Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

 

Du vet at Periodisk faste er det som funker best? Tull og vas. Du vet kanskje at det passer bra for deg, men du vet ikke at det er best for alle andre.

 

Finn én diett som funker bedre. Det er kanskje optimistisk å si at det er best, men jeg har ikke hørt om noen som har respondert dårlig på dette. Det er en ekstremdiett. Jeg har forresten snakket om PSMF. Ikke PF. Selv om de fungerer veldig bra i en kombinasjon, kan det være vanskelig og tungt, og andre kan være mer behagelige, men jeg vet ikke om noen som gir bedre resultater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Periodisk Faste?

Hva er best å prøve av disse? Kanskje prøve begge og se hva som funker best for meg?

Skal du ned i vekt er det "kcal inn < kcal ut " som gjelder. Du må forbrenne mer kalorier enn du inntar. PSMF er noe du går på i en kortere periode og du burde ikke satse på ekstremdietter. Slike dietter er gjerne oppskriften på feiling. PF kan fungere, men enkle kostholdsendringer kombinert med styrketrening og cardio burde holde i massevis. PF gjør det lettere å kontrollere matinntaket med et 8 timers spisevindu, men med litt selvkontroll kan du klare å gå ned i vekt bare ved å spise mindre og sunnere.

 

Hva ligger vekta på nå? Hva slags treningsopplegg kjører du?

Lenke til kommentar

Vekta må jeg komme tilbake med senere i dag, har ikke veid meg på en stund, men var 98 sist.

 

Jeg går turer så ofte jeg kan, gjerne 2-3 ganger i uken.

På Friskhuset trener jeg fra 2-3 ganger i uken, tredemølle og steppemaskin (?) samt vekter.

 

Jeg er på dag tre med 30 day shred (Jillians 30 day shred).

Trente ikke i går siden jeg var å trakk en tann, å blødde gjennom hele dagen.

 

På bildet på første side kan du se hvordan jeg cirka ser ut den dag i dag.

 

Maten jeg spiser har ikke forandret seg, rører ikke godteri eller brus, heller ikke fast food.

 

Målet er å gå ned i vekt, og selvfølgelig få et bedre kosthold.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dette prosjektet har hatt sine opp og nedturer, kan man si.

 

Januar og februar har vært spesiell, lite trening, mye sykdom, og mye dritmat.

 

Vekta ligger på cirka det samme. :<

Nå i Mars har jeg startet med 3 treningsøkter i uka, og holdt meg fint der. Håper på forbedringer, og at jeg ikke går på en smell igjen. Faen så fort tiden skulle gå...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg gir ikke opp så lett, nei. Dvs, det har ikke vært mye framgang siden sist, har gått ned rundt 2 kg til, men den siste måneden har vært fucka, rett og slett. Komplikasjoner med utleier av leilighet, økonomi, samlivssbrudd osv..

 

Eneste positive med bruddet er at jeg vet jeg blir å gå ned i vekt, mister fort matlysten av slikt..

 

SKal prøve å få opp noen bilder i nærmeste fremtid.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Det er bra at du ikke gir opp så lett, selv med lite framgang og vanskelige tider. Du må bare fortsette. Jeg er som deg og mister også matlysten av sånt. Men selv om den siste måneden ikke har vært optimal, så ikke stopp av den grunn. Kult om du legger ut noen bilder.

 

dumpage_2.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gir ikke opp så lett, nei. Dvs, det har ikke vært mye framgang siden sist, har gått ned rundt 2 kg til, men den siste måneden har vært fucka, rett og slett. Komplikasjoner med utleier av leilighet, økonomi, samlivssbrudd osv..

 

Eneste positive med bruddet er at jeg vet jeg blir å gå ned i vekt, mister fort matlysten av slikt..

 

SKal prøve å få opp noen bilder i nærmeste fremtid.

 

Husk at det hjelper på med digg kropp når du skal ut og finne dame igjen :)

Lenke til kommentar

Veit det Akse, ikke at jeg har problemer med å finne dame®, men selvtilliten er ganske langt nede nå pga alt som skjer. Har fått laget meg et eget treningsprogram jeg skal bruke en periode fremover, mens jeg bor hjemme. Ikke mye vekter, men mye løping, jogging og div. klatring.

 

Kan kanskje poste treningsprogrammet her litt senere så folk ser hva jeg driver på med om dagene.

Lenke til kommentar

I går var jeg ute og jogget/fort gange i 45 minutter. Hev innnpå en banan og en halvliter melk etter trening. Ellers spiste jeg 3 grovbrødskiver med leverpostei til lunsj, ingenting annet..

 

Startet dagen i dag med 5 x 10 push-ups, ikke så mye, men bedre enn ingenting.

 

 

Sjekket vekta i dag, og ble egentlig litt urolig. Har vist gått ned 6 kilo på under 2 uker.. Vet at vekta viser riktig. Må nesten spise litt mer, dette går for fort.. Håper mye av det er vann, og ikke muskler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I går stakk jeg en impulstur på hytta! 6km hver vei, ulendt terreng, prøvde å slite meg ordentlig ut, med pause da jeg kom frem til hytta, og da jeg var nede igjen.

 

Fortsatte med 5x 15 push-ups, og 5 x 10 sit-ups.

 

Det jeg spiste i går var 1l melk, 3-4 kopper kaffe, 1 grovbrødskive med leverpostei til frokost, 2 til lunsj, 1 før trening, og 1 etter trening.

 

Var utrolig digg, 2-3 grader, pissregn og mørkt, med metall på øra. Blir nok en tur til i løpet av helga.

 

Planen i dag er en lengre gåtur sammen med broder'n, kanskje rundt en mil tilsammen. Er sliten etter en uke på jobb, må slappe litt av.

Kostholdet i dag holder seg til 4-5 grovbrødskiver med leverpostei, 1l melk, og alt for mye kaffe.

 

 

Vet jeg ikke er "sunn" mtp. hvor lite jeg spiser, men jeg raser ned i vekt akkurat nå, og jeg trenger det for selvtilliten sin skyld. Har vært glad i dag, for første gang på ganske lenge. :)

Starter med bygging av muskler når jeg er ferdig med dette her om et par-tre uker!

 

Bilder kommer!

Lenke til kommentar

Da er min første uke uten godteri, knask og brus ferdig.

Starter sterkt på uke 2.

 

Glemte matpakken min i dag, så blir salat til lunsj. Skyller dette ned med et glass vann.

 

Skal jogge 45 minutter i dag, noe jeg gruer meg litt til. Er så jævlig kaldt ute nå.

 

Noen som leser hva jeg skriver her? hehe

Lenke til kommentar

I dag har det vært 30 minutter jogging ute, og 30 minutter intervallsykling inne!

Var grusomt å jogge, har kuldeastma i tillegg, men føler at det er nå eller aldri, rett og slett.

Ingenting som skal klare å stoppe meg nå!

 

Kostholdet i dag:

Banan og ett glass melk (3dl) til frokost

3 grovbrødskiver med salami til lunsj

2 grovbrødskiver med leverpostei til middag

Ett eple og rundt halvlitern med melk til kvelds!

 

Fordelt utover dagen har jeg også 72 armhevinger, og 30 sit-ups,

Starter dagen med armhevinger, tar armhevinger på jobb, tar de når jeg er kommet hjem.

Utrolig digg følelse å kjenne at man blir sliten i hele overkroppen!

 

 

Føler jeg eter sunt, er MYE bedre enn driten jeg tidligere heiv i meg!

 

Har en kompis som følger meg gjennom dette, for å holde motivasjonen oppe!

Har også inngått en avtale med brodern om 5kg vektnedgang iløpet av 3 uker med trening og sunn mat!

 

 

Bare en uke er gått, folkens. Dette er starten på et nytt jævla liv for meg. Håper flere blir å følge med!

Hvor lenge tror dere jeg klarer meg uten cola, godteri, snacks? Let the games begin. :)

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Og god morgen.

 

 

Startet dagen med en banan og ett stort glass vann.

Tok så med 3x 15 sit-ups. Så 3x15 push-ups.

 

Fant frem et par gamle Spring Collar's

olympic%20spring%20collars_grip.jpg

 

Vet ikke hvor mye effekt jeg får av disse, men har sikkert tatt 2-300 allerede på hver hand bare i bilturen til jobb.

 

Skal prøve å få gjort 2-3x15 push-ups mens jeg er på jobb. Blir 3 brødskiver med leverpostei til lunsj i dag.

 

 

Oppdaterer senere med mer, blir mer sykling i kveld. :)

Blir også å kaste ut et ryggbilde når jeg kommer hjem fra jobb, bilde av resten vil jeg vente litt med da jeg ikke selv ser den store progresjonen enda.. :p

 

 

 

Oppdatering 1: Tatt 2x15 push-ups nå på jobb. Lunsj nå straks. Tar to sett til før jeg drar

hjem for dagen.

 

Oppdatering 2. 4x15 push-ups til nå på jobb. Spiste 3 brødskiver med leverpostei og drakk en liter vann til lunsj. Har også blitt 3-4 kopper kaffe i dag. 2x10 sit-ups er også gjort.

Spring collar'sene (er dette riktig navn?) er blitt misbrukt i hele dag. Verker litt i fingra, men føles dritdigg uansett!

 

Ryggbilde er tatt, kommer opp i 8-9 tiden i kveld (er ikke hjemme før i 6-tia, og skal ta sol, trene og bytte dekk på bilen før den tid.)

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...