Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker spillerne (utenom Berbatov) en forferdelig nyttårsaften. Ønsker også SAF en forferdelig feiring av 70-årsdagen hvis det viser seg at Rooney er spilleklar.

 

Håper du får en fin feiring, Points!

Takk i like måde, kloffsk! :)

 

Jeg er egentlig syk så jeg belaget meg på heftig festing med mozell og baluba-champis, så øl har jeg ikke handlet inn. Heldigvis fikk en kompis av meg påvist gluten-allergi i går, så da regner jeg med at jeg kan ølet hans.

 

Grøftefylla folkz! Skal som vanlig ikke nevne hva jeg mener om Ferguson, bare at her i Norge så går man vel av med pensjon i midten av 60-årene?

Lenke til kommentar

De Gea tidenes flopp. Ut i Januar. Inn med to midtstoppere og to midtbanespillere.

 

Vel ,eg vil påstå at du er en større flopp.

 

Du var visst totalt uenig i at Lindegaard burde være fast hver kamp. Hva mener du nå?

 

Eg mener det å diskutere med deg (troll) er bortkastet tid. Snakkes din fjott :)

 

Neivel du klarer ikke innse at jeg hadde rett og du tok feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

City er og blir storebror. Med 80-20% fravær City fans i byen sier vel det sitt.

I byen Manchester ja, men telles ikke United-fansen i Taiwan, Kina, India, Somalia, Qatar osv. da?

 

 

 

 

 

:D :D

 

Ja de type fans som ikke bidrar til noe annet enn å ta bilder og holde kjeften hele kampen? De som er hovedårsaken til at atmosfæren er så dårlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Thats IT!

 

Jeg gir opp. Jeg driter i hva folk må synes om det! Jeg har fått nok. Hvor var responsen etter City-tapet? Responsen etter ut av CL? Totalt fraværende.

 

Fuck off!

 

Gratulerer City.

 

For en taper du er da. Ikke som person for jeg kjenner deg ikke, men for en bedriten holdning. Som fra en sutrete unge som er vant med å få hva han vil hvert bidige år. Manu har hatt en sinnsykt bra response etter cl flausen, og de er jo bare max uheldige i dag. En liten bump in the road, ingenting mer. Å være vant med alt fra øverste hylle er faen meg ikke godt for enkelte. Patetisk.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Thats IT!

 

Jeg gir opp. Jeg driter i hva folk må synes om det! Jeg har fått nok. Hvor var responsen etter City-tapet? Responsen etter ut av CL? Totalt fraværende.

 

Fuck off!

 

Gratulerer City.

 

For en taper du er da. Ikke som person for jeg kjenner deg ikke, men for en bedriten holdning. Som fra en sutrete unge som er vant med å få hva han vil hvert bidige år. Manu har hatt en sinnsykt bra response etter cl flausen, og de er jo bare max uheldige i dag. En liten bump in the road, ingenting mer. Å være vant med alt fra øverste hylle er faen meg ikke godt for enkelte. Patetisk.

 

Ser du ikke at jeg driter i hva du syns?

Lenke til kommentar

City er og blir storebror. Med 80-20% fravær City fans i byen sier vel det sitt.

I byen Manchester ja, men telles ikke United-fansen i Taiwan, Kina, India, Somalia, Qatar osv. da?

 

 

 

 

 

:D :D

 

Kan noen forklare meg denne? Norsk supporter av et engelsk lag prøver å mobbe andre norske fans av et engelsk lag fordi de har noen fans som ikke er engelske?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Thats IT!

 

Jeg gir opp. Jeg driter i hva folk må synes om det! Jeg har fått nok. Hvor var responsen etter City-tapet? Responsen etter ut av CL? Totalt fraværende.

 

Fuck off!

 

Gratulerer City.

 

For en taper du er da. Ikke som person for jeg kjenner deg ikke, men for en bedriten holdning. Som fra en sutrete unge som er vant med å få hva han vil hvert bidige år. Manu har hatt en sinnsykt bra response etter cl flausen, og de er jo bare max uheldige i dag. En liten bump in the road, ingenting mer. Å være vant med alt fra øverste hylle er faen meg ikke godt for enkelte. Patetisk.

 

Ser du ikke at jeg driter i hva du syns?

 

Mulig du driter i det, men han har rett.

Endret av Erratum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære Jotun:

 

Du har ekstremt lite riktig i dine "fakta" om De Gea... vet ikke om det er United brillene du har eller om du bare "troller":

 

Mål sluppet inn i årets PL:

 

Reina - 15 på 19 kamper

Hart - 15 på 18 kamper

De Gea - 17 på 14 kamper

 

Ganske klar statistikk at De Gea ikke er den som har sluppet inn minst mål.

 

Flest redninger i årets PL:

 

Hennessey: 93

Friedel: 73

Al-Habsi: 72

Vorm: 69

Ruddy: 66

De Gea: 63

 

Ganske klar statistikk at De Gea ikke er den som har flest redninger i årets PL.

 

Denne statisikken er ikke et bidrag for for som burde stå for United, men bare vise at Jotun ikke vet hva han snakker om når det gjelder De Gea`s statisikk i årets sesong.

 

Takk for god informasjon! Så DeGea hadde 14 mål på 13 kamper før denne. Det er ganske så bra. Og poenget mitt står.

 

Redningene var visst litt utdatert info. Beklager YNWA. Du er et unikum som vanlig. Ikke rart du er så populær.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...