Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden folk ser ut til å like den casen min så tenkte jeg at jeg kunne legge ut en link til den fra Play:

 

http://www.play.com/Games/PSP/4-/29414305/Officially-Licensed-SPF-Console-Case/Product.html?searchstring=s.p.f&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search

 

Til de som vurderer å kjøpe den så må dere være klar over at den er ikke liten og det er absolutt ikke noe jeg ville anbefale å kjøpe hvis du skal ha den i lomma eller lignende da den både er tykk og bred. Men den kan absolutt plasseres trygt i kofferten hvis du skal ut å reise vil jeg tro. Liker den veldig godt så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kom over denne tråden på google: http://psvitaforum.com/threads/mmorpg-on-ps-vita.3196/

Det diskuteres hvorvidt et MMO(WoW) vil funke på PSVita. Artig å lese så mye tull på en dag. Spesielt Carlos, som endrer sin påstand midt i diskusjonen.

 

Han påstår PSVita ikke har bra nok nettverkskort til å takle informasjonen fram og tilbake mellom server og konsoll. Halvveis inn i diskusjonen snur han og mener det er rendring av antall spillere som er problemet og ikke trafikken.

 

Dårlig troll, men han fikk min oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Og da var Vitaen i hus. Blir en morro helg :) Kan man forresten kopiere de fysiske spillene jeg har inn på minnekortet?

 

nei, hadde vel vert litt for lett å "stjele" spill da tror jeg:P

 

 

Kjøpte meg unit 13 idag:D koster jo bare 269kr på psn store!:D men 350 i butikk:P

gleder meg sykt!

 

Noen andre som har skaffet seg spillet?

Lenke til kommentar

Er det noen gode RPG spill til PSP jeg bør skaffe meg på Vita?

 

Nå har ikke jeg spilt så altfor mange PSP spill, men jeg har personlig gått til innkjøp av Monster Hunter: Freedom Unite som ifølge en kamerat skal være et bra RPG. Jeg har aldri vært noen stor fan av asiatiske spill generelt, men etter å ha prøvd meg litt på Monster Hunter må jeg si jeg begynner å like det litt. Men føler kanskje det kan være litt for hardcore for meg, men kanskje etter litt spilling blir det forandret .

 

Og da var Vitaen i hus. Blir en morro helg :) Kan man forresten kopiere de fysiske spillene jeg har inn på minnekortet?

 

Nei, det kan du nok ikke. Personlig ville jeg ikke brukt dette ettersom det bare hadde tatt plass på minnekortet mitt og spillene er jo ikke akkurat så altfor svære å ta med seg.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

En liten oppdatering om litt som er på vei til PSV!

 

 

Ragnarok Odyssey, og et meget kort klipp av et nytt som heter Dokuro på ca 02:22

 

 

Gundam Seed Battle Destiny, kommer den 7 juni.

 

 

Super Robot Wars

 

 

Persona 4: The Golden

 

 

Surge Concerto: Ciel nosurge (kort trailer fra ca 01:30)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...