Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til i 2012 (Mac, PC, PS3, Wii, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snipp ..

 

(1)Guild Wars 2

 

Grunner til og spille Guild Wars 2

 

#: Ingen måneds betaling

 

#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,

 

#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

 

#: Det kommer til og kickass

 

For mere info sjekk Youtube ;)

 

Har du spillt swtor? Ingen auto atack der.. Et par grunner til at guild wars 2 ikke blir noe bra: Ingen månedsbetaling, GW1 er et av det dårligeste mmo som har vært på merkedet de siste 8 årene...

 

3 faction pvp, ingen autoatack, moderne setting, bedre grafikk: The Secret World..

Sigh istedet for og hakke på ting du ikke vet noe om så kan du heller snakke om Swtor,

De lager ekspansjon pakker og har nett butikker og videre, det er nokk gode grunner til og tjene penger, Ingen måneds betaling vil si mere spillere,

 

Er det Secret World du snakker om skjønner ikke??

 

Så du sier at MMO skal vere grinding og auto atack og masse venting på grupper,

 

Er det sån du vil at nye MMO skal vere, Noen må da bynne og forandre litt dude

 

Sier jo at SWtor ikke har auto atack, heller ikke The Sercret World. The Secret World forandrer på mer enn GW2.. Og forandring er bra, wow formulaen begynner og bli kjedelig.

 

Du er den eneste her som sier noe om noe du ikke vet noe om, du sier et spill har auto atack som ikke har det, hvor i min post sier jeg noe som ikke er korekt?

Han har nok helt rett Guild Wars 2 kommer for å forandre sjangeren. PvP og PvE kommer til å bli svært forskjellig.

 

GW (orginalen) er knapt nok sammenlignbar med GW2! 2 forskjellige spill som deler samme historie.

 

Når ble ingen månedsbetaling negativt? Du har spillet og kan legge det på hylla i lengre tid uten å tenke på de-aktivering og re-aktivering av kontoen når du skal spille igjen.

 

GW2 vil foksere på eSport og lage st stort comunnity rundt PvP. Du kan starte med high level PvP med en gang du går inn i spillet. Man vil kunne velge PvP kamper som i et FPS spill. Med eSportpotter på mange 1000 dollar fra utviklerenes side, er det ikke så mange andre spill som stiller opp med. OG ingen pvp-gear, du er bare så pro eller newb som hjernen din lar deg være!

 

3 Faction PvP? GW2 har 3 world pvp, hvor 3 servere kjemper mot hverandre på en gigantisk slagmark med 500+ spillere pr server.

 

Ingen auto-attack er en ting men Gw2 har heller ingen auto target av AoE. De må strategisk plasserers på bakken med strategi i tankene.

Stikkordet er strategi: en brann på bakken? Skyt gjennom brannen og det du skyter vil bli oppgradert med "fire damage" i tillegg. Bare et lite eksempel av mangfoldige eksempler som tvinger spillere til å tenke strategisk.

 

Glad i PvE? Ingen tønner fulle av quests GW2. Du får et personlig mission som tar deg igjennom det meste av verden, og i resten av verden får du en historie som er ganske unik til deg. Ting skjer hele tiden og verden rundt deg er veldig avhengig av dine valg.

 

Ikke uten grunn GW2 har vunnet mange awards for Most Anticipated Games of 2012, eller kommet foran nevnte spill som TSW eller Tera ;)

 

Edit: link

Endret av Fnix
Lenke til kommentar

Takk for info!

 

GW2 vil foksere på eSport og lage st stort comunnity rundt PvP.

Hvis de vil ha esport etc, hvorfor har de valgt den litt barnslige cartoonaktige grafikken?

Synes spillet har enda større rosa musefletter faktor enn WoW.

 

Du kan starte med high level PvP med en gang du går inn i spillet.

Så man kan begynne med PvP og levle på den måten slik at du slipper å skynde deg igjennom pve levlene før du kan PvP? Det er iåfall bra.

 

OG ingen pvp-gear, du er bare så pro eller newb som hjernen din lar deg være!

Håper dette kun gjelder esport eller er det ingen PvP gear i vanlige spillet også?

 

3 Faction PvP? GW2 har 3 world pvp, hvor 3 servere kjemper mot hverandre på en gigantisk slagmark med 500+ spillere pr server.

Hvordan balanserer man dette slik at ikke 2 (faksjoner) går mot 1 først for så å kjempe seg imellom når den første har tapt?

 

Hva med guild vs guild? Evt. rts elementer?

 

Edit: får svar på endel her: http://www.youtube.com/watch?v=Y4VKhrCDWfg

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Takk for info!

 

GW2 vil foksere på eSport og lage st stort comunnity rundt PvP.

Hvis de vil ha esport etc, hvorfor har de valgt den litt barnslige cartoonaktige grafikken?

Synes spillet har enda større rosa musefletter faktor enn WoW.

Spillets grafikk er vel så som så, men den baserer seg litt på å virkeliggjøre de uhorvelig med mengder av consept art for spillet.

Jeg liker den, men skjønner godt om andre ikke liker den :)

 

 

Du kan starte med high level PvP med en gang du går inn i spillet.

Så man kan begynne med PvP og levle på den måten slik at du slipper å skynde deg igjennom pve levlene før du kan PvP? Det er iåfall bra.

Jepp, du kan bytte på så mye du vil. Du blir automatisk skalert opp med det gear tilsvarene level 80 (max level).

Uansett så er grindingen borte, å komme fra level 11 til 12 går like raskt som level 79 til 80 ;)

 

 

OG ingen pvp-gear, du er bare så pro eller newb som hjernen din lar deg være!

Håper dette kun gjelder esport eller er det ingen PvP gear i vanlige spillet også?

Ingen 'pvp gear' i den forstand at det er bedre for pvp enn pve. Men om du er level 1 og joiner level 80 pvp så får du et armorset som er beregnet for pvp på level 80. Men i structured pvp så skal det nok være temmelig likt for alle.

 

 

3 Faction PvP? GW2 har 3 world pvp, hvor 3 servere kjemper mot hverandre på en gigantisk slagmark med 500+ spillere pr server.

Hvordan balanserr man dette slik at ikke 2 (faksjoner) går mot 1 først for så å kjempe seg imellom når den første har tapt?

Mye er uvisst enda rundt dette, men de kjemmer mot hverandre av 2 uker i gangen. Servere rangeres etter hvor mye de vinner og settes opp imot hverandre etter rank. Denne formen for problemstillinger gjenstår det å se hvordan de løser.

 

 

Hva med guild vs guild? Evt. rts elementer?

De har achievements ellers så vet vi ikke så mye:

Guilds will be able to work towards guild achievements. As guilds do things together in the world, they earn influence. Guilds are able to spend influence on many things such as guild storage, a calendar, and experience flags. Guilds are also able to claim keeps in WvW. They will be able to fly their guild flag from the keep and use influence to upgrade their keep, fortifying it against attacks.

 

 

Edit: får svar på endel her:

http://www.youtube.com/watch?v=Y4VKhrCDWfg

Yupp, er en god og forklarende film det :)

Kan ikke si annet enn at jeg ser veldig frem til dette spillet og er glad at gamer.no tok det med på listen :)

Lenke til kommentar

Borderlands er ikke postapokalyptisk, det er pre samfunn.

 

Ingen katastrofe har skjedd på Pandora, det har bare ikke skjedd så mye positivt eter at super-selskapene (Dahl, Atlas) kom dit på grunn av naturressursene.

 

Borderlands 2 er det jeg gleder meg desidert mest til i år, jeg spiller enda Borderlands nå og da.

 

Mass Effect 3 blir mest et pliktløp, etter Mass Effect 2 har jeg vel egentlig mista troen på den spillbare siden av den serien som holdes oppe av et kjempespennende univers og noen gode karakterer jeg gjerne vil oppleve mer med.

 

Er ganske uenig, ME2 synes jeg var veldig bra og gøy å spille, borderlands var bare en samling meningsløs grinding og ensformighet. Men det er jo fint vi har noe å glede oss til begge :) Ser ut som det blir ett bra år.Mye bra i fjor også, er på etterskudd på lista med spill kjøpt - spill spilt...

 

AtW

Lenke til kommentar

Men for helvete da, må Guild Wars 2 ha så jævlig tyngde på grunn av Wow og Swtor, FOr faen kan ikke folk se dette som et nytt spill istedet for et nytt mmo

SATAN I HELVETE JÆVLA PATETISKE FAST PLASSERTE TRANG TENKTE IDIOTER"!!!!!!

 

Its Wrooong!!!!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ser det er Joachim Froholt som har den klart beste spelsmaken i redaksjonen. :p

 

Risen 2 er ein klar nummer 1 på lista mi. Risen 1 var strålande, og alt anna Piranha Bytes har servert meg har falt veldig godt i smak, so eg har absolutt trua på dette. Det blir spennande med ein pirat-RPG òg. Der er ikkje for mange av dei.

 

Warlock ignorerte eg etter den litt latterlege traileren, men når eg ser på skjermskota no, minnar det meg litt om Fall from Heaven, noko som er eit sterkt salsargument og grunn til spenning.

 

Book of Unwritten Tales driv eg og spelar no, og det er berre fantastisk. Det kjennast akkurat som eit spel frå gullalderen til peik-og-klikk-eventyra, på høgde med Monkey Island og Day of the Tentacle. At det kjem ein oppfølgjar er grunn til stor glede.

 

Legend of Grimrock er òg eit spel eg ser fram til. Hadde mykje moro med denne typen spel i Amiga-tida, og der har ikkje vore for mange av dei i nyare tid.

 

Det einaste på lista til JF eg kanskje hoppar over er Naval Warfare, som eg ikkje hadde høyrt om før. Med mindre det er litt som ADS (Advanced Destroyer Simulator) til Amiga.

 

Ellers vil eg legge til UFO:Enemy Unknown-oppfølgjaren frå Firaxis. Her skal ein av favorittutviklarane mine lage ein oppfølgjar til eit av dei beste spela gjennom tidene, og det verkar som om dei har den rette respekten for originalen. I motsetnad til desse tullingane som skal forvandle alle gamle klassikarar til dumme skytespel av samme type som vi har hatt ca. ein million av sidan Doom.

 

Kay

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde kun Risen 2 og Far Cry 3 som aktuelle kandidater i et innlegg lenger opp her. Har heldigvis fått opp øynene for et par spill til. Har ved flere anledninger oppdaget at Kay AU er en gamer som er verdt å lytte til. Leste innlegget her der han nevner The book of Unwritten Tales og sjekket ut spillanmeldelser og noen spillvideoer fra den. Virket meget interessant, så kommer nok til å kjøpe det og oppfølgeren som kommer ut i år. I tillegg virket Froholts forslag Dishonored også verdt å sjekke ut.

 

Blir veldig fornøyd med spill-året dersom disse spillene innfrir forventningene.

Endret av casemodd
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...