Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioioioi DeGea.... :hmm:

Det kan du si... Har jeg rett vil vel du som fanboy la han stå neste kamp også.

Ser ingen grunn til at keeperen som har sluppet inn færrest mål i PL skal benkes pga en/to tabber i en kamp nei.

 

Eg er jo ikke helt idiot.

 

De Gea, årets skuffelse for United?

 

PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør.

Ja det er dritdårlig å slippe inn færrest mål i PL. Og i tillegg redde flest skudd..

 

Gutten SUGER!

Lenke til kommentar

Oioioioioi DeGea.... :hmm:

Det kan du si... Har jeg rett vil vel du som fanboy la han stå neste kamp også.

Ser ingen grunn til at keeperen som har sluppet inn færrest mål i PL skal benkes pga en/to tabber i en kamp nei.

 

Eg er jo ikke helt idiot.

 

De Gea, årets skuffelse for United?

 

PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør.

Ja det er dritdårlig å slippe inn færrest mål i PL. Og i tillegg redde flest skudd..

 

Gutten SUGER!

 

En eller to tabber den var god. Da er det vel bedre å la Lindegaard stå som har sluppet inn 0 mål?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De Gea, årets skuffelse for United?

 

PS! jeg føler meg sikker på at han blir en enormt bra keeper for United. Men når en keeper fra norsk Tippeliga (!) har spilt 5 kamper uten å slippe inn mål, så er det spesielt at keeperen for 200 millioner spiller som han gjør.

 

Filmingen til Adams er langt foran

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...