Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke utenkelig at den er stoppet i tollen. For varen på invoicen samt prisen stemmer ikke overens med det zavvi har sendt. Kan være at tollvesenet har sprettet opp enkelte forsendelser og gått ut fra listepris for så å returnere varen pga. Manglende tolldeklarasjon.

 

Men vil jo få svar fra zavvi. Har sendt dem en forespørsel. Har jo vært i kontakt med de ang. Dette siden jeg fikk mail fra de.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hat vuderet å kjøpe vita, noen som vet hvor jeg kan få det billig? også hva er forskjellen mellom 3g og vanlig? ser at 3g er billigere enn vanlig versjon. Det kan jo ikke stemme?!?

 

Det stemmer nok at 3G-varianten er billigere. Den har både mulighet for data-SIM og GPS innebygget, noe wifi modellen mangler.

 

Vet ikke helt hvorfor 3G-varianten er blitt billigere (den var ikke det ved release).

 

CDON.com er vel der de har den billigst om dagene (Kr. 1299,-).

 

Kan godt anbefale en Vita dersom du trenger en konsoll på farten eller hytta. Selv bruker jeg Vitaen flittig på hytta og ser for meg at den vil bli enda mer brukt når jeg omsider får en PS4 i hus.

Lenke til kommentar

Jeg er ps plus medlem, så kommer til å laste ned spill fra psn istedenfor å kjøpe de i butikken. Følger memory card med 3g? eller må den kjøpes seperat?

Hvor stor er selve harddisken til 3g? og hva er gjennomsnitt størrelsen på et vita spill?

Dessverre har ikke vita noen harddisk eller internminne til lagring av spill. Er nødt til å investere i et minnekort. Det største minnekortet på norske markedet er 32gb noe jeg selv har pga. PS+.

 

Når det kommer til størrelse på spill så varierer det veldig. Alt fra 4-500MB til en 2-3GB.

 

Om du har PS+ nå så anbefaler jeg deg å gi gravity rush et forsøk. Jeg hadde masse glede av det spillet.

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Resistance her? Ser Platekompaniet selger det for en 50-lapp. Er det verdt det?

Både ja og nei. Jeg spilte faktisk gjennom det litt pga. Jeg liker historien til resistance. Men rent spillteknisk er den dårlig. Og veldig lite engasjerende multiplayer.

 

Men for en 50-lapp... Kan være verdt det. Jeg likte historien den fortalte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...