Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

48 timer:o. Min holder ikke hel dag engang:(. Prøver t litt til og så reinstalerer jeg? Men vil det hjelpe? Den ble reinstalert i overigår da jeg fikk den

 

Det kommer en oppdatering veldig snart som ordner en del ting, blant annet batteriet. Anbefaler deg å holde ut frem til det, bør ikke ta alt for lang tid :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2bb1 og oj88: Ja, vi kan vel oppsummere at det er mange variabler inne i bildet her. Vi får håpe en batterirevolusjon kommer i nærmeste fremtid :)

 

Det trengs uansett, med tanke på at verden har en begrenset mengde litium, og resirkuleringen er altfor dårlig. Alt mulig skal jo "løses" med elektriske motorer når oljen tar slutt. Hadde ikke vært mye litium igjen om alle skulle kjøre el-biler nei...

 

Min må lades en gang om dagen, minst. Mer i begynnelsen da jeg fiklet mer med den. Har tatt reset til fabrikkinnstilinger et par ganger. Bruk av posisjonsdata er skrudd av i alle apps der det ikke er absolutt nødvendig. Det virker som om den bruker lite i standby, men mye under bruk. Lysstyrke er satt til automatisk, og jeg opplever at den regulerer fint. Wi-Fi og 3G er aktivert. Wi-Fi deaktiveres jo i standby uansett. Litt irriterende, faktisk. F.eks. fører det til at jeg må logge inn på skolenettet (web-basert) hver gang jeg skrur på skjermen etter at den har vært av en liten stund.

Endret av oj88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har med unntak av de første to dagene hatt gode erfaringer. Min holder ved vanlig bruk i ca. 48 timer +/-. For min del har det vært en positiv opplevelse at batteriet holder såpass lenge kontra min htc sensation jeg brukte før som mer enn ofte måtte lades etter så lite som 12 timer, og uansett hva måtte lades innen 24 timer.

Lenke til kommentar

Får bare vente tolmodig på updaten jeg da så jeg og får normal batteritid

 

Får bare vente tolmodig på updaten jeg da så jeg og får normal batteritid

 

Edit: har skrudd av diverse funskjoner på tlf, posisjon, tilbakemelding og dstatrafik. Wifi på hele tiden. Batteriet er nå på 74 % etter 8 timer. Brukt den noe med noen samtaler. Virker som det hjalp. Nå må jeg finne ut. Hvem av de funskjonene som drar strømmen.

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Ugh, i dag ble jeg for andre gang smertelig klar over en ganske så kritisk "feil" i WP. Voluminnstillingen med knappene på siden er visst global for både musikk, ring/sms/varsel og alarm. Så siden jeg ikke ville bli plaget med lyder fra telefonen i går kveld skrudde jeg ned til 1, og da alarmen gikk av i dag tidlig sov jeg like herlig forbi... Jeg husker fra android, da var dette delt opp. Stilte du på volumet i musikkavspilleren så gjaldt det kun der, brukte du volumknappene på hjemskjermen skrudde du kun ned volumet på ring/sms/varsel, og alarmnivået var en egen innstilling i alarmprogrammet.

Lenke til kommentar

Ugh, i dag ble jeg for andre gang smertelig klar over en ganske så kritisk "feil" i WP. Voluminnstillingen med knappene på siden er visst global for både musikk, ring/sms/varsel og alarm. Så siden jeg ikke ville bli plaget med lyder fra telefonen i går kveld skrudde jeg ned til 1, og da alarmen gikk av i dag tidlig sov jeg like herlig forbi... Jeg husker fra android, da var dette delt opp. Stilte du på volumet i musikkavspilleren så gjaldt det kun der, brukte du volumknappene på hjemskjermen skrudde du kun ned volumet på ring/sms/varsel, og alarmnivået var en egen innstilling i alarmprogrammet.

 

Trykk en gang på volumknappen og trykk det runde ikonet i høyre hjørne så slår du av ringingen. Lyden er på maks, men ringing/sms/osv er på null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...