Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til i 2012 (Mac, PC, PS3, Wii, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke at det kommer noen flere TES IV DLC'er, men jeg gleder meg i hvertfall til TES V DLC.
Oops typo der. (rettet i min post nå).Mente TES V DLC ja. :-)Er vel realistisk at det kommer noe av det i 2012 ?

Jau, men vi kan ikke akkurat legge inn "et eller annet nedlastbart for TES V" som et spill/produkt vi gleder oss til. Vi kan jo håpe Bethesda lanserer noe i samme skala som Shivering Isles for Skyrim, men vi vet det ikke. For alt vi vet får vi ordinære DLC-pakker, og det er ikke akkurat noe jeg venter i spenning på. Mens Mists of Pandaria er en omfattende greie vi tross alt vet endel om, og som mange gleder seg veldig til.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

I inngressen til Dragons Dogma (som ser fantastisk ut btw) skriver dere: "Det er ikke til å komme unna at rollespillsjangeren er en av våre favoritter her i Gamer.no."

 

Likevel ser jeg ikke The Last Story noen steder på listen, spillet hvor Sakagauchi, mannen bak tidenes største rpg-serie Final Fantasy, forsøker å gjenreise sjangeren etter år med regresjon. Mens Final Fantasy XIII-2 - oppfølgeren til det mest skuffende spillet i serien noensinne - det tar dere med. Skuffende.

Lenke til kommentar

Humm, gleder meg til Bioshock: Infinite og Risen 2, men det er vel det.

 

Metro 2033 ga jeg opp etter å ha spilt det i 4-5 timer. Kjedelig skyting, supermennesker (knvistikker en fyr, plutselig vet en annen fyr som står tre hundre meter vekk at jeg er i nærheten, tar opp pistolen sin og skyter tre skudd som alle treffer meg i hodet), lite varierte fiender, tonnevis med bugs og irriterende gassmaske-funksjon. Tror ikke jeg en gang gidder å investere i oppfølgeren

Lenke til kommentar

Jau, men vi kan ikke akkurat legge inn "et eller annet nedlastbart for TES V" som et spill/produkt vi gleder oss til. Vi kan jo håpe Bethesda lanserer noe i samme skala som Shivering Isles for Skyrim, men vi vet det ikke. For alt vi vet får vi ordinære DLC-pakker, og det er ikke akkurat noe jeg venter i spenning på. Mens Mists of Pandaria er en omfattende greie vi tross alt vet endel om, og som mange gleder seg veldig til.

 

Mener ikke det heller, men kunne vært på "mention". ;-)

 

Bethesda har jo vært klare på at det skal være ganske omfattende, og ikke horse armor.

De har også vært klare på at de med utvidelsen skal forbedre ting som ikke virker så bra i spillet.

 

Håper selv ikke på Shivering Isles (som jeg faktisk ikke har spilt noe særlig) siden det er så sær setting. Men får vi se ekspansjoner som Tribunal og Bloodmoon, som gjorde kjempeting for Morrowind er det absolutt noe å glede seg til.

 

Det er selvsagt også lov å glede seg til Mists of Pandaria. Selvom spillet begynner å bli litt utdatert nå (etter min mening). Poenget var bare at det er en utvidelse.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

GTA5(!)

Max Payne 3

Luigis Mansion 2

Tomb Raider

Mass Effect 3

 

skulle Valve finne på å annonsere Half-Life 3 med lansering i 2012 så spiller det ingen rolle hva som kommer ut ellers :)

 

Ellers så er jeg utrolig spent på hva Nintendo har som lanseringstittel til WiiU - tror ikke de satser på 3. part only ved lansering etter blemma med 3ds.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

GTA V er en sikker vinner. Tror det samme for Mass Effect 3 siden det ikke er det samme teamet i Bioware som laget Dragon Age.

 

 

 

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Spillene jeg gleder meg til.

 

(5)Dragon Quest

 

(4)Alle Blizzard spillene

 

(3)Grand Theft Auto V

 

(2)The Last Guardian

 

(1)Guild Wars 2

 

Grunner til og spille Guild Wars 2

 

#: Ingen måneds betaling

 

#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,

 

#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

 

#: Det kommer til og kickass

 

For mere info sjekk Youtube ;)

 

Har du spillt swtor? Ingen auto atack der.. Et par grunner til at guild wars 2 ikke blir noe bra: Ingen månedsbetaling, GW1 er et av det dårligeste mmo som har vært på merkedet de siste 8 årene...

 

3 faction pvp, ingen autoatack, moderne setting, bedre grafikk: The Secret World..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillene jeg gleder meg til.

 

(5)Dragon Quest

 

(4)Alle Blizzard spillene

 

(3)Grand Theft Auto V

 

(2)The Last Guardian

 

(1)Guild Wars 2

 

Grunner til og spille Guild Wars 2

 

#: Ingen måneds betaling

 

#: Ingen (Holy Trinity), man slipper og vente 2 timer på en Healer eller Tank før man går i inctance,

 

#: Man kan velge vanskelighets grad, Du kan gå tilbake til gamle plasser og skru opp vanskelighets graden og, Hvordan dette vil fungere er jeg ikke helt sikker på,

 

#: Ingen auto atack, visst noen angriper kan du hoppe vekk teleportere eller beskytte deg med skjold , Wow Rift og Swtor Har auto atack som gjør slåssingen litt kjedelig noen ganger,

 

#: Pvp har så mange forskjellige typer ting og velge mellom, fra Arena type hvor armor og våpen ikke teller, den som er best vinner,

World pvp, Vanlig pvp , masse annet

 

#: Musikken er laget av Jeremy Soul (Skyrim) (Morrawind)

 

#: Det kommer til og kickass

 

For mere info sjekk Youtube ;)

 

Har du spillt swtor? Ingen auto atack der.. Et par grunner til at guild wars 2 ikke blir noe bra: Ingen månedsbetaling, GW1 er et av det dårligeste mmo som har vært på merkedet de siste 8 årene...

 

3 faction pvp, ingen autoatack, moderne setting, bedre grafikk: The Secret World..

Sigh istedet for og hakke på ting du ikke vet noe om så kan du heller snakke om Swtor,

De lager ekspansjon pakker og har nett butikker og videre, det er nokk gode grunner til og tjene penger, Ingen måneds betaling vil si mere spillere,

 

Er det Secret World du snakker om skjønner ikke??

 

Så du sier at MMO skal vere grinding og auto atack og masse venting på grupper,

 

Er det sån du vil at nye MMO skal vere, Noen må da bynne og forandre litt dude

Lenke til kommentar

SWTOR burde ha hatt autoattack, i staden for å kamuflere autoattack med å gje det eit namn og be deg trykke for kvar gong. Det ligg ingen automatikk i at kampsystemet vert dynamisk og spanande fordi eg som Trooper må spamme Hammer Shot-binden min i staden for å ha eit autoattack som er uavhengig GCD.

 

Litt vekkasta når alle skriv at dei ser fram til siste iterasjon av tungt marknadsførde monster-IP-ar som Mass Effect og GTA. Heilt legitimt å sjå fram til dei, men alle veit jo om dei, og om du har eit snev av interesse for spel er det ikkje mogleg å unngå å verte eksponert for dei. Då er det kjekkare å sjå ting som Dishonored få den merksemda Arkane så sårt fortener. Vonar at dei får "hiten" sin no.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...