Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Bestevennene mine:

 

1322282.jpeg

 

Og helgevennene mine:

 

1322284.jpeg

 

 

Hadde en herlig intervallspinningsøkt i dag, har meldt meg på nå på onsdag + torsdag på intervallspinning (kan ikke trene fredag pga. julebord)

 

Slapper helt av med en Activia, skal ta meg en brødskive med leverpostei straks, så er det bare å kaste seg i push-upsene. :)

 

Har også merket etter 12-15 spinningøkter at jeg har fått noen jævlig definerte lår og leggmuskler, trodde ikke det var mulig på så kort tid!

 

Fortsettelse følger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går ble det 4x20 sit-ups og 4x-20 push-ups, så sovnet jeg faenmeg. Var på jobb fra 07:30 til 18:00...

 

Og det kan jo bare bety at jeg har ENDA mer krefter til dagens intervallspinning! :D

Spiste en Biola yoghurt til frokost, blir et par grove rundstykker med salami til lunsj og en banan til mellommåltid senere i dag.

Lenke til kommentar

Meget bra! Ellers vil jeg bare legge til at du kanskje vil finne noe alternativt til sit-ups. Vet ikke hva slags sit-ups du tar (om du løfter hele ryggen fra bakken, eller om du gjør såkalte crunches), men det er som regel en øvelse som kan virke mot sin hensikt:

Årsaken er at situps utført på standardmåten kun trener magen statisk, det er hoftebøyerne som må gjøre den dynamiske jobben. Befolkningen i dag har en mer stillesittende hverdag som fører til tap av mobilitet i hoftene, og forkortede hoftebøyere. Situps vil altså kun forverre denne problematikken.

-Fitnessbloggen

 

En øvelse som jeg derimot ville sett litt på - som også kan gjennomføres så og si hvor som helst - er planken :)

 

Flott at du nyter spinninga! Tenker å begynne så smått med det igjen jeg også når det begynner å nærme seg vår, og jeg etter hvert kan ta det ut på landeveien!

Lenke til kommentar

Meget bra! Ellers vil jeg bare legge til at du kanskje vil finne noe alternativt til sit-ups. Vet ikke hva slags sit-ups du tar (om du løfter hele ryggen fra bakken, eller om du gjør såkalte crunches), men det er som regel en øvelse som kan virke mot sin hensikt:

 

 

En øvelse som jeg derimot ville sett litt på - som også kan gjennomføres så og si hvor som helst - er planken :)

 

Flott at du nyter spinninga! Tenker å begynne så smått med det igjen jeg også når det begynner å nærme seg vår, og jeg etter hvert kan ta det ut på landeveien!

 

Hei og takk for informativt innlegg! :)

 

Bruker for det meste denne formen for sit-up:

http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/alternate-sit-up/

Blir denne feil?

 

Veide meg i morrest og vekta viste 92,3kg, noe jeg er VELDIG fornøyd med. Hvem hadde trodd at det var så enkelt å gå ned i vekt? Men har enda mye å ta av, så ingen grunn til å feire enda.

 

Avsluttet dagen i går med 4x20 push-ups.

Spinning igjen i dag kl. 17:00, så en time styrketrening igjen. :D

Lenke til kommentar

Bruker for det meste denne formen for sit-up:

http://www.coopersgu...ternate-sit-up/

Blir denne feil?

 

Jamført det som går igjen i flere rapporter er det ikke heldig for rygg eller hoftebøyere når det blir gjort på den måten, og verst av alt så er det ikke en effektiv øvelse for magen.

 

En mer anbefalt "variant" er crunches, som jeg nevnte i mitt tidligere innlegg. Mye mildere mot ryggen din.

 

Selv holder jeg meg imidlertid til planken, der jeg kjører tre sett med så lenge jeg klarer - ikke at dette er fasitsvaret, så klart.

 

Du får se selv hva du synes :)

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Etter en todagers er formen helt ødelagt. :( Forhåpentligvis lenge til neste fyllekalas nå..

 

Så. I dag blir det 1t intervallspinn + de vanlige push-upsene, skal også prøve meg på planken! :)

 

 

Og i dag er faktisk første gangen på flere år der jeg føler meg "tynn". Har noen nye bilder jeg skal dele med dere litt senere. Er jo ikke tynn enda, men sett i forhold til hva jeg var, begynner det å ligne noe. :)

 

God trening!

 

 

Og ja, 7 uker uten brus og godteri. :)

Endret av Extremer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet at dette blir en bump, beklager det, måtte bare tilføye noe:

 

Møtte en kompis i lunsjen, var ute å handlet meg litt salat.

Begynte å prate om trening og kosthold osv, da han presterte å si (ikke slemt ment da, men still) at jeg aldri ble å klare å komme i toppform. Så, da har jeg bare en ting å gjøre. Motbevise kødden. :)

 

Watch me.

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å bruke tiden til hjelp, trene som pokker og motbevise idioten. Det er så mange som rakker ned på andre fordi dem er misfornøyde med seg selv. De fleste av mine venner er fyllesvin som aldri trener og det er selvfølgelig jeg som er unormal og weird i deres øyne. Man kan til tider undres om de er verdt å beholde :p

Lenke til kommentar

Det er jo ofte det er det beste man kan få av motivasjon! Men litt av en kompis, hehe :p

 

Haha, er vel rett og slett siden jeg tidligere har prøvd å komme i toppform, og failet. Ikke faen om jeg lar det skje denne gangen. Ikke. Faen. :)

 

Da er det jo bare å bruke tiden til hjelp, trene som pokker og motbevise idioten. Det er så mange som rakker ned på andre fordi dem er misfornøyde med seg selv. De fleste av mine venner er fyllesvin som aldri trener og det er selvfølgelig jeg som er unormal og weird i deres øyne. Man kan til tider undres om de er verdt å beholde :p

 

Han er selv en halvfeit faen, men som sagt så har jeg prøvd å gå ned i vekt tidligere uten å klart det, så de aller fleste har ikke troa på meg. Men det gir meg motivasjon, jeg stopper IKKE nå!

 

Ser ut som du tar det til deg som motivasjon, og det er akkurat det du skal!

 

Og honnør for å holde deg så lenge uten snop :)

 

Jeg finner motivasjon der jeg kan, er ofte det som driver meg fremover.

Var vanskelig første tiden uten snop, men når jeg merker hvor godt jeg føler meg UTEN snopet, lurer jeg på hvordan jeg klarte å holde på slik jeg gjor en gang i tiden. Drakk jo brus og spiste usunt hver-eneste-dag.

 

Har alltid tidligere gått å tenk "oi, tenk hvis jeg startet å trene å spise sunt for to måneder siden, så langt jeg ville vært på vei...". Vel, nå har jeg spist sunt og trent i godt over to måneder, og jeg angrer ikke et jævla sekund. Håper egentlig jeg aldri stopper med trening igjen da det er få ting som føles bedre. Og spinninga er jo rett og slett elsk! :love:

 

 

Og astmaen min er blitt 10 ganger bedre å ha med å gjøre etter så kort tid, er jo egentlig ganske utrolig! Gleder meg til styrketrening og en ørliten joggetur i dag! :D

Lenke til kommentar

29. oktober

 

1305006.jpeg

(link til større bilde: http://bildr.no/view/1305006 )

 

27. november

 

1329328.jpeg

 

 

Vet ikke om dere ser noen forskjell, men jeg gjør ihvertfall det! :)

 

Høyrearmen er ikke strammet på siste bilde pga. kamera! :p

 

 

1t styrketrening og 30m mage i dag, samt en ørliten joggetur (3-4)km for å riste av meg litt stress fra jobb! Spinning igjen i morgen! :D

Endret av Extremer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar til astmaen din: Etter jeg kom i relativt god form med tanke på kondisjon og har fortsatt med 4x4, så har jeg kunne kutte ut all medisin både til vanlig og under trening. Jeg virkelig avskyr intervaller, men det er definitivt verdt det når man merker lungene er mer samarbeidsvillige (spesielt nå på vinteren!). Kan hende du også blir "frisk" :)

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar til astmaen din: Etter jeg kom i relativt god form med tanke på kondisjon og har fortsatt med 4x4, så har jeg kunne kutte ut all medisin både til vanlig og under trening. Jeg virkelig avskyr intervaller, men det er definitivt verdt det når man merker lungene er mer samarbeidsvillige (spesielt nå på vinteren!). Kan hende du også blir "frisk" :)

 

Hei!

 

Tenker ofte på dette når jeg trener, bruker betydelig mindre medisin allerede. :) Desverre har jeg en ganske ille utgave av den folkekjære astmaen, og legene sier jeg aldri blir kvitt den. Men den kan absolutt bli bedre! Og jeg elsker intervalltrening, så stopper nok ikke med det første!

 

Intervallspinninga i dag var helt fantastisk, får ikke trent ordentlig på noen dager nå siden jeg skal til oslo for noen dager. Kommer sterkt tilbake neste mandag! :)

Lenke til kommentar

Ny uke, ny mandag, ny alt. :) Blir en times spinning på meg i dag, herreGUD jeg gleder meg! :D

 

Var i Oslo på ferie nå siden torsdag, så har ikke vært mye trening desverre. Vekten ligger stabilt på det samme om når jeg dro, så har ikke skeiet HELT ut. :p

 

2 måneder uten godteri og brus ferdig! Jeg går min første brus og godtefrie jul i møte, wish me luck. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...