Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Min vei til Sommeren 2013.

SIST OPPDATERT: 06.06.2013

Bilder lenger ned.

 

 

 

1hrqu0.jpg

 

 

 

 

Hei, og velkommen til min treningsblogg! :)

 

 

 

Info om meg:

 

- 22 år.

- Startvekt 106kg.

- Veier 83/4kg (as of 06/06/13)

- 175 lave cm.

 

Trener hjemme og på Stamina HOT (Friskhuset..)

Går mye i fjellet og sykler mye ute og inne.

Drikker proteinshake etter trening, men ingen annen juggel.

 

 

Noen mål jeg har oppnådd:

Gått fra 38/36 til 32/Medium i midje.

Fra XL til Medium i t-skjorter.

Ned 20 fuckings kilo.

Nesten ingen astmaplager lenger.

Fikk egen artikkel i VG's Vektklubb:

http://www.vektklubb...elbunt-20330078

 

242965.jpg

 

2z898vn.jpg

 

 

Mine langsiktige mål:

Ha en ordentlig kropp sommeren 2013.

Sixpack.

Sunn livsstil.

 

 

 

Blir å oppdatere her etterhvert som ting forandrer seg! :)

Oppfordrer andre som vil gå ned i vekt til å lese litt her. :)

Blir også veldig glad for tips ang. trening, teknikk, kosthold, deffing, bulking og andre kommentarer på min vei. :)

Endret av Lovegame
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale å veie maten for å måle kalori inntaket. Ligger selv på 2300-2400 kcal om dagen og jeg er 185cm høy og veier 89kg. Har akkurat begynt med kettlebell trening da dette skal være bra for å gå ned i vekt samt bygge muskler. Skal poste seinere om fremgang/vekttap. Det kan også lønne seg å skrive ned dine mål/planer, heng det opp et sted så du ser det hver dag får å minne deg på hva du prøver og oppnå.

www.næringsinnhold.no er et bra værktøy for å holde styr på hvor mye kalorier man får i seg.

 

Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo mange "måter" å slanke seg, noen gjør det litt mere seriøst enn andre også, måler kcal osv.

Personlig så har jeg akkurat gått ned nærmere 30kg. Fra ~110kg til ~80kg, og det jeg gjorde var å kun drikke vann, spise hva som var lavkcal og generel sunn mat. Hadde somregel 5-6 måltider om dagen, og spise en god del epler utenom disse måltidene.

 

Når det kom til trening så gikk jeg på tredemølle, og syklet i lavt tempo, på rundt 120-130 i puls mens jeg så på TV i 45-60min om dagen. Holdt meg 110% unna vekter, selv om jeg vet noen mener man bør trene deg for å få mindre muskaltap i treningen.

 

Også døttet jeg i meg så mye godis som overhode mulig fra kl 00.00-23:59 vær lørdag.

 

Med denne lille formelen gikk jeg ned cirka 2kg i uken.

 

Lykke til.

Endret av ANONIII
Lenke til kommentar

Kakedass, oterpiss.

 

Startet i dag på Jillian's 30 day Shred. Fyttik****.

Blir å oppdatere her hver dag om hvordan det går.

 

1 dag:

En økt med 30 day shred, helt wasted atm. Grusomt. Samtidig helt fantastisk god følelse.

Framdeles ingen godteri siden 1. januar, og ingen brus. Fml

 

 

Going strong, kommer tilbake med mer i morgen.

Lenke til kommentar

Her kommer sure fakta:

 

Du spiser feil

Du trenger for lite

Ripped er 30 kg unna, ikke 20.

 

Vi er nøyaktig like høye, jeg veier 72 kg, og har fortsatt noen kilo igjen til ripped.

 

Skal du få fremgang bør du se på PSMF. Husk å scrolle forbi bilde.

 

Treningsprogrammet ditt har jeg aldri hørt om så de skal jeg ikke kommentere, men å trene mindre enn 3 ganger i uka nytter ikke. Styrke 3 ganger og 2 ganger i uka med rolig kardio er toppers.

 

Dette virker sikkert veldig vanskelig, og det er det. Du vil også få fremgang med det du driver med nå, men om du skal ha nubbsjans til å nå noe i nærheten av målet ditt må det sterkere lut til.

Lenke til kommentar

Her kommer sure fakta:

 

Du spiser feil

Du trenger for lite

Ripped er 30 kg unna, ikke 20.

 

Vi er nøyaktig like høye, jeg veier 72 kg, og har fortsatt noen kilo igjen til ripped.

 

Skal du få fremgang bør du se på PSMF. Husk å scrolle forbi bilde.

 

Treningsprogrammet ditt har jeg aldri hørt om så de skal jeg ikke kommentere, men å trene mindre enn 3 ganger i uka nytter ikke. Styrke 3 ganger og 2 ganger i uka med rolig kardio er toppers.

 

Dette virker sikkert veldig vanskelig, og det er det. Du vil også få fremgang med det du driver med nå, men om du skal ha nubbsjans til å nå noe i nærheten av målet ditt må det sterkere lut til.

 

Gå ned 30kg? Gikk idrett tidligere, vekt på 80kg, med sixpack(nei, du trenger ikke tro på meg). Like høy. Hvorfor i all verden skal jeg gå ned 30kg? Blir jo sykelig tynn.

 

Trener på treningssenter, jogging og vektløfting, samt går tur på kveldene. Dette 30 day shred programmet hiver jeg på toppen av dette.

 

edit# hvilket bilde er det snakk om? sitter på jobb nå :)

Spise feil gjør jeg helt sikkert, derfor jeg spør her om hjelp til dette.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

...

 

Gå ned 30kg? Gikk idrett tidligere, vekt på 80kg, med sixpack(nei, du trenger ikke tro på meg). Like høy. Hvorfor i all verden skal jeg gå ned 30kg? Blir jo sykelig tynn.

 

Trener på treningssenter, jogging og vektløfting, samt går tur på kveldene. Dette 30 day shred programmet hiver jeg på toppen av dette.

 

edit# hvilket bilde er det snakk om? sitter på jobb nå :)

Spise feil gjør jeg helt sikkert, derfor jeg spør her om hjelp til dette.

 

Jeg tror ikke du har muskelmassen til å veie 80 kg ripped nå. Skal du være tilnærmet fettfri vil du veie 30 kg mindre, omtrent 70 kg. Dette baserer jeg på at vi er like høye, og jeg veier som nevnt 72, og er ikke ripped. Kostholdet finner du i lenken jeg la ved over. Trykk på denne lenken: DENNE LENKEN HER ALTSÅ/ for en kopi av lenken over.

Lenke til kommentar

Hørtes ganske interessant ut ja, kanskje jeg prøver meg på det når jeg har lest litt mer om det. :)

 

Har lunsj nå, skal spise et eple, 0,3l juice og en q-skyr, men herregud den skyren er jo umulig å svelge! blir jo stappa av 4-5 skjeer :dontgetit:

 

Jeg syntes skyr er toppen jeg. Jeg vet at PSMF er det som funker best.

 

Protip: Kutt all frukt i biter. Da metter den mer. Husk å tygge mye, det hjelper også på metthetsfølelsen.

Lenke til kommentar

Hørtes ganske interessant ut ja, kanskje jeg prøver meg på det når jeg har lest litt mer om det. :)

 

Har lunsj nå, skal spise et eple, 0,3l juice og en q-skyr, men herregud den skyren er jo umulig å svelge! blir jo stappa av 4-5 skjeer :dontgetit:

 

Jeg syntes skyr er toppen jeg. Jeg vet at PSMF er det som funker best.

 

Protip: Kutt all frukt i biter. Da metter den mer. Husk å tygge mye, det hjelper også på metthetsfølelsen.

 

Du vet at Periodisk faste er det som funker best? Tull og vas. Du vet kanskje at det passer bra for deg, men du vet ikke at det er best for alle andre.

Lenke til kommentar

PSMF: Proteinsparende modifisert faste

PF: Periodisk faste

 

PSMF er en ekstremdiett med et høyt inntak av proteiner og minimalt med karbohydrater til bruk om du skal raskt ned i vekt uten å miste for mye muskelmasse. Periodisk faste er en endring i spisemønstret ditt. Det er to vidt forskjellig ting.

 

Jeg prøvde en periode, men jeg er for glad i frokost. Doofenschmitz tror jeg bruker dette.

 

Jeg tror du forveksler PSMF med PF.

Lenke til kommentar

PSMF: Proteinsparende modifisert faste

PF: Periodisk faste

 

PSMF er en ekstremdiett med et høyt inntak av proteiner og minimalt med karbohydrater til bruk om du skal raskt ned i vekt uten å miste for mye muskelmasse. Periodisk faste er en endring i spisemønstret ditt. Det er to vidt forskjellig ting.

 

Jeg prøvde en periode, men jeg er for glad i frokost. Doofenschmitz tror jeg bruker dette.

 

Jeg tror du forveksler PSMF med PF.

 

Stemmer, jeg prøvde dem i en kombo. Meg som roter her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...