Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe denne telefonen i morgen..

 

Lurte på deres erfaringer, er den noe å satse på? og hvordan er det Windows systemet?

 

Har egentlig ikke så mye negativt å si om telefonen nå etter batterifiksen kom.

Min telefon holder ca 2 dager med normal bruk, noe som ikke er dårlig.

 

Kunne vært bedre utvalg av norske applikasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på: Jeg har koblet til Zune og den synkroniserte telefonen. Jeg måtte tilbakestille til fabrikkinnstillingene. Da jeg koblet til Zune igjen, så kom ikke bilder, telefonnumrene og oppføringene i kalenderen tilbake... Hvor finner jeg kalenderoppføringen og telefonnumrene? De må jo være lagret ett eller annet sted på dataen?

Lenke til kommentar

Å? Er den på alle nå? Sjekket tidligere i dag og kun 2 fra telenor so sccepted og samme på den åpne

 

Fikk ny swap enhet i dag frw verkstedet. Så når jeg får den neste tisdag håper jeg oppdatering er tilgjengelig til den hehe. Tør ikke be verkstedet oppdatere for meg da jeg risikerer at jeg må vente til neste fredag igjen med å få den hehe

Lenke til kommentar

Når kommer oppdateringen da? (ikke enda) Ikke mye hold i det Nokia sier eller Telenor. De lovet at den skulle være ute tidlig i dag, men det stemmer da ikke.

Da står det at man skal kunne oppgradere, men jeg får bare beskjed om at jeg ikke kan oppgradere og har versjon 07.10.08107.03 cyan, hva er siste versjon?

En Nokia Lumia 800 med elendig batteritid, ca 5 timer nesten uten bruk.

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

I følge Nokia skal den være tilgjengelig nå, men Zune sier at jeg ikke har noen oppdatering her.

Jeg trikset inn 12070 tidligere men "restora" tilbake til tidligere versjon etter en stund, av en eller annen merkelig grunn. :/ Jeg trur det hadde noe med at jeg ville få opd. gjennom Zune istede for å "hacke" de inn selv. Som en gammel Amiga-entusiast har jeg mange dårlige erfaringer med å trikse med software. :p

 

Jeg håper det ikke har skjedd noe krøll her. Min Lumia er 059N3B2. Er det noen med denne modellen som har fått update?

Lenke til kommentar

I følge Nokia skal den være tilgjengelig nå, men Zune sier at jeg ikke har noen oppdatering her.

Jeg trikset inn 12070 tidligere men "restora" tilbake til tidligere versjon etter en stund, av en eller annen merkelig grunn. :/ Jeg trur det hadde noe med at jeg ville få opd. gjennom Zune istede for å "hacke" de inn selv. Som en gammel Amiga-entusiast har jeg mange dårlige erfaringer med å trikse med software. :p

 

Jeg håper det ikke har skjedd noe krøll her. Min Lumia er 059N3B2. Er det noen med denne modellen som har fått update?

 

Jeg har heller ikke fått oppdateringen. Jeg har ikke trikset, så tipper feilen ligger hos Nokia. Kommer vel forhåpentligvis snart.

 

Edit: På sidene til nokia.no fremgår at "Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 800 SW er 1600.2483.8106.11500". Dette er jo en annen versjon en Nokia Europe sier er den nyeste; "Update available = Update to version 1600.2487.8107.12070 has been published". Min egen har en tredje, nemlig 1600.2483.8107.11501. Må si jeg blir litt forvirret.

 

Noen med innspill?

Endret av RichardNoname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...