Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min PS Vita pakke her idag med Uncharted Golden Abyss :D Bestilte hos www.game.no så jeg skulle ha fått med meg Rayman Orgins, men ser ut som de har glemt og legge med det spillet :S Jeg finner det ihvertfall ikke her i pakken min :p Får ta å sende dem en mail, vil jo ha spillet ;)

Hmm noen her som har noe tidligere erfaringer med www.game.no ? Sendte dem en mail her i forrige uke som jeg enda ikke har fått svar på, angående vita pakken jeg kjøpte hos dem der det manglet ett spill i pakken. Spillet som skulle følge med i pakken var Rayman Origins som ikke fulgte med og nå vurderer jeg å sende dem enda en mail om dette her. Da jeg gjerne vil ha det jeg betalte for ;)

Lenke til kommentar

Da har eg akuratt rundet UC Golden Abyss, herlig spill! Blir garantert flere gjennomspillinger, mangler enda noen skatter, bilder og småtteri.

 

DIGG! :D

 

EDIT: Øhhhøh.. Må du finne alle tingene på NYTT? Slik som glyfene i turkis? Der har eg liksom ingen når eg begynner på en ny vanskelighetsgrad? DET var litt nedtur..

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Fikk min PS Vita pakke her idag med Uncharted Golden Abyss :D Bestilte hos www.game.no så jeg skulle ha fått med meg Rayman Orgins, men ser ut som de har glemt og legge med det spillet :S Jeg finner det ihvertfall ikke her i pakken min :p Får ta å sende dem en mail, vil jo ha spillet ;)

Hmm noen her som har noe tidligere erfaringer med www.game.no ? Sendte dem en mail her i forrige uke som jeg enda ikke har fått svar på, angående vita pakken jeg kjøpte hos dem der det manglet ett spill i pakken. Spillet som skulle følge med i pakken var Rayman Origins som ikke fulgte med og nå vurderer jeg å sende dem enda en mail om dette her. Da jeg gjerne vil ha det jeg betalte for ;)

 

Jeg fikk Rayman for seg selv noen dager etter jeg fikk Vita'en, jeg sendte de mail, men tror de nok hadde sendt uansett om jeg sendte mail eller ikke. Men ring eller send en ny mail.

Lenke til kommentar

Bestilte det for en uke sida fra England, men har ikke dukket opp enda..

 

ahhh ok:) si ifra når du får spilt det:D

Noen som vet om modnation racers har fått fix som fikser loadingtidene?

 

Pent spill til håndholdt å være!! Morro også den lille tiden jeg testa. Jeg er ingen Tennis fan, og har ikke spilt tennis spill i det heletatt før nesten, utenom Tennis på Nes. Men gikk fort å komme inn i dette. Testa bare Arcade. Du kan jo sjekke om det er noen bra reviews av spillsider eller privat personer på Youtube.

Lenke til kommentar

Fikk min PS Vita pakke her idag med Uncharted Golden Abyss :D Bestilte hos www.game.no så jeg skulle ha fått med meg Rayman Orgins, men ser ut som de har glemt og legge med det spillet :S Jeg finner det ihvertfall ikke her i pakken min :p Får ta å sende dem en mail, vil jo ha spillet ;)

Hmm noen her som har noe tidligere erfaringer med www.game.no ? Sendte dem en mail her i forrige uke som jeg enda ikke har fått svar på, angående vita pakken jeg kjøpte hos dem der det manglet ett spill i pakken. Spillet som skulle følge med i pakken var Rayman Origins som ikke fulgte med og nå vurderer jeg å sende dem enda en mail om dette her. Da jeg gjerne vil ha det jeg betalte for ;)

 

Jeg fikk Rayman for seg selv noen dager etter jeg fikk Vita'en, jeg sendte de mail, men tror de nok hadde sendt uansett om jeg sendte mail eller ikke. Men ring eller send en ny mail.

Tror jeg får ta å sende dem en mail til ja, siden de ikke en gang har svart på den første mailen jeg sendte til dem. Er nå litt over en uke siden jeg fikk Vitaen også, men tror det bare er noe de har glemt å legge oppe i esken siden jeg har fått med alt det andre jeg bestilte ;)
Lenke til kommentar

Da har eg akuratt rundet UC Golden Abyss, herlig spill! Blir garantert flere gjennomspillinger, mangler enda noen skatter, bilder og småtteri.

 

DIGG! :D

 

EDIT: Øhhhøh.. Må du finne alle tingene på NYTT? Slik som glyfene i turkis? Der har eg liksom ingen når eg begynner på en ny vanskelighetsgrad? DET var litt nedtur..

 

Ahja..eg overskrev saven min da eg begynte på nytt spill ja..flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm har fått ett noe merkelig problem med vitaen min ;S Skulle til å slå den på her tidligere idag, men den starter liksom ikke opp. Den bare lyser og den ps loggoen dukker opp, men den går ikke videre etter det. Har prøvd å holde inne av/på knappen også men det skjer ingen ting ;/

 

Noen her som har opplevd noe lignende på sine vitaer? ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...