Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Hvorfor ting gikk dårligere i dag tror jeg har med at Blackburn fikk det første målet. Jeg tror Fergie prøvde å overkjøre det svake Blackburn forsvaret og håpet med det å skape et press som ikke avslørte forsvaret vårt. Det feilet. Berba feilet (hvor var Jones?) og Blackburn fikk mål på sin første sjangse. Forsvaret demmes holdt unna og fikk mere og mere selvtillit etterhvert som kampen utviklet seg. Jones var skikkelig crap i forsvar og må ta mye av skylden for andre målet. De Gea rotet det til på tredje målet.

 

Mot Wigan så laget vi mål vi i starten og etter det var de ferdige. Wigan hadde ingen tro på at de kunne komme tilbake mot oss.

 

Lindegaard virker sikrere men det alene tror jeg ikke forklarer dagens resultat.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arbeidsuhell. Kan skje den beste. Trøster meg med aktiviteten her i tråden. Man vet man heier på en kjempeklubb når "alle" godter seg når det går skeis.

 

Godt nyttår alle sammen.

 

Man vet at man heier på en klubb som vinner lite i år når dette er trøsten man drar frem.

Endret av kozeklumpen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arbeidsuhell. Kan skje den beste. Trøster meg med aktiviteten her i tråden. Man vet man heier på en kjempeklubb når "alle" godter seg når det går skeis.

 

Godt nyttår alle sammen.

 

Man vet at man heier på en klubb som vinner lite i år når dette er trøsten man drar frem.

 

Pils?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arbeidsuhell. Kan skje den beste. Trøster meg med aktiviteten her i tråden. Man vet man heier på en kjempeklubb når "alle" godter seg når det går skeis.

 

Godt nyttår alle sammen.

 

Man vet at man heier på en klubb som vinner lite i år når dette er trøsten man drar frem.

 

Pils?

 

Alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...