Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et håp om at GT Vita kommer etterhvert.

 

Det håper jeg på også, savner et godt bilspill. Men etter hva jeg har lest så kan man kjøpe/laste ned Gran Turismo PSP på PS3 for så å overføre det til Vita. Jeg har ikke testet dette selv, prøvde i går å laste ned GoW PSP demo i går til PS3, men fikk ikke til å overføre det til Vita?? Tenkte jeg skulle teste med noe gratis før jeg kjøper GT.

 

Noen som kan bekrefte at det går å overføre GT fra PS3 til PSV?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Den burde kanskje ha vært en femti- eller hundrelapp billigere, men spillet er ikke et år gammelt ennå, så altfor gal vil jeg ikke si den er.

Lenke til kommentar

Mener det skal være fullt mulig. Er det en grunn til at du velger det, istedenfor å laste ned spillet direkte til Vita?

Jepp det er en grunn til det, man finner ikke spillet om man søker etter det på PS Store via Vita :) Jeg finner det ihvertfall ikke på min Vita.Sikkert pga at det offisielt ikke støttes til PSV, men har jo sett at det skal være mulig.

Lenke til kommentar

Utrolig at jeg faktisk betalte 249kr for Everybody's Tennis for å få tilgang til HBL om noen timer/dager. >.<

Homebrew på den store flotte PSvita skjermen frista for mye.

 

Kjøpte og en slik liten portabel 5000mah ekstern lader til 150kr på ebay alik at jeg nå har ca. 11 timer spilletid på Vitaen når jeg er på farta.

Lenke til kommentar

Så hvordan er inntrykkene av PSV etter den nå har vært ute en stund da folkens? Blir den tatt frem like mye som tidligere eller har det som det ofte skjer med nye dingsebumser at den blir liggende litt lenger og lenger for hver gang?

 

Jeg må si det har dabbet av endel for meg, det er en kombinasjon av at det er ikke kommet noe nye bra spill siden lansering og at det blir mer bruk av iPad faktisk. Når jeg skal sette meg ned å lese nyheter og se på litt youtube klipp osv så blir det til at en oftere starter opp et spill på iPad en å finne frem PSV dessverre. Vel dessverre og dessverre fru blom, nå synes jeg spill opplevelsene på iPad er veldig bra og underholdende og med et gigantisk spill utvalg i alle sjangere,dybde og priser.

 

Ting jeg legger merke til at irriterer meg med PSV nå som den største iveren har lagt seg er at skjermen blir liten å spille på over en liten stund, iPad føles så utrolig mye større og mer behagelig å spille på over litt lengre økter. Near funksjonen og hvordan dem har implimentert dette synes jeg er en fadese og litt typisk Sony som roter seg bort i ting som ser på papiret veldig bra ut men som dem av en eller annen merkverdig grunn ikke har mennesker i stabben som klarer å realisere på en måte slik at folk kan ta det i bruk uten å måtte google seg frem til ting...bare det at en kan kun oppdatere hver time er jo latterlig. Om jeg vil dele en gave med noen og jeg har oppdatert for en kort stund siden...ja sorry da må du vente.

 

Var veldig begeistrert i starten når jeg fikk PSV men nå som det har roet seg litt ned ser jeg nok at min iver da ikke er helt på sin plass nå idag. For min del så må det komme mye mer spill og det må på en måte bli integrert med PS3 spill for at det skal bli noe unikt med PSV. For meg så er iPad enklere og mer spennende å sette seg ned med å slå ihjel litt tid med...

 

Men vi er jo i start gropa og mye kan skje, håper det kommer noe som virkelig vil vise hva PSV er god for snart.

Lenke til kommentar

Det merkes selvsagt at det ikke er så veldig mange gode PSV spill ute akkuratt nå ja. Så jeg har vært på PSN store og kjøpt endel PSP spill som Metal gear solid og monster hunter, og de ser rett og slett nydelig ut på PSV skjermen. Artig at man kan bruke begge analog spakene også for å styre kameraet. Dette var noe jeg irriterte meg over da jeg spillte spillene på PSP. Vet ikke hva Nintendo tenker på når de gjør slik at DS spill ser mye værre ut på 3DS enn DS. Har sikkert brukt 700kr på PSP spill de siste ukene bare fordi de ser ekstra nydelige ut på PSV.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Jeg spiller PSV et par ganger i uken, men jeg lar den ligge ved sengen og spiller som oftest om kvelden og før jeg legger meg. Jeg venter også spent på nye Vita-spill!

 

Jeg spiller for tiden Fifa, Uncharted og Tales from space; Mutant Blob Attacks. Nydelig!

Kjenner meg igjen der. Etter en lang dag har man egentlig bare lyst å legge seg i sengen istedetfor å slå seg ned i sofaen med TV og konsollene. Da er Vita perfekt.

 

Spill jeg venter på er blant andre Dragon's Crown, Gravity Daze og muligens Resistance: Burning Skies. Trenger et skikkelig FPS nå slik at maskinen får vist hva den kan, Sony's designere sa jo tross alt at Vita er designet som FPS-maskin, men Nihilistic Software har jo ikke akkurat noen god track-record.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...