Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United kommer til å slite i Europa League. Spiller jo dritt mot antatt svakere motstand.

 

Den blir nok prioritert i forhold til PL.

 

Sannsynligvis. Selv tror jeg EL er den eneste tittelen United kan vinne i år.

 

Ang. noe annet: hvorfor er det så ille at Rooney er ute? Han har jo ikke akkurat imponert i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United kommer til å slite i Europa League. Spiller jo dritt mot antatt svakere motstand.

 

Den blir nok prioritert i forhold til PL.

 

De kan bare gi opp PL også. Etter å ha fått grisebank av Blackburn er det åpenbart at manu er for svake.

Jepp. Det blir Championship neste år.

 

Chelsea er jo også dritgod i år.

Lenke til kommentar

United kommer til å slite i Europa League. Spiller jo dritt mot antatt svakere motstand.

 

Den blir nok prioritert i forhold til PL.

 

De kan bare gi opp PL også. Etter å ha fått grisebank av Blackburn er det åpenbart at manu er for svake.

Jepp. Det blir Championship neste år.

 

Chelsea er jo også dritgod i år.

 

Hvorfor blander du inn Championship og Chelsea?

 

Det at manu er for svake til å vinne PL betyr ikke at de rykker ned.

Lenke til kommentar

Problemet med De Gea er at han ikke er en stor dominerende keeper med vinnermentalitet som Den store Dansken hadde og det kan ikke læres uansett om han er universets største keepertalent.

 

Mot Fulham ga Lindegaard en real hårføner til forsvaret og kjeftet så det smalt, selv om stillingen var 0-5 til United. Om ikke det er vinnermentalitet så vet ikke jeg.

Noe jeg vet er at De Gea ikke hadde hatt baller til å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Svarte du på hvilket lag du holder med i PL simen?

Javel så i følge deg skulle jeg holde med et annet lag kun fordi jeg er meget skeptisk til De Gea.

Nei, men eg håper. Liker ikke når folk som deg holder med samme lag som meg. For det betyr at vi er enige om noe.... :sick:

 

Du får bare glede deg til neste gang din favorittkeeper De Gea skal stå, for det blir (forhåpentligvis) veldig lenge til! I mens kan vi kose oss med Schmeichel nr 2.

Lenke til kommentar

Fyr på et annet forum om De Gea:

 

De som forsvarer De Gea mener man må forvente tabber fra unge keepere, men det har vi ikke råd til og det er vel også grunnen til at toppklubber sjelden satser på såpass unge og urutinerte spillere i de viktigste posisjonene.

 

DDG kan sikkert bli en klassekeeper, men pr i dag har han for åpenbare mangler for en såpass fysisk tøff liga som PL.

 

Igrunn veldig enig i den.

Lenke til kommentar

Svarte du på hvilket lag du holder med i PL simen?

Javel så i følge deg skulle jeg holde med et annet lag kun fordi jeg er meget skeptisk til De Gea.

 

Hva med jubelen du satte i når Blackburn scåret sitt tredje mål? Dine reaksjoner er veldig typisk abuene når DeGea ikke gjør det så bra. Din manglende evne til å støtte laget

Lenke til kommentar

Chelsea er da i CL. Skjønner ikke hvorfor du skal klage på de? Dere ler av oss når vi driter oss ut, men vi får ikke le av dere når dere taper mot Basel og taper mot Blackburn på OT?

 

Jeg ler av Chelsea fordi de har kjøpt seg opp med penger de ikke har tjent. Og så har vi Torres da. Det er jo en solskinns historie som varmer alle hjertene til de som er glade i fotball

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Svarte du på hvilket lag du holder med i PL simen?

Javel så i følge deg skulle jeg holde med et annet lag kun fordi jeg er meget skeptisk til De Gea.

 

Hva med jubelen du satte i når Blackburn scåret sitt tredje mål? Dine reaksjoner er veldig typisk abuene når DeGea ikke gjør det så bra. Din manglende evne til å støtte laget

 

Mener du "jubelen" som at De Gea var en helvettes flopp og måtte komme seg ut av klubben?

Og de som lo da jeg sa De Gea kom til å tabbe seg ut, tidde helt still?

At vi nok engang fikk bevist at Lindegaard er en bedre keeper enn De Gea.

Lenke til kommentar

Men, hvis du er Manchester United supporter, tror du ikke det er bedre å støtte han som en Manchester United spiller? I stedet for å juble når Manchester United slipper inn mål?

 

Edit

 

Når det er sagt så er jeg ikke helt uenig med deg. Lindegaard har gjort det bra de gangene han har stått og det er urettferdig for han at han ikke får stå mere. 27 år er ingen alder for en keeper.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Men, hvis du er Manchester United supporter, tror du ikke det er bedre å støtte han som en Manchester United spiller? I stedet for å juble når Manchester United slipper inn mål?

 

Edit

 

Når det er sagt så er jeg ikke helt uenig med deg. Lindegaard har gjort det bra de gangene han har stått og det er urettferdig for han at han ikke får stå mere. 27 år er ingen alder for en keeper.

 

Det er nokså irriterende å tenke på at vi kanskje kunne tatt 1 eller 3 poeng i dag om Lindegaard hadde stått. Jeg synes også det er urettferdig ovenfor Lindegaard at Fergie velger å la De Gea stå når da Lindegaard har stått så bra som han har gjort.

Og det skjedde som vi har sett så mange ganger før. De Gea tabber seg ut.

De Gea er virkelig nødt til å jobbe med feltarbeidet og kommunikasjonen med forsvarerne.

Jeg vet at Carrick ikke er en forsvarsspiller, men hvordan han gå fra å spille så bra mot Wigan til nærmest katastrofalt i dag? Jeg tror det har noe med hvordan Lindegaard sprer trygghet og autoritet og måten han kommuniserer med forsvarerne på. Han virker mer sjef bak der enn De Gea.

Spanjolen er også nødt til å legge på seg kraftig og skaffe seg muskler, han er jo bare skinn og bein i forhold til de andre keeperne i PL. Det er jo sikkert en av grunnene til at han sliter sånn som han gjør mot sterke spillere i innleggssituasjoner.

Lenke til kommentar

Det aller største problemet til De Gea er språket. Han kunne jo ikke et ord engelsk når han kom i sommer. Vanskelig å spre trygghet bak der når man knapt klarer å kommunisere med medspillerne.

 

Det sagt, tror jeg De Gea kommer til å bli veldig trygg bak der om et par-tre-fire år. Når han kan språket og har blitt fysisk sterkere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...