Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Lag en side å skriv om det sjøl da. Om de ikke føler det er viktig nok så er det deres valg. Nyt turneringen heller og støtt svenskene selvfølgelig.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teknofil skal ha om teknologi, så vidt jeg vet er ikke Free to play-filmen teknologi, men mer gamer-relatert, derfor burde det vært på Gamer.no

 

Jeg blir forundret hele tiden over hvor lite observante Gamer er på spill-fronten når det kommer til Dota2, Smite har de nyheter om etter et LAN, LoL har de nyheter om etter et LAN, men Dota2 nyheter..

 

Fuck that, right?

Smite var det vel noen norske som var med om du la merke til vinklingen i artikkelene er det nesten alltid snakk om norske spillere. Det er ingen norske lag eller spillere som er med i Dota2 turneringene.

 

Det er det samme med hvordan norsk presse har plutselig så stort fokus på premier league lag som trenes av norske trenere. Vanligvis vil ikke disse lagene gi noe særlig med klikk til artikkelen fordi det ikke er interessant for folk flest, men når det er en norsk med vet de at det plutselig er mer interessant å lese om hvis du har en vinkling om nordmenn.

 

 

 

Så ikke hele starladder siden jeg var på påskeferie, men kom hjem til leiligheten i det Empire og DK spilte og jeg må si iforhold til all hypen det er rundt starladder så er LAN miljøet skikkelig døft iforhold til MLG og Dreamhack, og vinner seremonien var jo skikkelig grell. Er det bare dreamhack som greier det med å avslutte et LAN skikkelig selv med akward champagne åpning?

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg syntes det er greit med at cosmetics er stretch goals men jeg har noe imot at man holder gameplay/game mode som gissel for stretch goals i et spill som man burde tro er ganske innbringende allerede. Dog det kan jo bare være meg.

Er ikke SÅ hype uansett, de aller fleste vil nok spille 1-2 games kanskje og så tilbake til vanlig DotA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...