Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å berge publikumssnittet i ligaen skal jeg kjøpe sesongkort på hva-det-nå-enn-er hjemmebanen til Mjøndalen heter! Og gjett om jeg skal følge med Adeccoligaen til neste år, hoho!

Er Nedre Eiker Stadion/Mjøndalen Arena det heter, tror jeg.

 

Er ikke så veldig interessert i fotball, men morsomt når hjemmelaget rykker opp til Tippeligaen. Første fotballkampen jeg har sett på (på tv) på veldig manger år. :)

Lenke til kommentar

 

For å berge publikumssnittet i ligaen skal jeg kjøpe sesongkort på hva-det-nå-enn-er hjemmebanen til Mjøndalen heter! Og gjett om jeg skal følge med Adeccoligaen til neste år, hoho!

Er Nedre Eiker Stadion/Mjøndalen Arena det heter, tror jeg.

 

Er ikke så veldig interessert i fotball, men morsomt når hjemmelaget rykker opp til Tippeligaen. Første fotballkampen jeg har sett på (på tv) på veldig manger år. :)

 

 

Du valgte en god kamp å starte med ;)

 

Det het tidligere Nedre Eiker Stadion, men det var ei rønne uten like. Da de bygget ny stadion fikk den også nytt navn: Mjøndalen Stadion.

 

For en fantastisk kveld!

 

Jeg er født i Drammen, men har bodd i Mjøndalen i vel 28 av mine 30 år. Jeg er INGEN Mjøndalen-tilhenger, men at klubben rykker opp betyr mye for nærmiljøet her. Og at det skjer på bekostning av Brann... jeg må gni meg i øynene!

 

Nå får vi to forrykende lokaloppgjør i distriktet her neste sesong!!!

 

Og Brannfansen gjør seg bort igjen... ÆSJ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...