Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

MSI er MSI, og kan fint strykes fra listen inntil det er bevist at det kan hamle opp med andre merker :p

Jeg vet ikke hva folk legger i "bra hovedkort", men jeg kan se argumenter både for og imot X99 her. Det blir litt søkt å basere hovedkortkvaliteten på begrensninger som ligger på CPU, og om man ellers ser på specs alene kan jeg ikke se at M8E står noe tilbake for R5E.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Beste HK. Hva med X99? Er det noe helt annet?

 

Fikk frysninger av den kjøleren her også.

Det beste hovedkortet til Skylake hadde vært mer korrekt. Beste CPU og hovedkort på markedet finner vi på X99 socketen.

 

 

Mjo.

 

Han har uansett glemt av disse;

 

ROG Maximus Formula

https://www.komplett.no/product/871566/datautstyr/hovedkort/intel-socket/asus-rog-maximus-viii-formula-s-1151

 

MSI Titanium

https://www.komplett.no/product/851600/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition

 

Så det han igjen mener er, det beste rett-over-middelklasse-hovedkortet du kan få-til-skylake

 

Beste? Nope mere dubbeditter bare enn de billigere variantene.

Lenke til kommentar

680 for 2.500,- :rofl:

Jeg synes det er artig når de skryter av antall vifter. Det som har noe å si er temperatur under last og støy, som kan være bedre med 1 vifte, hvertfall i teorien.

 

Bra greier med folk som tror at "retrohardware" er så mye verdt eller er det mange kong Midas'er der ute :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

680 for 2.500,- :rofl:

Jeg synes det er artig når de skryter av antall vifter. Det som har noe å si er temperatur under last og støy, som kan være bedre med 1 vifte, hvertfall i teorien.

 

Bra greier med folk som tror at "retrohardware" er så mye verdt eller er det mange kong Midas'er der ute :hmm:

Kjøpte nettopp to vannkjølte 4gb utgaver av dette kortet til 2000 samlet...

Lenke til kommentar

Det billigste AMD har å by på med DDR2, et 10 år gammelt skjermkort og en HDD som har mindre lagringsplass enn en standard SSD disk.

Om han får solgt den så bør han innvestere i en ordbok, for kraftig er strengt tatt den rake motsetningen av hva den PCen er. Kraftig til hva, å kjøre Mucrosoft Word og Minesweeper.

Men får han 250 for den så har han råd til en ordbok og godt er det.

Lenke til kommentar

Personen her skal ha fem tusen for en Garmin bil GPS fra 2005!! Lurer noen ganger på om folk biter på slikt. Ikke engang nyeste toppmodell med alt ekstra, koster i nærheten av den prisen....

http://www.finn.no/78701349

Jeg har sett at noen slår av litt på prisen for 10-15 år gamle GPS som er utdatert på alle områder.

Litt som å selge flatskjermen som kostet kr 50.000 i 2005 for kr 30.000 nå (som dannes ut av ny til kr 5000).

 

Tipper en del annonser med slike priser er enten griske luringer, kanskje vil ha det gøy med om noen biter på, eller folk som ikke helt forstår bedre.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...