Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan finner man ut hvilken modell man har?

Min sier: Norway SW variantID 539 v.02...

 

NORWAY
OPERATOR DEVICE PRODUCT CODE STATUS
Country Variant Lumia 800 059N110 Update available
Country Variant Lumia 800 059P1L8 Update available
Country Variant Lumia 800 059N3B2 Waiting for approval
Country Variant Lumia 800 059N3B4 Waiting for approval
Nokia Lumia 800  Update not available
Telenor Lumia 800 059N3C5 Update available
Telenor Lumia 800 059P1L0 Update available
Telenor Lumia 800 059N3F3 Waiting for approval
Telenor Lumia 800 059N3F6 Waiting for approval

Endret av AtleCM
Lenke til kommentar

Hvordan finner man ut hvilken modell man har?

Min sier: Norway SW variantID 539 v.02...

 

NORWAY
OPERATOR DEVICE PRODUCT CODE STATUS
Country Variant Lumia 800 059N110 Update available
Country Variant Lumia 800 059P1L8 Update available
Country Variant Lumia 800 059N3B2 Waiting for approval
Country Variant Lumia 800 059N3B4 Waiting for approval
Nokia Lumia 800  Update not available
Telenor Lumia 800 059N3C5 Update available
Telenor Lumia 800 059P1L0 Update available
Telenor Lumia 800 059N3F3 Waiting for approval
Telenor Lumia 800 059N3F6 Waiting for approval

 

Står på sim-kort holderen!

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke imponert over tempoet Nokia opererer med. Særlig ikke siden jeg har sittet i 4 måneder med en telefon som kostet rundt 4500 ved lansering, som først nå begynner å fungere som lovet..

 

Min telefon har også signalstøy, men jeg prøver å ignorere det. Ellers verdt å nevne at jeg tidsvis holder på å sykle av veien dersom jeg får melding når jeg hører på musikk... Dette burde virkelig ikke vært et problem ( at det ikke skilles mellom musikk og ringevolum )

 

Klarer de å få ut en hotspot oppdatering i løpet av kort tid (slik de har lovet), beholder jeg telefonen. Hvis ikke byttes den i noe annet.. Gidder ikke mer uvisshet, mer "kommer snart", eller flere servicesendinger...

 

 

4500kr? Jeg betalte 3600kr hos Elkjøp på lanseringsdato.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke imponert over tempoet Nokia opererer med. Særlig ikke siden jeg har sittet i 4 måneder med en telefon som kostet rundt 4500 ved lansering, som først nå begynner å fungere som lovet..

 

Min telefon har også signalstøy, men jeg prøver å ignorere det. Ellers verdt å nevne at jeg tidsvis holder på å sykle av veien dersom jeg får melding når jeg hører på musikk... Dette burde virkelig ikke vært et problem ( at det ikke skilles mellom musikk og ringevolum )

 

Klarer de å få ut en hotspot oppdatering i løpet av kort tid (slik de har lovet), beholder jeg telefonen. Hvis ikke byttes den i noe annet.. Gidder ikke mer uvisshet, mer "kommer snart", eller flere servicesendinger...

 

 

4500kr? Jeg betalte 3600kr hos Elkjøp på lanseringsdato.

 

Kjøpte den i begynnelsen av desember, da den ble lansert i Europa :)

Lenke til kommentar

Har merket to ting etter at jeg oppdaterte. Kan ikke si noe om batterilevetiden ennå.

 

1) Telefonen krever ikke lenger PIN-kode når jeg skrur av flymodus. Egentlig ganske greit for meg, men lurer på om det er en feature eller en bug.

 

2) I dag når jeg åpnet en YouTube-video som var integrert på en nettside, fikk jeg beskjed om at jeg måtte installere YouTube-appen først. Ganske latterlig, i og med at denne appen bare er en link til m.youtube.com. Dessuten er blir integrerte YouTube-videoer servert med standard HTML/MPEG, så en app for å se disse er helt unødvendig.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Etter patch (batterifixen rocker btw!!) så har jeg problemer med lyden! Selv om den er 01/30 virker som om den er på 30/30. Så når jeg får meldinger for sms og epost varsler den sinnsykt høyt.

 

Det samme skjer når den ringer, men etter 2 sekund så går volumet til det den er satt til... men starter alltid på det som høres som 30/30....

 

Noen andre som opplever høy lyd?

Lenke til kommentar

Opplever ikke nevnte bug nei. Lydjusteringen fungerer fint her

 

Kan forøvrig i mange tilfeller være lurt å tilbakestille telefonen ved nye oppdateringer. Særlig når man oppdager nye bugs ved en oppdatering. Årsakene kan være så mangt, men kan være instillinger man selv har gjort, apps osv. Som forårsaker problemene man opplever

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...