB, men det stacker ikke. Blir som å selge to liter 40% og si at man selger 80% ..

Om det stacker eller ikke spørs på hva man bruker det til, men er langt ifra galt å oppgi den totale mengden VRAM.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja ingenting gæli med 590 prisen .. Derfor jeg la dem der, som sammenligning mot 760'ene :)

Joda det er 6GB, men det stacker ikke. Blir som å selge to liter 40% og si at man selger 80% ..

Om det stacker eller ikke spørs på hva man bruker det til, men er langt ifra galt å oppgi den totale mengden VRAM.
Det stacker ikke uansett hva man bruker det til, er det to skjermkort med 3GB så har du kun 3GB til disposisjon uavhengig av hva man bruker det til.

Så jo det er faktisk litt villedende å oppgi den totale mengden som 6GB, da folk med lite peiling kan tro at to 590 SLI konkurrerer med 980 ti i videominne.

Forhåpentligvis vet folk som satser på SLI at det ikke stacker.

Endret av 93MiChr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Som jeg skrev, det spørs hva du bruker det til. Ja, VRAM stacker ikke i SLI, men det finnes andre bruksområder som benytter seg av CUDA hvor VRAM stackes. For eksempel diverse redigering.

Lenke til kommentar

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=76562210

 

Dette må vel telle som en luring? 37000 for noe man kan mekke selv for rundt 30000! Vet det står at det er nybygd og greier, men å ta 7000 for å skru i noen skruer er vel litt drøyt?

 

Ser også at han har en del annet piss han tar ublu priser for. Er det noen som har erfaringer med denne karen?

Endret av PeterA
Lenke til kommentar

 

Beste HK. Hva med X99? Er det noe helt annet?

 

Fikk frysninger av den kjøleren her også.

Det beste hovedkortet til Skylake hadde vært mer korrekt. Beste CPU og hovedkort på markedet finner vi på X99 socketen.

 

4 kjerner cpu i 2016?  :rofl:  Telefonen min har flere kjerner tilogmed...

Lenke til kommentar

 

Beste HK. Hva med X99? Er det noe helt annet?

 

Fikk frysninger av den kjøleren her også.

Det beste hovedkortet til Skylake hadde vært mer korrekt. Beste CPU og hovedkort på markedet finner vi på X99 socketen.

 

 

Mjo.

 

Han har uansett glemt av disse;

 

ROG Maximus Formula

https://www.komplett.no/product/871566/datautstyr/hovedkort/intel-socket/asus-rog-maximus-viii-formula-s-1151

 

MSI Titanium

https://www.komplett.no/product/851600/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition

 

Så det han igjen mener er, det beste rett-over-middelklasse-hovedkortet du kan få-til-skylake

Endret av BertNaked
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...