Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Var fra VG's vektklubb! :p Greit med oppmerksomhet da! :D

 

Første timen med intervallspinning etter jula ferdig, må si jeg er relativt død i kroppen nå.

Var dritkaldt inne på spinningsrommet, så pustet kald luft hele tiden, ikke helt optimalt. Men uansett en digg time, påan igjen i morgen!

 

Skal ha 120 sec på planken nå, så 5x20 push-ups. :)

 

Pulsklokken fungerte utmerket, må bare få testet makspulsen min, lå rundt 200 på selve intervallene nå, og kjente det var helv. tungt. :p

Ifølge klokka forbrente jeg 854 kalorier på en time, stemmer virkelig dette?

Endret av Extremer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger på 30minutter jogging og 30minutter "styrketrening" (jeg som vaser med manualer igjen, aner ikke hva noe heter..) Push-upsene er også tatt og magen verker etter planken! :p

 

Litt lite mat i dag, ikke vært spesielt sulten av en eller annen grunn..

 

Frokost - Ingenting, travelt i morrest..

Lunsj - Rett i koppen tandoori (300cal) (salatdisken er stengt frem til Januar...)

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - Banan

Proteinshake etter trening, og en brødskive med kaviar attåt.

 

Meget lite mat, men som sagt, matlysten har vært ikke-eksisterende i dag. Tror jeg brygger på en slags influensa eller noe. :hmm:

 

Skal satse på 0,5-1kg vektnedgang i uken fremover, skal ned 9-10kg til nå og se hvordan formen er da.

Har også deltidsmål å kjøre på uten godteri og brus frem til 1. Mars, burde gå greit egentlig.

 

Skal få oppdatert førsteposten så snart det lar seg gjøre, nå skal jeg faenmeg sove litt.. :green:

Lenke til kommentar

Kjenner i dag at jeg er uggen i halsen ja, ikke mye toppform. Skal prøve å komme meg på spinning likevel, hater å ikke få trent. Kjipt om man blir liggende syk på nyttårsaften da. :p

 

Blir 3x25 push-ups i dag, og 2x1min planken.

 

Matplanen

 

Frokost - Banan og 0,5l melk

Lunsj - grov brødskive med leverpostei x2

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - Brødskive

Proteinshake etter trening

Øl i kveld. ;)

 

 

Gjør ingenting om flere kommenterer. :) Satser på nye formbilder i starten av Februar. :)

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Og der var nyttårshelgen HELT ferdig, jeg er tilbake på jobb, og i gang igjen. :)

Har hatt to fyller fra helvete (dvs latterlig mye alkohol og junkfood), men er heldigvis bare nyttår og romjulsfest en gang i året. :p

 

Styrketrening i dag, ikke helt sikker på hva egentlig. Skal også ha 2x1 min med planken, samt de vanlige push-upsene!

Formen er ikke helt på topp, men må få trent litt fordetom. Tar meg en time på sykkelen i morgen!

 

Vekten viser 87,8kg, som da vil si en nedgang på 18,2kg på under et halvt år. :p

Tenkte i første omgang at jeg skulle ned til 82, men tror nok jeg skal lenger ned ja. 78 kanskje, får se.

Og 3 måneder uten godteri og brus! Det vil si INGEN JULEBRUS og JULEMARSIPAN! :D

 

Godt nyttår til alle! :)

 

Edit: Førsteposten er oppdatert!

Endret av Extremer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg vært hos legen og tatt astmaprøver og div. tester...

 

 

 

 

 

 

 

Og det gikk dritbra! :D Tok pusteprøver, veide meg ++, satt og ventet på resultatene fra legen et kvarters tid.. Så kom tidenes gladmelding for min del! Har fast gått på FIRE astmamedisiner, morgen og kveld, samt ekstra doser før trening og ellers om jeg ble tungpustet. Fra nå av er jeg på TO astmamedisiner, og bare EN dose morgen og EN dose kveld på den ene, den andre skal bare brukes før trening og ellers om jeg blir tungpustet, da også EN dose! Tidligere var det to doser på HVER av disse medisinene, nå EN på en medisin! Hun sa at lungekapasiteten var helt fantastisk i forhold til tidligere målinger, og at jeg måtte fortsette på denne måten! Hun var også imponert over at jeg har gått ned 18,8kg siden september! :p

 

Litt kronglete forklart, menmen! Ordentlig gladmelding dette her :D *stolt*

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Takker folkens! :D

 

Dritgøy når man merker treningen på flere hold! Astmaen har jo vært min "unnskyldning" til å være en feit lat jævel, rett og slett. Å få bukt på den er mere verdt enn de fleste aner!

 

 

Kan også se ut som det blir artikkel om meg på vektklubb :p

Endret av Extremer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

FØRSTEPOSTEN ER OPPDATERT

 

Ble "leking" med manualer i går, såkalt... curling? :o

Tok også planken, så sovnet jeg nesten rett etterpå. Sov 12 timer i natt. :p

 

 

I dag er det intervallspinning, skal bli jævlig godt! Melder meg opp for fredagen også mens jeg først er der :D

 

Vekten viste forøvrig 86,4kg i dag, morgenvekt. Regner med det er vann, kan ikke ha gått ned nesten kiloet over natta.

 

 

Matplanen i dag:

 

Frokost- Banan

Lunsj - Usikker i dag egentlig, jævlig lyst på risgrøt. :p Men blir vel en salat eller no annet digg.

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - Hjemmebakt grovbrød med kaviar, DÆVEN hvor jeg gleder meg til det :D

Proteinshake etter trening

Kvelds - Enda et par grovbrødskiver

 

exercise-quotes-gym-poster.gif

Lenke til kommentar

Timen varer 50-60 minutter, jeg bruker å dra dit rundt 20 minutter tidligere så jeg får varmet skikkelig opp, men har ikke pulsklokken på meg da. Satser på at det er cirka riktig. :)

 

Jeg MÅ ha gått ned i vann nå, for morgenvekten sier 86kg blank (86,4kg i går).

 

 

Men om det er vann eller ikke driter jeg i akkurat nå, 20kg ned i vekt :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...