Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine neste kjøp blir nok Dungeon Hunter Alliance da prisen går ned (ikke sjans for at jeg bruker over 100 kr på det spillet). Når det kommer til kommende spill vet jeg at jeg skal ha Resistance: Burning Skies, Mortal Kombat 9, Assassin's Creed, Bioshock og Call of Duty: Whatever. Og sikkert en del flere som blir annonsert. :)

 

Ellers skal jeg nok få kjøpt Super Stardust Delta. Escape Plan og Motorstorm RC er jeg enda skeptisk til. Blir nok å kjøpe dem begge under et salg.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha Unit 13 som jeg har forhåndsbestilt også har jeg veldig lyst på Warriors Lair(tidligere kjent som Ruin). Jeg håper også det kommer et skikkelig saftig RPG til Vita, det hadde gjort seg. Sitter å lurer litt på Asphalt Injection som virker en ganske artig arcade racer som ikke er så altfor dyr heller, men tror jeg må begynne å slappe litt av med pengebruken haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukte over 10K sist uke jeg. Godt over halve månedslønnen gikk til ting jeg vil ha. Vita (5 spill rundt lansering) PS Vita Starter Kit, ekstra minnekort på 4GB, tvbenk og ny hjemmekino :p

Kjøpte og et spill til PS3, og 3 PS3 spill denne uka. Må roe meg ned, er ikke lett i det hele tatt..

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Når det gjelder racing har jeg kjøpt RIIIIIIIIIDGE RACER.

Jeg leste utrolig mye slakt om spillet før jeg kjøpte det og hadde veldig lite forhåpninger. Alikevel kjøpte jeg det og ble veldig positivt overassket.

 

Greit nok, spillet har ingen offline del, men synes det er mer moro å spille online uansett.

At det er bare 5 biler driter jeg i, jeg bruker bare en av de. Dessuten synes jeg det er fint at alle bilene har samme topphastighet så blir det likt online.

 

Når du spiller online tjener du penger som du bruker på å oppgradere bilen (bedre nitros osv) og du får slike SKILLLEVEL så man "levler" opp akkurat som en RPG.

 

Når du spiller online kan du velge å spille med kun de som har samme LEVEL som deg.

For en gang skyld har jeg muligheten til å vinne race online.

 

Da spillet kom så det grusomt ut (framerate) men har kommet en patch som fikser det så husk å innstallere denne.

 

RR er det spillet jeg koser meg mest med til vita i øyeblikket.

Har Unit13 demoen på nedlasting, ellers spiller jeg Lumines, Stardust, Hot shot Golf og Attack spillet

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Satt lenge og tenkte på hvilket racing spill jeg ville ha, sto til slutt mellom Asphalt Injection og Wipeout 2048, men etter mye om og men så ble det til slutt Wipeout 2048 og jeg digger det, anbefales på det sterkeste! :)

 

Men nå må virkelig penge bruken roe ned D:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...