Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hentet nettopp pakken fra Zavvi på postkontoret. Skal sende dem en mail senere i kveld og be dem komme og hente pakken en dag i neste uke. Tviler på at jeg gidder å bestille fra dem igjen, selv om jeg har vært fornøyd med tidligere kjøp. Når jeg ser hva som kan skje er det like greit å bare betale litt ekstra fra en norsk nettbutikk.

Ser den. Gi en lyd hvordan det går da.

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg gjør det jeg også, ser det an litt.

Om du ser det an lenger enn 14 dager så vil ikke zavvi ha pakken tilbake slik jeg leser retningslinjene deres:

 

Wrong item received

 

We apologise if you have received the wrong item by mistake. This is not common and we want to resolve this as quickly as possible for you.

To receive a refund or a replacement, you must return the item in the same condition you received it and within 14 days from the day on which you received the item.

 

Står ikke utdypet hva som skjer etter de 14 dagene. Men ser for meg at du ikke kan kreve å få varen du bestilte. Og da ser jeg ikke hvorfor zavvi skal kunne kreve det etter 14 dager selv.

Lenke til kommentar

Er ikke det litt rart hvis den skulle bli avvist i tollen? På pakken jeg hentet står det PS Vita Games, Weight 0,038 og 17,86 pund i verdi. Har ikke åpnet den, men det er jo åpenbart ikke et Vita-spill oppi der. Brukte noen sånne Zavvi-poeng når jeg bestilte. Synes også det er rart at dere ikke har fått pakken enda, mens jeg fikk den på lørdag. Hvor bor dere?

 

Forresten, burde vi lage en egen tråd for dette temaet slik at vi ikke bruker denne til det? Er sikkert mange som klikker seg inn her og ikke bryr seg om dette. Så kan en moderator heller overføre innleggene fra denne tråden til den nye?

Lenke til kommentar

Er ikke det litt rart hvis den skulle bli avvist i tollen? På pakken jeg hentet står det PS Vita Games, Weight 0,038 og 17,86 pund i verdi. Har ikke åpnet den, men det er jo åpenbart ikke et Vita-spill oppi der. Brukte noen sånne Zavvi-poeng når jeg bestilte. Synes også det er rart at dere ikke har fått pakken enda, mens jeg fikk den på lørdag. Hvor bor dere?

 

Forresten, burde vi lage en egen tråd for dette temaet slik at vi ikke bruker denne til det? Er sikkert mange som klikker seg inn her og ikke bryr seg om dette. Så kan en moderator heller overføre innleggene fra denne tråden til den nye?

Jeg selv nor i Trondheimsområdet. Her går postgangen litt senere, men ikke så altfor gærli.

 

Har du fått invoice?

 

Har tatt kontakt med zavvi. Så får se hva dette er for noe. Kan godt åpne en egen tråd senere. Legger link ut her da. Sitter på mobil nå og har litt dårlig tid så skal fikse det (om ikke noen andre her gjør det først da :-P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...