Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå skal det sies at jeg tror at fotball, som mye annet har utviklet seg veldig. Flere ting som peker mot det, med tanke på at konkurransen om å bli fotballspiller er høyere enn noen gang og at vi vet mye mer om trening og kosthold og hvordan det kan påvirke spillere enn før (Se f.eks Kjartanssons forvandling etter å ha endret seg).

Forklar.

 

Kjartansson var ansett som et stort spisstalent på Island for 3-4 år tilbake, sammen med Kolbeinn Sigthorsson og Alfred Finnbogason. Mens de to sistnevnte utviklet seg stort og gikk til større og større klubber, så stod Kjartansson på stedet hvil på Island og stagnerte litt.

 

Kjartansson tok ikke fotballen seriøst nok med tanke på kosthold og rutiner. Sesongen før han kom til Norge gjorde han endring på dette og startet å oppføre seg som en idrettsutøver også utenfor banen, og nå har resultatene begynt å komme for han.

 

Hadde Brann valgt å satse på han kunne han nok reddet dem i kveld. Er fortsatt usikker på om jeg ønsker at Mjøndalen vinner. Hadde vært enklere om det hadde vært Bærum, som ikke har tidenes mest PR-kåte person som kaptein.

Lenke til kommentar

Du går så lenge og drømmer om en slik dag, og når den endelig kommer så vet du ikke hva du skal si! Brann ryker ikke bare ut av Tippeligaen, de ryker ut så det gjomer!

 

For å berge publikumssnittet i ligaen skal jeg kjøpe sesongkort på hva-det-nå-enn-er hjemmebanen til Mjøndalen heter! Og gjett om jeg skal følge med Adeccoligaen til neste år, hoho!

 

Ja, jeg vet at jeg er skammelig skadefro, men så lenge VIF underpresterer så tar jeg dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...