Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Håper på en treningsøkt i dag, har en del andre ting som må gjøres i dag men må trene! :D

 

Matplanen i dag:

 

Frokost - banan

Lunsj - 0,5l melk og 300gr salat.

Mellommåltid - Skyr

Middag - Blir 2-3 grove brødskiver med leverpostei i dag, ikke tid til matlaging desverre.

Proteinshake etter trening

Havregryn til kvelds.

 

Blir også planken igjen i dag. Regner med jeg har gangsperre i morgen, da blir det 1t intervallspinning igjen! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble 40 minutter styrketrening med manualer i dag, samt 3x1min med planken, da var jeg død.

Gikk meg også en mindre tur på kvelden (5-6km) for å slappe av litt.

 

Bestilte meg ny treningsshorts i dag:

 

 

1312191836470.jpgBestilte i L, usikker på om det kanskje ble for stort, men den jeg har nå er i 36'' som jeg regner med tilsvarer XL, og er alt for stor. Satser på at det går greit.

Ble også bestilt 4kg Whey-80 protein med sjokoladesmak, da jeg nesten er tom.

Fettklype ble og bestilt for å cirka beregne fettprosenten.

Ble 3 nye shakere og, da jeg ikke har oppvaskmaskin lenger og ikke gidder ta oppvasken hver dag. :p

 

Og siden jeg har spart så helv... mye penger på å IKKE spise godteri og drikke brus og spise ute annenhver dag, og er småstolt av meg selv for å tross alt ha gått ned over 17kg i vekt, så ble det iPhone 5 og iPod nano med vanntette ørepropper og sportsarmband i julegave til meg selv :D

 

Helt sykt at jeg har råd til dette, sånn egentlig. Dette er da penger jeg har spart på å være sunn! Latterlig, rett og slett. Elsker det!

 

1t intervallspinning + solarium i morgen, booyah!

 

Har også et formbilde helt på slutten:

wwc5qc.jpg

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Takker! Digg å faktisk ha kommet så langt allerede, er en lang vei å gå fremdeles, men føler jeg har kommet meg godt i gang :D Har prøvd å starte med slanking og trening så alt for lenge, og denne gangen gikk det faenmeg! Og lovehandles'ene forsvinner sakte men sikkert!

 

Gleder meg veldig til spinninga i dag!

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Fantastisk spinning, gleder meg allerede til fredagen! Nesten så jeg hiver meg på spinning i morgen også, får et helt sykt kick av den spinninga.. :w00t:

 

Maten jeg har spist i dag:

 

Frokost - banan

Lunsj - 250gr salat

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2stk grove brødskiver med kaviar

Proteinshake etter trening

Kvelds - 0,5l melk og en grov brødskive med leverpostei

 

fitness-quotes-gym-poster.gif

 

Ryggbilde på slutten her:

(gammelt bilde: http://bildr.no/view/1297079)

 

254wwa1.jpg

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Her ser vi tydelig fremgang Extremer! Kjempebra :D Vi ser kun en vei, og det er forover!

 

Tenker på kosten din.. blir du ikke utrolig sulten i løpet av dagen? Eller kanskje det bare er meg som spiser mye..

 

Takk takk! :D Dette gir meg helt fantastisk mye motivasjon til å fortsette :D

 

Er ikke sulten gjennom dagen nei, skulle ha spist enda mer egentlig, men har også med hva jeg har tid til. Har som regel trening rett etter jobb, så ordentlig middag blir ikke prioritert. Men sover godt om natten, har mye energi om dagen og gir alt på trening uten å merke noe negativt, så jeg fortsetter bare. :)

 

Sikkert mange som tror jeg blir lei av å spise så ensformig, men jeg syns det går helt greit jeg. Skulle spist mere kjøtt da, men det kommer etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Veldig fin fremgang! Er imponert :D Kan se ut som du har en del muskler også, så du skal ikke se bort i fra at du er ripped til sommeren, eller i alle fall med et godt utgangspunkt.

 

Tusen takk :D Føles faen så godt!

Satser på ripped til sommeren, mener jeg har god nok tid til det!

 

Må finne fram noen av bildene jeg tok i utgangspunktet i denne tråden (når den ble startet), skremmende å tenke på hvor stor man har vært...

 

Ellers blir det 1t styrketrening og 20 minutter solarium på meg i dag! :)

Endelig ferdig med alt av julegaver og stress, nå skal jeg virkelig pleie meg selv fremover. Spinning i morgen!

Lenke til kommentar

Hei og god jul til deg og Mompen!

 

Merker veldig godt at det er noen dager siden siste treningstime nå, hadde spinning på fredagen før jeg tok juleferie, og har egentlig bare sittet i ro siden da. :p

 

Matplanen i jula er forferdelig, men 11 uker uten brus og godteri nå!

Blir desverre mye feit julemat, øl, cognac, whisky ++, men er jo jul bare en gang i året. På torsdagen starter jeg treningen for fult igjen!

Lenke til kommentar

Ei fra VG som ville skrive artikkel om meg, artig, men står over tror jeg. :p

 

Gangsperre i magen i dag etter en knalløkt med planken i går, feels fucking fantastic!

Sitter på jobb nå og bare teller timene til spinningen starter, gleder meg til å teste pulsklokken! :D

 

Gikk glipp av frokost i dag, stresset som faen med å rekke jobb (ikke helt bra døgnrytme etter jula), men satser på en digg kyllingsalat til lunsj. :)

 

tumblr_mdilsqnaBS1rty7oao1_500.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...