Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden

Xposure

190 stemmer

1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler at folk tester ut Muramasa Rebirth! Jeg storkoser meg rett og slett.

Dette var et solid spill på Wii i sin tid, nå får man muligheten å teste det til på PS Vita.

Koster 189,- på PSN Store :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter selv å venter på at Soul Sacrifice, Dragons Crown, Persona 4 Golden og Muramasa skal komme på tilbud.

Vil gjerne kjøpe på disk, iom at minnekortene blir så forferdelig fort fylt opp..

PS+ har jo også en tendens til å slenge med fornuftige spill på Vita, så kanskje jeg har flaks og får ett av disse neste mnd :)

Har jo fått Unit 13, Drakes Deception, Gravity Rush osv derifra!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får hele tiden beskjed om at "nå kan innholdet du har forhåndsbestilt lastes ned". Jamen fanken, jeg har lasta det ned! Hvordan får jeg vekk denne beskjeden? Gjelder Rayman PS1, fikk det med når jeg kjøpte legends, notification kommer opp hver natt :p

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Jeg har hørt at man kan bruke O eller OE istedet for Ø. Jeg kan ikke bekrefte at det virker, men er verdt å teste.

Skrevet

Får ikke brukt den idiotiske psn store fordi jeg har en Ø i etternavnet mitt ergo står det en Ø på visakortet.

Jeg har hørt at man kan bruke O eller OE istedet for Ø. Jeg kan ikke bekrefte at det virker, men er verdt å teste.

Eg har Ø i navnet mitt og bruker bare O på ps store, funker fint det.

Skrevet
Skrevet

Synd det er så kort. Håper Zavvi sender det snart, for de bruker en god uke på levering.

Tja, kanskje større sjanse for at det havner i PS+ om ikke så alt for lenge da? :D
Skrevet

Haha!

I det sekundet jeg leste denne posten tikket det inn en epost som sa at det var sendt fra Zavvi :-p Konge!

Skrevet (endret)

Hadde meg en 45 minutter med Killzone i senga i sted. Krampe vettu, helt forferdelig å spille slike intense spill på en håndholdt :( Er det mulig å koble en DS3 opp mot Vita ? :p

Endret av Mala
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...