Gå til innhold

Carling Cup: Arsenal - Manchester City


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi var klart best. City hadde 1 jævla sjanse i hele jævla fuckings kampen. En ting hadde vært om City hadde rundspilt oss, men det var jo ikke tilfellet. Vi eide dem totalt. Frimpong voldtok hele midtbanen deres og vi spilte faktisk bra fotball. Det var jævlig gøy å se på til tider, og jeg blir så jævlig forbanna av at City scorer på den ENE jævla sjansen de får. Romkameraten min ødela skjermen på dataen vi såg kampen på :/

Lenke til kommentar

Payung, så du er fornøyd med taktikk til Wenger? Arsenal prøver å "presse", men alle blir bare stående når en har ball. Vel, gratulerer...

Nei, jeg er ikke fornøyd med taktikken. Det er derimot ingen grunn til å kalle laget ditt for et drittlag. Da kan du finne deg et nytt lag å heie på hvis du syns det er så jævlig. Prøv Manchester City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skremmende å tenke på hva som venter hvis RvP blir skadet ja, men i dag så var vi generelt sett det mest truende laget og det beste laget.

 

Ufattelig irriterende at City scorer på sitt eneste skudd på mål i løpet av kampen, men det som irriterer mest er at Chamakh og Benayoun får avslutte kampen. Syntes de var fryktelige begge to, mens Park og Chamberlain (som hvertfall burde ha avsluttet kampen da han er langt mer målfarlig enn samtlige spillere på banen selv om han er sliten) blir tatt av.

 

Frimpong og Coquelin var veldig gode i dag. Frimpong har for første gang denne sesongen imponerte meg sammen med Squillaci av alle andre. Koscielny er sitt sedvanlige solide seg som han har vært hele denne sesongen.

Lenke til kommentar

For øvrig; finnes det ikke Manchester City fans på forumet?

 

Mulig det finnes, men jeg har ikke sett noen. Selv har jeg alltid vært interessert i city, men vil ikke gå så langt å kalle meg fan. Sjelden jeg gidder å diskutere fotball og city på dette forumet. Jeg har enda til gode å lese noe konstruktivt om city, det blir kun skrevet piss og uinformert søppel om city. Alt city gjør er feil, og det er alltid city sin skyld i følge forumet. Det blir litt slitsomt å ta den kampen.

 

Men så lenge ikke city overspiller, diver og omringer dommeren så synes jeg city kan gå med hevet hode og er moralsk sett et respektabelt lag - noe de fleste driter i føler jeg. Men det er viktig for meg. Noe liverpool kanskje bør tenke på etter helgas kamp. Å joda liverpool var det beste laget det har jeg ingen problemer med å se - i tilfelle noen lurte.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi spilte en helvetes god kamp. Kan ikke huske sist jeg har sett en såpass vilje til å vinne. Wenger er som vanlig en dust med bytter og ødelegger hele flyten i kampen. Han burde ha fått ut Chamakh det øyeblikket han sto å gulpet og sippet foran 16-metern.

 

City spilte med et tilnærmet toppet lag, og vi klarte å nøytralisere kjøpelaget i hele kampen. Bare synd Aguero, som forsåvidt ble voldtatt av Frimpong, Djourou og Squillaci, klarte å utnytte at Fabianski er helt ubrukelig.

 

En ufortjent og sur seier for City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ikke kampen og er fornøyd med resultatet, et hederlig ettmålstap mot det mannskapet City sendte ut passer meg utmerket. Gir generelt en lang faen i hele Carling Cup.

 

Men så lenge ikke city overspiller, diver og omringer dommeren så synes jeg city kan gå med hevet hode og er moralsk sett et respektabelt lag - noe de fleste driter i føler jeg. Men det er viktig for meg. Noe liverpool kanskje bør tenke på etter helgas kamp. Å joda liverpool var det beste laget det har jeg ingen problemer med å se - i tilfelle noen lurte.

Hmmmmmmmmmmmmm....... nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg fikk heller ikke sett kampen, men utifra det jeg leser her så spilte vi en god kamp. Det gleder meg.

 

Jeg finner forresten ingen 14-15 åringer i troppen til City, noe som Mancini sa at de kom til å måtte stille med..

 

Edit: Hvordan tok Arsenal fansen imot Nasri? Håper de buet på han hver gang han hadde ballen.

Endret av Mats Aa
Lenke til kommentar

Det var ekstremt herlig faktisk. Hver gang Nasri var i nærheten av ballen var det en sinnsyk pipekonsert. Han ble helt klart påvirket av det, for han spilte skikkelig dårlig. Virket på et tidspunkt som han ville bli bytta ut i førsteomgangen.

 

Må ikkje gløyme "stand up if you hate Nasri" som runga ut over stadion etter ca 6min, etterfulgt av "nananananana, Samir you're a cunt, you're a cunt". Et av dagens høgdepunkt. :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...