Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Ble bare 30 minutter på sykkelen i dag, lite energi etter mye stress på jobb!. Fikk lagt over til vinterdekk på to biler da, tatt sol, og enda mere push-ups og sit-ups. Kjenner det godt på kroppen for å si det slik! :)

 

 

Og jeg lovet dere bilder.. mfmdsgkldsmfds. Her er et par av ryggen:

 

 

1297078.jpeg

1297079.jpeg

 

Comments? Vet jeg har en lang vei å gå, men jeg tar ett skritt av gangen og håper på det beste. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet dagen med 10 raske armhevinger før dusj.

Frokost bestod av en banan og et glass melk.

 

Lunsjen var 3 grovbrødskiver med brunost. Har også tatt 3x15 armhevinger etter lunsj.

Er ganske tankefull i dag siden jeg må til gammelleiligheta og møte eksen og skrive under på no piss, er så drita lei av alt det. Vil bare ut å springe meg en tur.

 

Er sent hjemme i kveld, men skal likevel få presset inn 30-40 minutter på sykkelen.

Håper også jeg får tatt noen sit-ups, er bare psykisk sliten.

Blir også litt solarium i kveld.

 

Neste uke har jeg mest sannsynlig tilgang på treningssenter igjen. Da skal jeg sette meg opp på spinning tre ganger i uka, og vektløft to ganger i uka.

 

Må bare se fremover, holder en stødig kurs. Kommentarer, ris/ros osv blir jeg veldig glad for.

Trenger litt motivasjon på dager som disse.

 

WHO AM I? ….

I AM A CHAMPION!!!

 

 

Og ja, 10 dager uten brus, potetgull, godteri, snacks, KUN sunn mat!

Endret av Extremer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet dagen med 10 raske armhevinger før dusj.

Frokost bestod av en banan og et glass melk.

 

Lunsjen var 3 grovbrødskiver med brunost. Har også tatt 3x15 armhevinger etter lunsj.

Er ganske tankefull i dag siden jeg må til gammelleiligheta og møte eksen og skrive under på no piss, er så drita lei av alt det. Vil bare ut å springe meg en tur.

 

Er sent hjemme i kveld, men skal likevel få presset inn 30-40 minutter på sykkelen.

Håper også jeg får tatt noen sit-ups, er bare psykisk sliten.

Blir også litt solarium i kveld.

 

Neste uke har jeg mest sannsynlig tilgang på treningssenter igjen. Da skal jeg sette meg opp på spinning tre ganger i uka, og vektløft to ganger i uka.

 

Må bare se fremover, holder en stødig kurs. Kommentarer, ris/ros osv blir jeg veldig glad for.

Trenger litt motivasjon på dager som disse.

 

WHO AM I? ….

I AM A CHAMPION!!!

 

 

Og ja, 10 dager uten brus, potetgull, godteri, snacks, KUN sunn mat!

 

Sykt bra at du klarer å holde deg unna driten, men unn deg litt på lørdagen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er rett og slett redd for å unne meg litt, da tidligere har litt blitt til samme gamle. Har ikke akkurat bruk for godteri/brus, derimot en bedre middag sier jeg ikke nei takk til på lørdag :)

 

I går ble det ikke sykling, var ikke hjemme før halv elleve, men fikk tatt 4x15 armhevinger til, samt en tur i sola. Solbrent nå :D

 

I dag er jeg også sent hjemme, men håper jeg likevel får tid til å sykle/jogge litt, er rastløs!

Til frokost i dag har jeg en banan og et glass melk, og til lunsj blir det 2-3 kopper kaffe og 2 brødskiver med gauda.

Lenke til kommentar

Artig om flere følger med her, blir glad for all motivasjon.

 

Helga gikk fort. Har brukt tiden til å flytte til nyleiligheta, så treningen har kommet som nummer to.

Det jeg egentlig har fått gjort er en lengre gåtur nå på søndag, ellers har jeg tatt sett med push-ups og sit-ups hver dag, (4-5x15 av hver øvelse). Er nå gått ned 9,5kg i vekt, ifølge vekta. Målte meg i morrest.

 

Spiser alt for lite, så må hive i meg mer mat fremover. Starter på spinning på Stamina HOT denne uka, blir i første omgang å kjøre to spinningstimer og to egentreningstimer i uka, så får jeg se om det er for lite eller for mye.

 

Begynner også å bli en smule brun, og selvtilliten stiger for hver dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...