Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Javel konsekvensen med å la en pinglete spanjol, uten engelskkunnskaper vokte buret istedenfor Schmeichel jr. kan resultere i tap i dag.

 

Okey... La meg bite på idiotskapen din for moro skyld:

 

Hvordan i SVARTE kan DeGea beskyldes for Berbas idiotskap?

 

Du er latterlig, patetisk, og ufattelig forutsigbar.Du er jo ikke Unitedsupporter engang, så hvorfor bruker du "vi" i innleggene dine?

 

Kanskje det hadde gått bedre med en keeper som faktisk kunne kommunisere ordentlig med forsvarerne sine? De Gea stod vel bare der som vanlig som et naut. Kan man skylde på De Gea i dag? Vet ikke. Men som jeg påpeker så skjønner jeg ikke hvorfor ikke Lindegaard får fortsette når han er en perfekt allrounder, han er god på det meste men ikke superb. De Gea er elendig på flere ting spesielt feltarbeid og langskudd i mot seg, og så var det kommunikasjonen da.

Skjønner heller ikke all denne opphausingen av De Gea. Når han gjør tabber blir det alltid forsvart med hans lave alder og dårlige språkkunnskaper. Vent om 5 år da er han verdens beste keeper, man må ha tålmodighet.

Han kostet oss CL plassen, han har satt rekord i å slippe inn 6 mål på hjemmebane. Lindegaard derimot har stått plettfritt. Er det i det hele tatt mulig å finne en kamp hvor han har gjort en tabbe? De Gea gjør jo en tabbe omtrent hver 3. kamp han spiller.

Lindegaard er en bedre keeper, han bør derfor være fast. Det er ikke Lindegaard som må utkonkurrere De Gea, det er motsatt.

 

Se her ja nok et mål slippet inn av De Gea.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ikke nødvendigvis, men han sprer usikkerhet og frykt i forsvaret. Elendig kommunikasjon med forsvarsspillerne og dårlig i feltet. Fyren har heller ingen form for vinnermentalitet i seg. Lindegaard kjeftet og ga forsvaret noen skikkelige hårfønere mot Fulham selv om kampen allerede var avgjort, dette er noe De Gea aldri ville gjort. Lindegaard har jo stått plettfritt i alle PL kampene han har stått, hvorfor får han ikke fortsette med det? Med engang De Gea kom inn så ble det mål i mot. Tilfeldig? Nei.

 

Bra forsøk.

 

Det skuddet burde De Gea tatt. Eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å skriv "vi" og "oss" simenrf. Det blir så ekkel smak.

 

Nei YNWA: Du vet at eg mener du er idiot.

 

jeg spurte deg om et spørsmål, skjønnte ikke hvem du siktet til. Det at du velger å personhetse både meg og andre i tråden får stå på din regning.

Enhver dott skjønte at eg mente Simenrf. Så dum er du ikke, så slutt å skap deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...