Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/76776943

 

Kan brukes til "[...] avanserte tekniske analyser av aksjer".

 

Ler meg ihjel.

 

Han sier hva han har brukt maskinen til, jeg lo faktisk ikke i det hele tatt. Nå vet jeg ikke hvor mye det krever, men tallknusing er det jo :)

 

Litt weird, ja, men selv uten skjermene som en del av pakken til 16k syns jeg den er lavt priset. Helt sikkert verdt over 20k, den der - med mindre jeg har oversett noe.

 

GTX 1070 yter bedre enn GTX 980Ti og koster 5K, antagelig nedimot 4K snartish. HK er overkill og CPU kan man på en måte kalle overkill siden det ikke er et enormt marked for så mye CPU-kraft. Jeg synes 16K er en god pris hvis han vil selge relativt raskt. Det er vanskelig å rettferdiggjøre 20K for den i forhold til hva man får nytt nå. Tenker nå jeg :)

 

Edit; Så er selvfølgelig PSU og kabinett en smule dyrt så hvis man kjøper nytt så kan man spare nesten 5K der hvis man ikke skal ha det altfor fancy. Så strømgjerrige ting er i dag så holder en 850W til litt over tusenlappen ganske så lenge :)

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selger for noen hundrelapper på ebay, så verdiløs er den overhodet ikke. Synes som den klassiske "gammel drit er verdiløs"-fellen :) Prøv den på gamle Disney-VHSer med svart firkant-logo, og du kan gråte deg i søvn et par dager.

Når det er sagt: jeg føler ikke den er verdt en tusenlapp, men om den f.eks. må kjøpes i utlandet, med tollgebyrer og mva i tillegg, trenger ikke prisen å være så langt unna det man må ut med for tilsvarende der de omsettes jevnlig.

Lenke til kommentar

 

http://www.finn.no/76776943

 

Kan brukes til "[...] avanserte tekniske analyser av aksjer".

 

Ler meg ihjel.

Han sier hva han har brukt maskinen til, jeg lo faktisk ikke i det hele tatt. Nå vet jeg ikke hvor mye det krever, men tallknusing er det jo

Tror ikke det krever noe mer enn et litt ava oppsett i excel. Var ikke det jeg lo av.

 

Jeg ler alltid av folk som har et behov for å fortelle om deres avanserte aksjeanalyser.

Taxisjåfører og førsteårsstudenter på BI...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...