Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter på hytta, så får ikke oppdatert ennå. Men kan jo forberede meg...

 

Må man gjenopprette tlf etter oppdateringen?

Hvordan tar dere backup? Da jeg resatt tlf sist ble det kaos i kontaktene. Synket mot google. Meldinger forsvant. Trodde Live skulle fikse dette, men tydeligvis ikke.

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vet hvordan man kan kopiere telefonnummer fra loggen? (f.eks. for å lime inn i et nummeroppslagsprogram ala TrueCaller etc)

 

Trykk på nummeret eller kontakten i loggen, da kommer du inn på "profile", selv om du ikke har nummeret lagret. Trykk og hold inne på "call number", og velg "copy" (dette med engelsk som språk).

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Hallo

Korleis har det seg at min Lumia 800 har kommet lenger en nokia med oppdateringane sine.

Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 800 SW er 1600.2483.8106.11500, men min har

1600.2483.8107.12070.

Men nyeste Microsoft-operativsystemversjon 7.10.8107.79 stemer.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vet hvordan man kan kopiere telefonnummer fra loggen? (f.eks. for å lime inn i et nummeroppslagsprogram ala TrueCaller etc)

 

Trykk på nummeret eller kontakten i loggen, da kommer du inn på "profile", selv om du ikke har nummeret lagret. Trykk og hold inne på "call number", og velg "copy" (dette med engelsk som språk).

 

Hjertelig takk! Har lett veldig etter en løsning på dette. Så vidt jeg kan se fremgår ikke løsningen av brukermanualen.

Lenke til kommentar

Hallo

Korleis har det seg at min Lumia 800 har kommet lenger en nokia med oppdateringane sine.

Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 800 SW er 1600.2483.8106.11500, men min har

1600.2483.8107.12070.

Men nyeste Microsoft-operativsystemversjon 7.10.8107.79 stemer.

12070 er den nyeste fra nokia ifølge deres side så du er ikke lengre en nokia

Lenke til kommentar

Jeg er litt i tenkeboksen når det gjelder Lumia 800. Har iPhone 4S, som kan det meste, men som er lite spennende, og har liten skjerm. Kunne tenkt meg en av de nye One-modelllene til HTC. Men Lumia er en svært moderne og tiltalende telefon. Får håpe Nokia kjører hardt på for å forbedre firmwaren ytterligere.

 

Tenker på Nokia N8, der Nokia skuffet stort med hensyn til oppdateringer. Jeg har den, men har omtrent ikke brukt den. De må ikke somle så inni helsike med Lumia, ellers er de med på å grave sin egen grav. Konkurransen er beinhard, noe til og med Nokia skjønner, etter hvert som markedsandelene har dalt og dalt. Lumia ser ut til i alle fall å kunne bremse på nedgangen, men Nokia må følge opp med hele seg, ellers får de svi.

Lenke til kommentar

Hallo

Korleis har det seg at min Lumia 800 har kommet lenger en nokia med oppdateringane sine.

Den nyeste programvareversjonen for Nokia Lumia 800 SW er 1600.2483.8106.11500, men min har

1600.2483.8107.12070.

Men nyeste Microsoft-operativsystemversjon 7.10.8107.79 stemer.

12070 er den nyeste fra nokia ifølge deres side så du er ikke lengre en nokia

Ikkje lenger en nokia?

Har nå fått den tilbake til den siste oppdateringa som står på Nokia, men det kjem då opp att der er en ny.

Klikkar for meir info kjem eg til denne sida. http://www.microsoft.com/windowsphone/en-us/howto/wp7/basics/phone-updates.aspx

veit ikkje om dette er trykt å laste ned eller om eg skal la vere.

Er her virus program på denne mobilen

Endret av HarBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...