Gå til innhold

Kan jenter skylde voldtekt på seg selv?


coyoteulf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvinner har ingen skyld i å bli voldtatt. Syns å stille det spørsmålet som tittelen i tråden gjør er unødvendig. Kvinner kan ingenting for at de blir angrepet og overfalt, og det gjelder ikke bare kvinner, det gjelder alle som er ute uavhengig av tidspunkt. Vi har bevegelsesfrihet i Norge, og den må aldri rokkes ved.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke relevansen, men Helland-Skumsvoll-saken er vel (nesten) det som kalles prostitusjon, men det er lovlig :grin2:

 

(Er det ikke en egen tråd for denne håpløse saken?)

 

Okai.

 

Voldtektsanklage er en av de få anmeldelsestyper der politi huker folk inn på dagen uten dikkedarer. Ergo, er dette et enormt våpen som blir brukt for å sverte andre. Og, ifølge politiadvokat i Hordaland (i sin kronikk for en del år siden) er en god porsjon åpenbart falske anklagelser.

 

Ett eksempel; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2976970.ece

Et annet eksempel er nevnte FRPsak, der kvinnen hevder seg voldtatt, men krever 160.000 senere. Legg sammen 2+2 og svaret blir "bitch".

Endret av norskgoy
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og jeg trenger aldri å ta forholdsregler når jeg går noen steder.

 

Nei, det er det ingen som trenger. Men det er lurt, både for jenter og gutter.

 

Kvinner må passe på at de går med en "livvakt" sent på kvelden når de går noe sted i storbyene og utenfor.

 

Må de det altså? Ta pillene dine du.

Lenke til kommentar

Og jeg trenger aldri å ta forholdsregler når jeg går noen steder.

 

Nei, det er det ingen som trenger. Men det er lurt, både for jenter og gutter.

 

Kvinner må passe på at de går med en "livvakt" sent på kvelden når de går noe sted i storbyene og utenfor.

 

Må de det altså? Ta pillene dine du.

 

Hvilke forhåndsregler er det gutter gjør lurt i å ta som ikke jenter også gjør lurt i å ta?

 

Finnes det forhåndsregler som bare jenter gjør lurt i å ta?

Lenke til kommentar

Hvilke forhåndsregler er det gutter gjør lurt i å ta som ikke jenter også gjør lurt i å ta?

 

Mange. Å vandre drita full rundt i visse strøk av byen er for eksempel noe man bør unngå.

 

I tillegg er det en hel rekke sosiale normer gutter må forholde seg til som jenter slipper. For eksempel å få blikkontakt med visse folk kan være nok til at det blir slåsskamp. Søle øl på noen kan være nok til slåsskamp osv.

 

Gutter er i det hele tatt mye mer utsatt for blind vold enn det jenter er, uten at man går rundt og sutrer av den grunn. Gutter og jenter er forskjellige, selv om sosialister hardnakket prøver å benekte virkeligheten.

 

I tillegg er falske voldtektsanmeldelser noe som utelukkende rammer gutter og menn. Dersom man vil unngå dette må man ta forhåndsregler.

 

Finnes det forhåndsregler som bare jenter gjør lurt i å ta?

 

Jenter som vil unngå voldtekt bør ta de samme forhåndsregler som gutter som vil unngå ran og blind vold.

Endret av coyoteulf
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Finnes det forhåndsregler som bare jenter gjør lurt i å ta?

Jenter som vil unngå voldtekt bør ta de samme forhåndsregler som gutter som vil unngå ran og blind vold.

Jenter er i større grad offer for seksuelt motiverte overfall, og derfor gjør de lurt i å ikke fremstå som veldig utfordrende seksuell i det offentlige rom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kvinner har 50% av skylden for voldtektene, da kvinnens adferd innebærer risiko. Halvparten av alle involverte er ca det motsatte kjønn, ergo har statistisk kvinnen 50% av skylda.

 

Hva som anses som legitimt er et helt annet spm. Kvinner skal ifølge noen, få lov til å vifte fitta si opp i trynet ditt, klå deg på pikken, slikke deg i øret, uten at du skal ha lov til å ta fingeren i skrittet hennes, uten at det er voldtekt. Atter andre mener at det er helt kosher å ha sex med alle kvinner uansett framgangsmåte, om man bruker piller, vold, trusler osv. Sistnevnte mener jeg, da også stygge mennesker må bruke taktikk for å formere seg. Det er ikke alle som kan ha pengene, statusen og selvtilliten som skal til for å få barn, og noen voldtatte gravide velger å beholde ungen. Derfor er det helt legitimt med voldtekt. Hvordan skal en lav, assymetrisk, skallet, feit og illeluktende mann, med psoriasis og kongenital hoftedysplasi få seg noe, når damer nekter ham sex, og nekter ham å kjøpe sex? Igjen: voldtekt er løsningen.

 

Videre er voldtekt en effektiv måte for en underklasse å sloss mot samfunnet på. Afrikanere som kun får drittjobber, kan på den måten få hevn.

 

Men jeg må legge til at det også er helt legitimt å drepe voldtektsmenn. De tar fra deg selvrespekten, og ødelegger følelseslivet ditt. Lemlestelse og tortur, burde være helt greit.

 

Det jeg vil fram til, er vel bare at alt er greit. Jeg er en ganske tolerant person. :yes:

Endret av Nihilist1
Lenke til kommentar

Jenter er i større grad offer for seksuelt motiverte overfall, og derfor gjør de lurt i å ikke fremstå som veldig utfordrende seksuell i det offentlige rom.

 

De gjør lurt i å ikke fremstå som veldig seksuelt utfordrende i visse deler av det offentlige rom ja. Takk kan sendes til venstresidens innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Kvinner har ingen skyld i å bli voldtatt. Syns å stille det spørsmålet som tittelen i tråden gjør er unødvendig. Kvinner kan ingenting for at de blir angrepet og overfalt, og det gjelder ikke bare kvinner, det gjelder alle som er ute uavhengig av tidspunkt.
Om hun har stemt på Arbeiderpartiet så er hun i alle fall medskyldig i voldtekten.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

En dame må da for faen kunne gå splitter naken hjem uten å bli overfalt og voldtatt av et sotrør på 2 meter eller en Nordmann for den del?! Om jeg vil så skal nå jeg kunne gå fra banken og hjem med flere 1000,- kontant uten å bli ranet?.. Er da ikke min feil at det kommer noen å raner meg! Blir akkurat det samme, en dame skal kunne gå splitter naken hjem i det mørkeste strøkene så sørpe full som det går an å bli uten å bli voldtatt! Det er og blir aldri deres feil! Det med at dem må ta ansvar selv, det blir noe helt annet, har egentlig ikke noe med saken å gjøre! Fordi det har mere med hvordan dagens samfunn har blitt!..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Går du i veien så skal også sjåfør alltid være istand til å stoppe. Jeg vil dog si at du har skyld også hvis du blir påkjørt.

Vifter man med penger, med musa eller med kroppen i veien, så er det nå slik at folk har sine feil. Grådighet, uoppmerksomhet, lite med grenser/moral osv ... - det er en del av hvordan mennesket er og hva man må forholde seg til. Ideelt sett burde mennesker vært feilfri, men det er en fantasi - man må forholde seg til hvordan det er.

 

Feilen er å friste skjebnen slik, og tro de er usårbare, når de vet de kan bli voldtatt, ranet eller påkjørt. Det er ille nok med folk som er påkledd som blir voldtatt, ranet uten at de viser verdier og kollisjoner uten at man veiver i gata.

Lenke til kommentar

En dame må da for faen kunne gå splitter naken hjem uten å bli overfalt og voldtatt av et sotrør på 2 meter eller en Nordmann for den del?! Om jeg vil så skal nå jeg kunne gå fra banken og hjem med flere 1000,- kontant uten å bli ranet?.. Er da ikke min feil at det kommer noen å raner meg! Blir akkurat det samme, en dame skal kunne gå splitter naken hjem i det mørkeste strøkene så sørpe full som det går an å bli uten å bli voldtatt! Det er og blir aldri deres feil! Det med at dem må ta ansvar selv, det blir noe helt annet, har egentlig ikke noe med saken å gjøre! Fordi det har mere med hvordan dagens samfunn har blitt!..

 

Har du lest tråden?

Lenke til kommentar

Når man verdsetter rettighetene sine over den situasjonen rundt om i Norge er man dum. Sikkert fint med et samfunn der man kan gå rundt utfordrende som jente/kvinne uten en økt risiko for voldtekt. Slik er det desverre ikke, og da får man bestemme seg for om man skal stå for rettighetene og doble sjansen(nei jeg vet ikke den eksakte økningen) for å bli voldtatt eller om man skal være litt mer forsiktig og ikke ødelegge den psykiske helsen sin.

Lenke til kommentar

Man er faktisk helt maktesløs. Det finnes ikke et menneske på jord som VIL gå gjennom det. Likevel så skjer det.

 

Ja dere får holde dere hjemme, slik som 75% av guttene her ønsker, så kan de få gå på barene med 90% gutter i fred, og så kan damene som tok sjansen på å gå ut få velge og vrake dersom de ikke blir voldtatt på veien av mennesker som mener at kvinner er delskyldig -- og dermed at voldtektsmenn er delvis uskyldige ofre for kvinnenes tiltrekningskraft.

 

...

 

Jeg blir så provosert.

 

Det er totalt 100% skyld.

 

Dersom en jente har 25% skyld, så har forbryteren bare 75.

Tenk hvis han er full og jenta edru?

Er hun 50% skyldig da?

 

Så kan de dele fengsel, slik som voltektsofre i diverse andre land blir dømt til.

Lenke til kommentar

Når man verdsetter rettighetene sine over den situasjonen rundt om i Norge er man dum. Sikkert fint med et samfunn der man kan gå rundt utfordrende som jente/kvinne uten en økt risiko for voldtekt. Slik er det desverre ikke, og da får man bestemme seg for om man skal stå for rettighetene og doble sjansen(nei jeg vet ikke den eksakte økningen) for å bli voldtatt eller om man skal være litt mer forsiktig og ikke ødelegge den psykiske helsen sin.

 

Dette er ren Bullshit!

Å legge skylden igjen over på voldtektsofferet pga bekledningen er noe av det dummeste jeg hører, en voldtektsmann som er ute etter å voldta en kvinne velger et mål , ofte så går han etter det enkleste offeret eller i den situasjonen hvor han føler at det går greit å tvinge henne til sex med ham.

 

Legg merke til at "enkleste" ikke nødvendigvis betyr full, men kan bety "spinkel , spe , tynn etc" og ikke minst avhengig av situasjon og hvor offeret er (i en bakgate , smug , stengt toalett med like folk ).

 

Vi må slutte å legge så mye av skylden over på ofrene og heller fokusere på at en voldtekt er en voldtekt uavhengig av grunn, situasjon og ikke minst alder / kjønn. Om noe må vi slå ned enda hardere på voldtekt og sørge for at når menn / kvinner begår slike handlinger at det får en alvorlig konsekvens for dem resten av livet.

Lenke til kommentar

Ved siden av det, er det fullt mulig å unngå mørke smug og bakgater, så sant det er mulig. Bekledningen har også noe å si, da den kan sende et signal om at man "er med på leken". Det er også en grunn til at muslimske damer dekker seg til.

 

Analogien blir vel at man bør ikle seg Burkha og unngå bakgater selv om man bor der for å unngå å bli voldtatt.

Man må også sørge for å ikke gå feil for da kan man bli voldtatt.

Man bør helst være muslim fordi da er man ren som kvinne.

Man må selvsagt ikke finne på å smile til en annen mann for da kan man være med på leken.

 

Tsk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...