Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Bror min og to andre kameratar har akkurat same problemet. Trur dei har Telenor. Eg har ikkje noko problem, har NextGenTel. Det rare er at det berre skjer på Dota, Speedtest gir rundt 30ms.

 

 

Jeg opplever store pakketap (48%) over Telenors nettverk (som igjen fører til høye latenstider) når jeg spiller GW2. Har hatt dette problemet de siste 4-5 dagene nå. Tror de har samme problemet dersom de bruker Telenor eller Canal Digital (som går via Telenor).

 

Det som forundrer meg er at de bruker såpass lang tid på å rette opp feil og flaskehalser. De må da være klar over pakketapet? Kommer til å ta en telefon til Telenor imorgen for å se hva status er.

 

 

Bare et tips hvis du ringer Telenor. Du kommer til å møte kundebehandlere som ikke engang vet hva ping er. Spør om å få prate med noen andre til du får prate med noen som har noenlunde peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et tips hvis du ringer Telenor. Du kommer til å møte kundebehandlere som ikke engang vet hva ping er. Spør om å få prate med noen andre til du får prate med noen som har noenlunde peiling.

 

 

Ja, 1. linjesupporten der er håpløs når det gjelder litt mer tekniske ting. De klarte ikke engang å videreformidle beskjeden min (de visste ikke hvem de skulle kontakte!). Jeg har derfor postet en beskjed på Facebook-siden deres istedet.

 

Bruker Battleping i mellomtiden. Det fungerer bra (60 ms istedetfor 300-400 ms).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Driver bare å praccer Kael jeg, quas wex er merkelig.

 

Spiller du i pub games, så må du være klar for å ta dritt om du bygger sterke teamfigth builds. Det vil seie meir quas og vex. "no sunstrike, noob invoker", når ein har sagt klart og tydelig at ein bygger eit slik build og at det ikkje blir noko sunstrike, med mindre da såklart dei har HP som er under den lave nivået med skade som sunstrike tar når ein spiller slik.

Lenke til kommentar

 

Flere som sliter med Dota2network?

Alle. Alltid.

 

Fortsatt ikke hatt noe problemer med det, så du kan ta vell "alle" og "alltid" og bytte det ut med "mange" og "ofte".

 

PS: Driter i hva folk sier i pubs uansett, takler de ikke at folk tester ut ting i pubs så kan de dra tilbake til wood bracket.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei folkens

 

Vil bare informere om at det arrangeres en nordisk turnering førstkommende søndag (16. februar) klokken 13:00 med razer-produkter til en verdi av 9600. Turneringen streames live på dagbladet TV (!), og hele turneringen vil kommenteres av Psycheout og XeqtR. Alle som vil kan stille lag. For mer info se www.dota2.no

 

Har du ikke team? Det er flere som er på utkikk etter lag og spillere, så det finnes muligheter. Snakkes på søndag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...