Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å spille PS1 spill på PS Vita? Fyren i butikken mente iallefall det, sa jeg skulle kunne spille alle PS1 Final Fantasy spillene (jeg sa RPG var min type spill).

 

Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at Sony kommer til å patche inn PS1 support og jeg er ganske sikker på dette selv. Tenker meg at de kommer til å si noe om det når de skal snakke om Vita til fredagen, fremtidige titler og features.

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at så mange er fornøyd med Vita så langt, vurderer å skaffe en selv. Men en ting jeg lurer på som jeg ser forskjellige svar på når jeg søker på nett, kan man spille online over 3G med 3G versjonen? Er ikke dette mulig ser jeg over hode ingen grunn til at jeg skal velge versjonen med 3G.

 

Noen som vet om noen gode tilbud på Vita nå om dagen?

Lenke til kommentar

Jeg valgte WiFi versjonen av Vita da jeg ikke orker tvillingkort i mobil og Vita. Dersom jeg trenger nett mens jeg er ute kan jeg sette opp hotspot med mobilen og faktisk spille da det virker som et vanlig trådløsnett.

Grunnen til at jeg vurderer 3G er at jeg har et datakort liggende som ikke er i bruk så da kunne det gjort nytte for seg i en Vita. Er klar over at man kan sette opp hotspot, men erfaringen min der er at man skjelden får veldig god hastighet, og vil kanskje tro det blir problematisk med online spilling, noen som har testet online spilling med hotsopt oppsett?

 

Noen som vet om noen gode tilbud på Vita nå om dagen?

 

Gamestop tar 2200kr for Wifi varianten med et valgfritt spill. Er det beste tilbudet jeg har sett hittil om du skal ha et av de dyrere spillene (Fifa, Uncharted osv)

Høres ut som en god deal ja, og Fifa og Uncharted er absolutt to spill jeg skal ha :)

 

Leste tidlig i denne tråden at det ikke er mulig og kjøpe 32GB minnekort i Norge, stemmer det / kommer det?

Lenke til kommentar

3G egner seg ikke til synkronisert flerspiller på noen måte.

 

Noen som vet om noen gode tilbud på Vita nå om dagen?

 

Gamestop tar 2200kr for Wifi varianten med et valgfritt spill. Er det beste tilbudet jeg har sett hittil om du skal ha et av de dyrere spillene (Fifa, Uncharted osv)

Uncharted gjelder vel ikke i det tilbudet.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å kjøpe ting på den amerikanske PSN og bruke det på Vita med mindre du bruker den samme kontoen på Vitaen din. Det er ikke mulig å overføre produkter fra PS3 til Vita som ikke tilhører kontoen som er på Vitaen, ikke demoer en gang.

Lenke til kommentar

Pr idag er det ikke mulig å skaffe seg 32GB kort her i butikkene. Jeg skulle gjerne hatt en slik. Men får nøye meg med 16GB og et 4GB kort imens da :p

 

NB det er ganske enkelt å få kjøpt 32GB kort på Ebay, hvis man er villig til å ta risikoen. Har fått kjøpt meg ett til ca 600 kroner inkl frakt.

Lenke til kommentar

Det fungerer dårlig, da må du isåfall bruke den kontoen på Vitaen også.

Også er det jo ikke bare bare å få betalt på US store etter at det ikke fungerte å betale med Visa som ikke var amerikansk.

 

 

Det er ikke mulig å kjøpe ting på den amerikanske PSN og bruke det på Vita med mindre du bruker den samme kontoen på Vitaen din. Det er ikke mulig å overføre produkter fra PS3 til Vita som ikke tilhører kontoen som er på Vitaen, ikke demoer en gang.

Ja, fikk smertelig erfare at dette ikke gikk nå nettopp, skulle skaffe meg gratisversjonen av Motorstorm RC som finnes på US PSN kun idag. Men som dere nevner går det bare ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med en boss i Dungeon Hunter, er det mulig å gjøre andre oppdrag for så å komme tilbake litt senere? Fiendene er 1-2 level høyere enn meg.

 

Bossen jeg plages med er Depth Beast i act 4.

 

Var litt vrien han der ja, pass på å ha oppgradert slik at du kan ha litt flere liv flasker med deg. 1-3 ekstra liv flasker kan være alpha omega i en boss kamp fant jeg ut.

Lenke til kommentar

Ser ut som Gran Theft Auto: Vice City Nights, Monster Hunter 3 og Final Fantasy Type-O er på vei til PSV...kommer evnt noe offisielt den 9 da Sony skal vise litt hva som skal komme.

 

kilde

 

Dette er ikke tilfelle, men basert på et photoshoppet bilde fra 4chan. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...