Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange spill har blitt satt ned til 62kr selv om de enda ikke har dukket opp på price drops på PSstore.

 

God of War: Chains of Olympus

God of War: Ghost of Sparta

Patapon 3

White Knight Chronicles Origins

Jak & Daxter: The Lost Frontier

Resistance: Retribution

Syphon Filter Dark Mirror

LittleBigPlanet

Gran Turismo

SOCOM: Fireteam Bravo 3

Echoshift

Lenke til kommentar

Mange spill har blitt satt ned til 62kr selv om de enda ikke har dukket opp på price drops på PSstore.

 

God of War: Chains of Olympus

God of War: Ghost of Sparta

Patapon 3

White Knight Chronicles Origins

Jak & Daxter: The Lost Frontier

Resistance: Retribution

Syphon Filter Dark Mirror

LittleBigPlanet

Gran Turismo

SOCOM: Fireteam Bravo 3

Echoshift

 

Det er på PSstore det er price drops? I så fall, hvor lenge varer det?

 

EDIT:

Er det bare PSP-spill som er på tilbud? Kunne godt tenkt meg Patapon 3 :)

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Mange spill har blitt satt ned til 62kr selv om de enda ikke har dukket opp på price drops på PSstore.

 

God of War: Chains of Olympus

God of War: Ghost of Sparta

Patapon 3

White Knight Chronicles Origins

Jak & Daxter: The Lost Frontier

Resistance: Retribution

Syphon Filter Dark Mirror

LittleBigPlanet

Gran Turismo

SOCOM: Fireteam Bravo 3

Echoshift

 

Det er på PSstore det er price drops? I så fall, hvor lenge varer det?

 

EDIT:

Er det bare PSP-spill som er på tilbud? Kunne godt tenkt meg Patapon 3 :)

Det er på PSstore ja og gjelder bare PSP spill. Så vidt jeg har forstått er prisene nedsatt permanent.

 

Har forresten lest at noen har hatt problemer med å laste ned Gran Turismo så vær obs på dette.

Lenke til kommentar

Jeg føler Vita's fremtid står og henger på hva de kan vise på E3. Vis oss Call of Duty og Assassin's Creed!

 

Noe bør iallefall gjøres ellers kan Vita ende opp som den neste Dreamcast.

 

Ja nå må Sony virkelig vise oss som har brukt penger på denne maskinen at det kommer noe å glede seg over i en veldig nær fremtid. Er veldig skuffet over så si ingen nye spill siden lansering...ihvertfall ingen verdt å nevne.

 

Men da igjen så var 3DS sin start noe treg, en får håpe det tar seg opp for så langt så er det alt for dårlig altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvor er Disgae 3? skal vist være på psn men finner det ikke:(

Spillet får ikke digital utgivelse i Skandinavia av en eller annen grunn, må kjøpes fysisk i butikk/nettbutikk.

Lenke til kommentar

Jeg føler Vita's fremtid står og henger på hva de kan vise på E3. Vis oss Call of Duty og Assassin's Creed!

 

Noe bør iallefall gjøres ellers kan Vita ende opp som den neste Dreamcast.

 

Ja nå må Sony virkelig vise oss som har brukt penger på denne maskinen at det kommer noe å glede seg over i en veldig nær fremtid. Er veldig skuffet over så si ingen nye spill siden lansering...ihvertfall ingen verdt å nevne.

 

Men da igjen så var 3DS sin start noe treg, en får håpe det tar seg opp for så langt så er det alt for dårlig altså.

Helt enig. De første ukene var brukbare siden jeg spilte Rayman, Mutant Blobs og Motorstorm, og dessuten gjorde bomkjøpet Escape Plan, men etter dette har det vært labert. Har et lite håp om at Resistance: Burning Skies skal innfri, men føler det er langt opp og langt frem med tanke på Nihilistic's track record. Derfor våger jeg ikke håpe på for mye, men det ser jo brukbart ut sålangt.

 

Har selvfølgelig til gode å spille Uncharted Vita, som jeg unngikk ved lansering siden jeg var redd for Uncharted-overdose ettersom det kom så tett på Uncharted 3.

Lenke til kommentar

Jeg føler Vita's fremtid står og henger på hva de kan vise på E3. Vis oss Call of Duty og Assassin's Creed!

 

Noe bør iallefall gjøres ellers kan Vita ende opp som den neste Dreamcast.

 

Ja nå må Sony virkelig vise oss som har brukt penger på denne maskinen at det kommer noe å glede seg over i en veldig nær fremtid. Er veldig skuffet over så si ingen nye spill siden lansering...ihvertfall ingen verdt å nevne.

 

Men da igjen så var 3DS sin start noe treg, en får håpe det tar seg opp for så langt så er det alt for dårlig altså.

Mortal Kombat kommer på fredag og har fått strålende anmeldelser. Resistance Burning skies kommer i slutten av måneden og ser lovende ut. I juni kommer MGS HD collection og gravity rush. Sistnevnte ser fantastisk ut. Little big planet ventes også i slutten av juni.

Lenke til kommentar

Hei! Har skaffa meg vita (hjertegod) og lurer på hvor jeg kan få tak i triggergrippen?`Er en fps-elsker og tenkte den ville fungere fett da de spilla dukker opp smile.gif Noen som har en anelse om det har blitt sluppet ut enda eller hvor jeg kan skaffe det? Virker så awesooooome!

Linky

 

Tenkte på norge jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...