Gå til innhold

Carling Cup: Arsenal - Manchester City


Benbjo

Anbefalte innlegg

29.11.2011

Arsenal - Manchester City

Carling Cup

21:00 @ Ashburton Grove

 

Manchester+City+v+Arsenal+Premier+League+9BpXC8B0fFYl.jpg

 

Arsenal news:

Etter en god periode gikk Arsenal på en smell mot Fulham i helgen. Wilshere, Gibbs, Jenkinson, Sagna og Miyaichi er alle skadet og uaktuelle til kampen. Sannsynligvis stiller Wenger et blandet lag med noen ungutter, samt hviler noen som har spilt mye som f.eks RvP, Arteta og Ramsey.

 

Forventet lagoppstilling:

Fabianski

Djourou - Squillaci - Miquel - Yennaris

Coquelin

Rosicky - Diaby

Oxlade-Chamberlain - Park - Arshavin

 

---------------------------------------------

 

City news:

City viste seg igjen å være uslåelige etter å ha blitt tidvis rundspilt mot Liverpool i helgen. Hart vartet opp med den ene superredningen etter den andre. Mancini var ute i media i dag og klagde på for tett kampprogram og sa ironisk at han ble nødt til å stille med 14-15 åringer i dag. City har ingen spillere på sin skadeliste.

 

Forventet lagoppstilling:

Pantilimon

Zabaleta - Toure - Savic - Kolarov

De Jong - Razak - Toure

Johnson - Nasri

Dzeko

 

 

-----------------------------------------------

 

Tips:

Arsenal får nok kjørt seg her. City har bedre spillere på alle plasser og går nok for nok en ydmykelse av et storlag.

 

Resultat: 0 - 4

Endret av Benbjo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jasså? Det må du gjerne mene, men det er resultatet jeg tror basert på lagoppstillingen. Vår bakre 5'er er veldig svak og de kommer til å få problemer med ballene mot Dzeko. Yennaris spesielt tror jeg skal få kjørt seg mot Johnson.

 

Hvis Wenger derimot skulle kjøre på med Santos og Mertesacker/Kos blir nok kampen mer jevn, men vi klarer neppe å unngå tap.

 

Midtbanekrigen kommer nok til å ha mye å si i dag. En Diaby nettopp tilbake fra skade og en ujevn Rosicky har nok ikke noe særlig å stille opp med mot De Jong og Toure. Dessverre.

Lenke til kommentar

Er utrolig usikker på venstrebacken i den kampen her. Syntes Santos burde bli spart mtp. at han er den eneste venstrebacken vi har tilgjengelig i øyeblikket og hvis han blir skadet så må vi mest sannsynligvis bruke vår beste midtstopper på venstrebacken.

 

Tror dog at Miquel starter på venstrebacken mens Coquelin eller Yennaris tar høyrebacken. Djourou og Squillaci som midtstopperpar kanskje..

Lenke til kommentar

Stallen:

Andrey Arshavin

Yossi Benayoun

Marouane Chamakh

Francis Coquelin

Johan Djourou

Craig Eastmond

Lukasz Fabianski (GK)

Emmanuel Frimpong

Gervinho

Laurent Koscielny

Ju Young Park

Vito Mannone (GK)

Ignasi Miquel

Nico Yennaris

Alex Oxlade-Chamberlain

Oguzhan Ozyakup

Sebastien Squillaci

Thomas Vermaelen

 

Tipper startelleveren vil se sånn ut:

 

Lukasz Fabianski

Nico Yennaris - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Ignasi Miquel

Emmanuel Frimpong - Francis Coquelin

Alex Chamberlain - Yossi Benayoun - Gervinho

Ju-Young Park

 

Koscielny og Gervinho hvilte i helgen, så jeg tror de starter.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er Verminator og Gervinho med i troppen? Denne kampen betyr ikke en jævla dritt og hvis vi får en skade på en av de nevnte er vi fucked. Verminator har spilt mye i det siste og hinket i enkelte perioder mot Fulham. Gervinho er med sine bevegelser både med og uten ball alfa og omega for vårt offensive spill. Dersom vi får en skade på han og må starte med Arshavin på venstrevingen frykter jeg flere uavgjortresultat på hjemmebane mot lag som er på nedre halvdel av tabellen.

 

Håper Wenger vet hva han driver med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vermaelen er nok med på grunn av mangel på alternativer. Tviler på at han kommer til å spille. Tror egentlig ikke at Gervinho heller starter, men jeg håper at han gjør det. Han hvilte på lørdag, og etter neste kamp får han enda en uke med hvile.

 

Er forresten uenig i at denne kampen ikke betyr noe. Vi bør gripe de sjansene vi får til å vinne trofeer, og det er i denne turneringen vi har størst sjanse til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva Wenger tenker med hvis det der stemmer. Han hadde hele forrige sesong på å se at Koscielny og Squillaci sammen på midten var en katastrofe og trolig blant de aller verste av de verste midtstopperparene i PL.

 

Tviler på at de er særlig bedre sammen nå og jeg håper virkelig at Djourou starter med enten Squillaci eller Koscielny.

Lenke til kommentar

Jeg synes du kan spare deg for eksperttipset i åpningsposten, det sprer utrolig dårlig stemning.

 

Drit nå i stemninga. Han er ikke helt ute.. Det spørs på laget City stiller med. Sjeldent jeg forsvarer Benbjo, men når han har giddi å lage en fin kamptråd, så synes jeg ha skal få lov til å "være seg selv 110 %".

 

Jeg tror ihvertfall det blir mange mål idag!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...