Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke! var 50 minutter med intervallspinn, fulgte en såkalt pyramide, startet med korte intervaller som ble lengre og lengre til midten av programmet, så mindre og mindre (om det ga noen mening).

 

Var digg å sitte på sykkelen igjen, har meldt meg på nå til fredagen også, greit å starte helgen med ordentlig trim! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spinning klokken 17:00 i dag! :)

 

Startet dagen med en banan til frokost, og straks lunsj nå. Har med tre brødskiver med salami i dag, to skal spises til lunsj og en skal spises i 14:30 tiden. Blir skyr før trening og en ørliten proteinshake etter. :)

 

Håper på å få meg en gåtur i kveld og, men er så jævlig vær. Vanskelig å få med andre på tur da, og kjedelig å gå alene. Får se. Skal ut i morgen så vil trene mest mulig for å unngå dårlig samvittighet etter en flaske sprit.. :p

 

slankemotivasjon14.jpg

Lenke til kommentar

Var ute i helgen så fikk ikke gjort en dritt, bortsett fra solarium i går. :)

Ble en del unødvendige kalorier, men må leve litt også. :w00t:

 

I dag har jeg 5x15 push-ups, 5x15 sit-ups og 50 min intervallspinn på programmet. :)

 

Banan til frokost, to grove rundstykker med salami til lunsj, yoghurt før trening, proteinshake etter, 1-2 brødskiver til kvelds. :)

Lenke til kommentar

5x15 push-ups og 5x15 sit-ups tatt. Spiser en skyr nå som mellommåltid.

 

Gleder meg veldig til spinningen! Har også fikset nye bilder både av rygg og mage, som kommer i kveld, om det er interesse for det.! :)

 

Vekta aner jeg ikke da jeg ikke har vekt tilgjengelig for øyeblikket, men merker fremgang både i speilet, på kondisen, og på klærne. Dumme meg som kjøpte masse nye klær rett før jeg hev meg på dette igjen.. :(

Lenke til kommentar

For min del er det også viktig og leve litt, men har faktisk mindre lyst til å drikke for tiden. Har innimellom hatt opphold på 4 - 6 uker uten å drikke. Prøve å passe på litt. Før var det hver helg, gjerne fredag og lørdag. Stor interesse for bilder!

 

Ikke la de nye klærne stoppe treningen din! Hehe :)

Lenke til kommentar

Drakk tidligere hver helg, men er ikke så alt for ofte nå lenger. I jula blir det nok en del alkohol, men klarer meg fint uten alkohol en måned i slengen. :)

 

Er foresten gått 3 uker uten godteri/brus og slikt nå. :)

 

 

Oppdaterer her senere i kveld, blir glad for alt av kommentarer, positivt og negativt!

Lenke til kommentar

Prøvde meg på Air Squats i går (squats med bruk av kroppsvekt) men føler jeg gjør noe feil. Kjente det mest i knærne, og det er vel ikke meningen...? Noen gode tips til denne øvelsen? :)

 

 

I dag tenkte jeg å ro noen kilometer på romaskin, avhengig av hvor sliten jeg er. Blir også tjue minutter solarium. :)

 

Og som vanlig 4x15 push-ups og 4x15 sit-ups.

 

Dagens matplan:

 

Frokost - Banan

Lunsj - 2stk grove rundstykker med salami

Mellommåltid - Skyr

Proteinshake etter trening

Kveldsmat - 2 grove brødskiver med leverpostei.

 

Kaffe spedd utover hele dagen. :)

 

 

The only bad workout is the one that didn't happen.

Lenke til kommentar

Ble bare 3km på romaskin i går, og en mindre gåtur på kvelden. Greit med late dager. :)

 

I dag er det 4x15 push-ups og 4x15 sit-ups som vanlig, etterfulgt av 1t intervallspinning og litt solarium.

 

 

Kostholdet i dag:

Frokost - Banan (mange som sier jeg ikke burde spise banan da jeg skal ned i vekt, men føler det er enklest å hive i seg på morgenen. noen kommentarer på dette?)

Lunsj - 2stk grove brødskiver med brunost

Mellommåltid - Skyr

Proteinshake etter trening

Kveldsmat - 1 grov brødskive med leverpostei og 0,5l melk.

 

Og et ukjent antall kopper kaffe. :)

 

Noen har sikkert lagt merke til at jeg ikke spiser middag, dette er rett og slett siden jeg ikke har tid, da spinningen som regel starter bare en time etter jobb, og jeg bor noen km unna både treningssenteret og arbeidsplassen min. Får kjørt hjem og skiftet etter jobb, så er det rett på trening. Er som regel hjemme i 18:00/19:00 tiden. Har merket lite på vektnedgang den siste uken, men merker at musklene over hele kroppen er blitt mye mer markert. Utrolig motivasjon for å fortsette! :)

Lenke til kommentar

Viktig med hviledager i blant og. Begynner faktisk å bli imponert over din stå på-vilje :)

Mye pågangsmot her ja. Jeg liker det :)

 

Takk til begge to for positive kommentarer, slikt som får meg til å fortsette! :D

 

Var på nippet å hive i meg et glass cola i dag, men taklet fristelsen. Hadde en meget god venninne på overnattingsbesøk, og hun hadde selvfølgelig handlet cola til jeg kom hjem. :p

Er en grunn til at jeg ikke har slikt liggende, og planlegger butikkturene NØYE, så jeg unngår slike fristelser. Får bare dårlig samvittighet om jeg først brenner meg.

 

Ellers har dagen min bestått av:

 

De vanlige 4x15 sit-ups og 4x-15 push-ups.

Har prøvd meg litt til på squats med kroppsvekt, men har ikke teknikken helt inne enda..

Ble ikke tid til tur på Stamina HOT, noe jeg angrer litt på nå. Men grei dag likevel!

 

Frokost - 1stk. eple

Lunsj - cirka 250gr salat, ingen dressing

Mellommåltid - Skyr (faen hvor mettende disse er)

"Middag" - 2 brødskiver med leverpostei

Og avsluttet dagen med 0,5l melk og en yoplait yoghurt.

 

Har spist lite i dag, men har trent lite, har ikke vært sulten i det hele tatt.

Vurderer også å kjøpe meg skritt-teller for å se hvor mye jeg faktisk beveger meg i løpet av en dag, og prøve å slå dette tallet hver dag. :)

 

Har meldt meg på spinning til Søndag, men usikker på hvordan det blir. Skal operere ut en visdomstann i morgen, så får se hvor mye smerter jeg eventuelt får av det.

 

 

Husk, en dag uten trening er en dag uten mening. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det skjer med det første nei! :p

 

 

Ellers har helgen vært slapp, rolig på fredag, ut på lørdag, sov i går. :p

Og selvfølgelig ikke ledig på spinninga i dag.

 

Meldt meg på spinning onsdag og fredag, i dag tenkte jeg å ta meg en time på tredemølla evnt. elipsemaskin. Må trene, dårlig samvittighet etter helgen! :p

 

Så blir det de vanlige 4x15 push-ups og 4x15 sit-ups. :D

 

Fortsettelse følger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...