Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Svarte... Tar det lang tid å få igang et gavekort på sumo? venter på mail fra køllene, men de får jo ikke fingern ut.

 

(Akkurat som eg visste at eg burde gjort dette LITT tidligere i dag)

 

Når jeg fiksa mine ting tok det vel i underkant av et minutt før jeg var klar til kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarte... Tar det lang tid å få igang et gavekort på sumo? venter på mail fra køllene, men de får jo ikke fingern ut.

 

(Akkurat som eg visste at eg burde gjort dette LITT tidligere i dag)

 

Dette skjer når vi lar De Gea få slippe til på banen. Da blir det mål i mot!

Hehe... DeGea sin feil altså?

 

Ikke nødvendigvis, men han sprer usikkerhet og frykt i forsvaret. Elendig kommunikasjon med forsvarsspillerne og dårlig i feltet. Fyren har heller ingen form for vinnermentalitet i seg. Lindegaard kjeftet og ga forsvaret noen skikkelige hårfønere mot Fulham selv om kampen allerede var avgjort, dette er noe De Gea aldri ville gjort. Lindegaard har jo stått plettfritt i alle PL kampene han har stått, hvorfor får han ikke fortsette med det? Med engang De Gea kom inn så ble det mål i mot. Tilfeldig? Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svarte... Tar det lang tid å få igang et gavekort på sumo? venter på mail fra køllene, men de får jo ikke fingern ut.

 

(Akkurat som eg visste at eg burde gjort dette LITT tidligere i dag)

 

Når jeg fiksa mine ting tok det vel i underkant av et minutt før jeg var klar til kamp.

Men a bestilte du helt vanlig abb? Eg bestilte gavekort, 3mnd gull. Var en grei pris på det nå...

 

Men får jo ikke bekreftelsen med koden....

 

Edit: 1 times tid må man regne med sier de... Jadda....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

 

 

Ikke nødvendigvis, men han sprer usikkerhet og frykt i forsvaret. Elendig kommunikasjon med forsvarsspillerne og dårlig i feltet. Fyren har heller ingen form for vinnermentalitet i seg. Lindegaard kjeftet og ga forsvaret noen skikkelige hårfønere mot Fulham selv om kampen allerede var avgjort, dette er noe De Gea aldri ville gjort. Lindegaard har jo stått plettfritt i alle PL kampene han har stått, hvorfor får han ikke fortsette med det? Med engang De Gea kom inn så ble det mål i mot. Tilfeldig? Nei.

 

Bra forsøk.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men han sprer usikkerhet og frykt i forsvaret. Elendig kommunikasjon med forsvarsspillerne og dårlig i feltet. Fyren har heller ingen form for vinnermentalitet i seg. Lindegaard kjeftet og ga forsvaret noen skikkelige hårfønere mot Fulham selv om kampen allerede var avgjort, dette er noe De Gea aldri ville gjort. Lindegaard har jo stått plettfritt i alle PL kampene han har stått, hvorfor får han ikke fortsette med det? Med engang De Gea kom inn så ble det mål i mot. Tilfeldig? Nei.

Idiot? Definitivt.

 

Javel konsekvensen med å la en pinglete spanjol, uten engelskkunnskaper vokte buret istedenfor Schmeichel jr. kan resultere i tap i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fantastisk dårleg førsteomgang til tross for at Blackburn stort sett blir spelt av bana. Innleggskvaliteten og avgjerade pasningar har vore heilt fullstendig elendige og litt for ofte har pasningstempoet blit for lavt og for enkelt å stå imot. Vi får likevel svært mange innleggsmogelegheiter i gode posisjonar og bør kunne få meir utav at det er så enkelt å passere backane til Rovers. Idioti av Berbatov på straffa og han er strengt tatt heldig at vi ikkje får endå ei imot, for måten han held Samba på er å be om dommaren si oppmerksomheit.

 

Det må skje noko i andre omgang, men eg er usikker på kva som evt vil fungere best. Reknar med at dei får klar beskjed frå bursdagsbarnet om kva han vil ha gjort i andre omgang. Det skal vere nok kvalitet i dette laget til å score nokre mål mot Blackburn, men då må kvaliteten på det ein gjer vere høgare, i tillegg til at Nani må slutte å vere så fantastisk tilbakeståande når vi får frispark.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men han sprer usikkerhet og frykt i forsvaret. Elendig kommunikasjon med forsvarsspillerne og dårlig i feltet. Fyren har heller ingen form for vinnermentalitet i seg. Lindegaard kjeftet og ga forsvaret noen skikkelige hårfønere mot Fulham selv om kampen allerede var avgjort, dette er noe De Gea aldri ville gjort. Lindegaard har jo stått plettfritt i alle PL kampene han har stått, hvorfor får han ikke fortsette med det? Med engang De Gea kom inn så ble det mål i mot. Tilfeldig? Nei.

Idiot? Definitivt.

 

Jotun, hva mener du? At De Gea er idiot?

 

Han er jo tross alt keeperen til laget ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...