Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Var litt å velge i der ja angående grips! Har du faktisk 3stk PSVita? 2stk OLED og en Slim (eller hva den kalles). You're crazy maaan :D 3DS grippet mitt er ikke kommet enda og estimert levering er mellom 27 Juni - 27 Juli en plass. Satisfye grippet til Switchen er også bestilt fra indiegogo men det er estimert shipping dato i Juli engang så det er jo ikke godt å si når det eventuelt dukker opp om de i det hele tatt greier å møte shippingdatoen.

 

Slenger uansett opp ett bilde av min lille håndholdtsamling :p

 

PvYHI3o.jpg

 

Min Vita er forresten en Call of Duty Black Ops Declassified Edition så den har en dritstøgg CoD print på baksiden, noe som egentlig irriterer meg mer enn den burde gjøre :p Det var uansett den siste OLED versjonen som var mulig å anskaffe i butikk Norge og jeg ville helst ha helt ny og ubrukt konsoll, men angrer på at jeg ikke bare kjøpte brukt på finn egentlig.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deeer ja! Vi har samme NX3DSXL ja! Har faktisk ikke grip på den andre PSP-3004 og PSP GO da hehe.

 

Ja jeg bestilte meg faktisk en splitter ny OLED VITA fra ebay tidligere. MÅTTE ha en ny enhet som kun jeg har hatt hendene mine rundt. Så pass tullete er jeg :D Handlet først en 95% mint enhet fra finn med 32GB kort, veldig nøgd med den også! Den slimmen handla jeg også på finn veldig billig kun for morro skyld nærmest. Veldig lite brukt og pen kosmetisk.

 

Har du ordna deg minnekort med grei størrelse? Er jo drittdyre de kortene der. Har heldigvis 2x64GB og ett 32GB, eller var det to? Husker sannelig ikke :wee:

 

Du må gi en tilbakemeldig på det switch grippet, er litt fristet selv til å handle det. Såg meget greit ut!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da kom Hori grippet i posten, å skal si Vitaen sitter bedre i hendene nå ja! Det uttrekkbare grippet var virkelig genialt :) Får vel begynne tenke på å faktisk skaffe noen spill til den også snart kanskje nå som ting blir spillbart :p

Har du lenke til grippet du kjøpte? Kunne tenkt en til min psvita oled også.

 

Var det evt. Denne?:

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F182246987194

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Deeer ja! Vi har samme NX3DSXL ja! Har faktisk ikke grip på den andre PSP-3004 og PSP GO da hehe.

 

Ja jeg bestilte meg faktisk en splitter ny OLED VITA fra ebay tidligere. MÅTTE ha en ny enhet som kun jeg har hatt hendene mine rundt. Så pass tullete er jeg :D Handlet først en 95% mint enhet fra finn med 32GB kort, veldig nøgd med den også! Den slimmen handla jeg også på finn veldig billig kun for morro skyld nærmest. Veldig lite brukt og pen kosmetisk.

 

Har du ordna deg minnekort med grei størrelse? Er jo drittdyre de kortene der. Har heldigvis 2x64GB og ett 32GB, eller var det to? Husker sannelig ikke :wee:

 

Du må gi en tilbakemeldig på det switch grippet, er litt fristet selv til å handle det. Såg meget greit ut!

 

Metallic Black FTW! :D Jeg hadde en original PSP som jeg byttet til meg mot en first gen Nintendo DS, men mener jeg bytta PSPen igjen mot en Rockford Fosgate 15" bilsub samt noen andre greier. Jeg fikk en jævla bra trade for å si det slik langt over PSPen sin verdi :p

 

Har vurdert kjøpe en brukt defekt PSVita på ebay bare for å få bytta bakplata på min, men de er rimelig dyre selv når de er ødelagte. Frister også å kjøpe en av alle de gamle håndholdtene av alle slag bare for å starte en alvorlig samling, men har man først konsollen så må man ha spill, og spillene kan koste sjukt mye litt avhengig av tittel :p

 

Kjøpte 64GB kort fra ebay også som kosta ca 500 spenn. Fy faen sjuke priser på det drittet og det er vel en av hovedgrunnen til at denne håndholdten floppa hard. GG Sony.

 

Skal gi tilbakemelding på den Switch grippen. Har trua! Og synes Switchen er direkte forferdelig å holde i håndholdtmodus akuratt nå så ser frem til at den kommer. Du burde egentlig slå til nå på preorder bølgen siden den koster 18 dollar pluss 15 dollar frakt. Etter release så blir det 30 dollar kun for grippet + frakt.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Metallic Black FTW! :D Jeg hadde en original PSP som jeg byttet til meg mot en first gen Nintendo DS, men mener jeg bytta PSPen igjen mot en Rockford Fosgate 15" bilsub samt noen andre greier. Jeg fikk en jævla bra trade for å si det slik langt over PSPen sin verdi :p

 

Har vurdert kjøpe en brukt defekt PSVita på ebay bare for å få bytta bakplata på min, men de er rimelig dyre selv når de er ødelagte. Frister også å kjøpe en av alle de gamle håndholdtene av alle slag bare for å starte en alvorlig samling, men har man først konsollen så må man ha spill, og spillene kan koste sjukt mye litt avhengig av tittel :p

 

Kjøpte 64GB kort fra ebay også som kosta ca 500 spenn. Fy faen sjuke priser på det drittet og det er vel en av hovedgrunnen til at denne håndholdten floppa hard. GG Sony.

 

Skal gi tilbakemelding på den Switch grippen. Har trua! Og synes Switchen er direkte forferdelig å holde i håndholdtmodus akuratt nå så ser frem til at den kommer. Du burde egentlig slå til nå på preorder bølgen siden den koster 18 dollar pluss 15 dollar frakt. Etter release så blir det 30 dollar kun for grippet + frakt.

 

 

500,- er faktisk ikke så ille (LoL?) for 64GB, lucka ut med fortolling og fjas og? :p

 

Åja, grippet stiger i pris ja. Er vel bare å bestille da :p

 

EDIT: Og bestilt..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har selv blå metallic av N3DSXL. Digger fargen på lokket der og mønsteret. Kunne tenkt meg å hatt den fargen på bilen :-p

 

Men ja. Her fikk jeg kun tak i 32GB. Det er litt for lite og kunne tenkt meg 64GB, men prisene er hinsides all fornuft. Så da får jeg heller slette, flytte etc. For å få plass til kommende spill.

 

Ser for meg litt psvita-spilling i juli da Zero Time Dilemma er med på PS+. Digget forgjengeren.

Lenke til kommentar

500,- er faktisk ikke så ille (LoL?) for 64GB, lucka ut med fortolling og fjas og? :p

 

Jeg lucka ut med tollen ja. Mulig jeg ba selger om å sette en lavere pris på pakka så jeg skullle slippe toll, eller så gjorde han det automatisk uten forespørsel, men husker ikke lengre :p

Lenke til kommentar

Så bra! Post gjerne bilder, elsker bilder :D

 

Og der dukket 3DS grippet opp i postkassen :D Dette var knallbra og satt godt i hendene ja! Var litt bekymret først for at disse sakene som stikker ut sånn ca midt på baksiden av grippet skulle være i veiene eller være ubehagelige, men dæven de gjorde nytten sin ved å ha ett behagelig sted å hvile langfingrene på samtidig som de gir ett skikkelig godt og stabilt grep.

 

vgGAlQK.jpg

 

msohGwZ.jpg

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg var spent på akkurat de der sjøl, litt avhengig av hvilket spill man spiller så kan man ha litt forskjellige grep med fingrene takket være de der.

 

Bra du er fornøyd :) Å spille på 3DS uten er ikke mer snakk om :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...