Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må øve på teknikk ja, og så er jeg så jævlig dårlig med å huske navnene på alle styrkeøvelsene.. :p

 

Jaja, spinning i dag kl. 18:00! Gleder meg som faen!

 

 

Glemte hva spiseplanen er i dag:

 

Frokost - Banan

Lunsj - To grove rundstykker med salami og 0,5l vann

Mellommåltid - Skyr

"Middag" to brødskiver med leverpostei times tid før trening

Etter trening - Proteinshake

Kveldsmat - 1-2 brødskiver med leverpostei eller brunost.

 

 

Kaffe spedd utover hele dagen, som vanlig!

 

Hvordan ser kostholdet mitt ut? Føler selv jeg har energi nok til å holde meg våken og klare meg fint gjennom trening, men flere har sagt til meg at jeg spiser for lite..?

Middag har jeg desverre sjelden tid til ved mindre jeg steker opp kjøtt dagen før.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Fuck det jeg skrev tidligere i dag om dårlig tid, man har ALLTID tid til trening! 4x20 (blir bare bedre og bedre) push-ups og 50 minutt intervallspinning ferdig! Peiset på med 20 min solarium også ;)

Sit-upsene gjenstår enda, skal ta de om ikke så lenge.

 

Matplanen i dag:

 

Frokost - uteble desverre da de to første timene av morgenen min ble brukt på tørking av bil..

Lunsj - 200gr salat

Mellommåltid - Biola yoghurt

"Middag" - 2stk grove brødskiver med salami

Proteinshake etter trening

Kveldsmat - 1stk grov brødskive med kaviar, 1stk gulrot.

Lenke til kommentar

Utrolig bra at du er såpass bestemt! Kult å følge med når faktisk du gidder å gjøre så mye ut av treningen, og ikke sniker deg unna. Du må være ganske brun nå? :p

 

 

Hehe, takker! Når jeg først er i "beast mode" gir jeg alt!

Jeg er brunere, men ikke så veldig brun enda! Selv om jeg har tatt solarium over 10 ganger.. Har ekte nordisk hud. :p

Lenke til kommentar

Søndag, og en skikkelig sløv helg. Har brukt helgen på snømåkking og avslapping hjemme, samt tatt 20min solarium i dag. Ingen alkohyler og sunt kosthold så ikke den verste helgen. :p

 

Spinning i morgen, gleder meg fælt! :D

 

 

 

Edit: Fikk ikke gått på ski da det regnet hele helgen. :(

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Får ikke trenet før på torsdag pga. reise med jobben (forutenom de push-upsene og sit-upsene jeg sniker til meg), så tok den HELT ut på spinninga i dag! Er så kake nå at det er helt fuckings sykt.

 

Følelsen av å være helt forjævlig sliten, er så sykt digg. Føler meg bedre enn jeg har gjort på flere år, og er ikke halvveis engang. Dette kan KUN bli bra! :D

 

Og motivasjonen er på topp etter nesten to måneder med ordentlig kosthold og ordentlig trening!

Lenke til kommentar

Endelig hj

Mener bumps er lov ja, men skader sikkert ikke å slå sammen poster som kommer samme dagen, heller. Da blir det bittelitt lettere å lese :)

 

Er for øvrig imponert over pågangsmotet, og det ser ut som det går veien! Hva ligger vekta di på nå?

 

Kan starte med sammenslåing av poster, nemo problemo!

 

Veide meg i morrest, og vekta ligger på 93,3kg. Går sakte men sikkert nedover! :)

Er endelig hjemme etter en lengre jobbtur, har koblet ned flere serverrom og bært dette opp og ned etasjer, MEGET bra trening! :)

 

Spinning igjen i dag og gleder meg som faen! Nå blir det en stor kyllingsalat! :D

Lenke til kommentar

Riktig månede og jobbe mye i og det hørtes ut som bra trim! Hva jobber du som?

 

Halv skatt skader ikke! ;) Jobber som IKT-lærling, er på 2.året. Eneste som er kjipt med det er at det blir VELDIG mye sitting fremfor PC'en, så disse jobbturene hjelper veldig på, sjeldent man sitter seg ned og slapper av! :)

 

Spinninga i dag var knall, presser på til jeg kjenner astmaen prøver å ta livet av meg, får så å vise den hvem som er sjefen! :p

Nå skal jeg slappe helt av med et par brødskiver og en halvliter melk!

Meldt meg på spinning nå på mandag også, begynner å føle meg avhengig.. :ohmy::w00t:

Lenke til kommentar

Ingen trening denne helga desverre. :(

 

Men har hatt en knallhelg på alle andre måter uansett, kaloriene i alkoholen var VEL verdt det! :p Fyllekebaben er aldri vært det, fyttifader hvor stygt det rælet er..

 

Blir desverre fyll neste helg og med julebord og whatnot, men ikke tro jeg går rundt grøten pga. det.

1t Intervallspinning i morgen og gleder meg som fy, kjenner at jeg ikke har gjort noe på to dager nå!

Håper også å få jogget meg en tur senere på kvelden, er jo plussgrader ute.

 

Kostholdet denne helgen har vært som "vanlig" utenom fyllekalaset i går + den jævla babben, eter hjemmelaget brødskive med div. pålegg (leverpostei, brunost, gulost, kaviar, majones, smøreost, salami etc etc!), drikker biola, melk og vann! :)

 

Og siden klokken nå er over 24:00 så har jeg gått 6(SEKS FOR FAEN)!! uker uten godteri og brus :D

Har også tatt 20min solarium i dag, og bestilt meg noen nye klær da de gamle er blitt alt for store!

 

Ha en fin treningsuke alle der ute!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...