Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

1t spinning og 20min solarium ferdig. Passet aldeles ypperlig med kyllingfilet etter trening i dag! :D

 

Meldt meg på spinning igjen onsdag og fredag (som vanlig), skulle hatt spinning hver dag.. men hadde vel ødelagt musklene da.

 

Nå skal jeg kose meg med litt magetrening (helvettes planke! :D ), så er det natt for min del, tidligvakt denne uka. Skal også prøve å holde meg uten alkohol frem til nyttårsaften (foruten øl til julematen da..)

 

tumblr_m86wghIpmf1r401x5o1_500.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at vektnedgangen har sakket litt i det siste, men har trent en del styrke så ser ingenting negativt med det.

 

 

MEN LIKEVEL, JEG HAR NÅ GÅTT NED 15 FUCKINGS KILO :omg::eek::w00t:

 

 

Spinningen i dag var fantastisk! Hadde en halvtime styrketrening etterpå med en maskin som gjør noe rart med ryggen (presser armene+vekter til hver side når du sitter med armene rett frem, ja, jeg er flink til å forklare), 5x5 pull-ups og de vanlige 4x20 push-ups! Fredagen er det spinning igjen! :D Og denne helga skal jeg faktisk ikke drikke meg full, men trene enda mer. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker så veldig mye Mompen og exonum for veldig trivelige kommentarer! :D

 

 

Har desverre vært sjuk nå siden mandag, så ingen trening denne uken. Fælt. :( Prøver å spise som vanlig, men matlysten har desverre heller ikke vært så mye tilstede. Kan ikke være på topp hele tiden ser det ut til.

 

MEN, føler meg mye bedre per nå. Satser og håper på en real styrkeøkt i morgen!

Skal få oppdatert førsteposten min så snart som mulig da morgenvekten min sier 89KG!

 

 

Mind you, har ikke sett 8'tallet på flere år.. helt herlig, og fantastisk motivasjon! noen måneder til nå så er alt flott, da skal det bygges! :D

Lenke til kommentar

Ble ikke trening i går da jeg sovnet av rett etter jobb og våknet opp i natt..

 

Så, 1t styrketrening kl 06:00 i morrest!

Spinning klokken 17:00, og der skal jeg gi absolutt alt!

 

Får forhåpentligvis pulsklokke i dag så jeg lettere kan følge med under spinningen. :)

Skal også kjøpe meg ny joggebukse og shorts, da de gamle klærne rett og slett er alt for store..

 

Kostholdet i dag:

Frokost før trening: 0,5l melk og en yoghurt

Etter trening: proteinshake og banan

Lunsj - Grøt (er jo snart jul! :p ) og 1 glass appelsinjuice.

Mellommåltid før spinning - Skyr

Etter trening vet jeg ikke enda, men frister veldig med en god kyllingsalat! :)

 

Oppdaterer førsteposten senere i dag.

 

 

Merker forbedringer over hele kroppen, det jeg "sliter" med er den jævla magen. Har magetrening dvs. planken 2-3 ganger i uken, og kjenner det veldig godt etter trening, men merker så lite. Hater å se at resten av kroppen blir fit mens magen henger på! :p

Lenke til kommentar

Et halvt år går fort, så her skal det kjøres på vettu!

 

Stakk ut for å kjøpe pulsklokke, til mamma ringte meg og nevnte at det ville være dumt å kjøpe en, for det kunne jo hende jeg fikk en i julegave fra nissen.. Tror jeg vet hva jeg får fra mamma for å si det slik! :p

 

Litt sykt at jeg fremdeles ikke har drukket julebrus. Jeg som elsker (elsket!) julebrus.. Trenger ikke skvipet! :D

Lenke til kommentar

Du er en av få som jeg tror kommer til å klare det du har lyst til :)

 

Takker veldig for dette, trenger å høre slikt! :)

Er faen ikke lett nå i jula med tanke på alt julestresset å holde seg til sunn mat og stabil trening..

 

MEN TROR DERE JULEN STOPPER MEG? 10 UKER GODTEFRI, BITCHES!

 

Spinning i dag! Unner meg 20 minutter i sola etterpå, ufattelig digg å ligge sliten å bare slappe av. :)

Er ufattelig digg å kunne bruke t-skjorter i størrelsen medium igjen, passer perfekt! :D

 

 

Førsteposten er også oppdatert!

Flere folk kan gjerne kommentere, tar mot både positive og negative kommentarer! :)

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt XL i to år så er det virkelig helt fantastisk! Du kommer dit du og! :D

 

 

Spinninga i dag var knall, kjørte meg helt ut, en og en halv time spinning, derav 50min intervall. Har også tatt 5x20 push-ups i dag! Tenker å ta litt mage også, må bare fordøye kyllingen jeg nettopp tok livet av! :p

Alt i alt en veldig bra treningsdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...