Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh, i dag ble jeg for andre gang smertelig klar over en ganske så kritisk "feil" i WP. Voluminnstillingen med knappene på siden er visst global for både musikk, ring/sms/varsel og alarm. Så siden jeg ikke ville bli plaget med lyder fra telefonen i går kveld skrudde jeg ned til 1, og da alarmen gikk av i dag tidlig sov jeg like herlig forbi... Jeg husker fra android, da var dette delt opp. Stilte du på volumet i musikkavspilleren så gjaldt det kun der, brukte du volumknappene på hjemskjermen skrudde du kun ned volumet på ring/sms/varsel, og alarmnivået var en egen innstilling i alarmprogrammet.

 

Trykk en gang på volumknappen og trykk det runde ikonet i høyre hjørne så slår du av ringingen. Lyden er på maks, men ringing/sms/osv er på null.

 

Er klar over det, men det blir jo like dumt hvis jeg glemmer å slå den på igjen :p

 

@Christoffero89: Du må sove usedvanlig tungt hvis du ikke våkner av alarmen. Min pleier å stå på volum 20 og jeg våkner med en eneste gang :p

Lenke til kommentar

Venter på min andre Lumia 800, etter at førstnevnte har vært på service 2 ganger. Håpløst mye signalstøy, elendig lydkvalitet, restarter i hytt og pine, samt at batteriet er helt på tur. Opplever at jeg ikke blir tatt seriøst når jeg reklamerer på telefonen, og har gjentatte ganger bare blitt henvist til å fabrikkgjennopprette den.

 

Har forøvrig ventet i 4 måneder på at Nokia skal holde løftet om gull, grønne skoger og hotspot funksjonalitet. Når jeg sitter med en telefon som slår seg av når man foretar noe så grunnleggende som utgående anrop - begynner jeg å lure på om det var så smart å kaste seg på WP/Nokia toget...Mest irriterende av alt er at problemene virker så nedprioritert, selv om Nokia selv kaller 800'n flaggskipet sitt (enn så lenge til 900 kommer)....

 

Er det bare jeg som begynner å tvile?

 

Enn så lenge er det min 2 år gamle HTC Gratia (til 1/4 av prisen) som tar over der Lumia 800 kommer til kort. Go figure.

Endret av Star
Lenke til kommentar

Har all eposten min inn i Google Apps. Hvordan fungerer Lumiaen med tanke på det? Regner med det kan settes opp via exchange? Støtter det lables bra? Eller finnes det en egen Gmail-klient?

 

Ingen problem, det er eget oppsett for google konto....du kan velge om den skal synke kalender, mail og kontakter :) (genialt for oss som kommer fra android)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...