Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det en grunn til at Russere, uavhengig av spill, er totalt idioter? Jeg vet det er en sterk påstand, men dem virker å aldri kunne spille som et lag, dem forstår ikke enkle kommandoer, er frekke, og generelt... ja lite intelligente.
Og det er ikke et spørsmål om språksperre, en del av dem er helt ok i engelsk, men allikevel klarer dem ikke å utrette noe som helst.

Det er hvertfall min oppfattning av dem, og mulig jeg bare har vært uheldig, men med de titals, ja sikkert hundretalls russerene jeg har spilt med har det alltid vært en forferdelig opplevelse.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en grunn til at Russere, uavhengig av spill, er totalt idioter? Jeg vet det er en sterk påstand, men dem virker å aldri kunne spille som et lag, dem forstår ikke enkle kommandoer, er frekke, og generelt... ja lite intelligente.

Og det er ikke et spørsmål om språksperre, en del av dem er helt ok i engelsk, men allikevel klarer dem ikke å utrette noe som helst.

 

Det er hvertfall min oppfattning av dem, og mulig jeg bare har vært uheldig, men med de titals, ja sikkert hundretalls russerene jeg har spilt med har det alltid vært en forferdelig opplevelse.

 

Har hatt eit par russere på steam lista mi som e la til fordi dei kunne engelsk godt og ein var på god talefot den første matchen, der dei i tillegg viste greie spille evner. Men etter ein eller to matcher begynnte disse personene å vise at dei ikkje var i stand til å kommunisere med andre personer på ein fattet og kontrolert måte, ei heller med forståelse og og perspektiv. Makan til uforskammede folk har eg aldri møtt, og det verste var i grunnen kor barnslige og patetiske fornermelsane dei kasta rundt om kring var.

 

Det var ein i ein match som gjorde nokon feil og faktisk beklagde seg og forklarte seg meget så bra. Men nei da, CYKA. At folk har evnen til å oppføre seg sånn er utanfor min forståelsesevne.

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på hvor man kan finne helt ålreite folk å spille med? Ingen av vennene mine spiller noe særlig utover FIFA 13 osv, så har ikke mye å hente der.

 

Har spilt over 1000 i solo queue nå, og det hadde vært fett å spille med noen andre for en gangs skyld. Ligger på rundt 3900 MMR om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på hvor man kan finne helt ålreite folk å spille med? Ingen av vennene mine spiller noe særlig utover FIFA 13 osv, så har ikke mye å hente der.

 

Har spilt over 1000 i solo queue nå, og det hadde vært fett å spille med noen andre for en gangs skyld. Ligger på rundt 3900 MMR om det har noe å si.

I ingame channelen dota2norge er det mye folk, og ofte folk som hanker inn folk til å joine party.

Lenke til kommentar

Jeg har siden onsdag hatt jevnt over 250 MS kun i dota 2. Er det noen andre som har hatt problemer? Noen som vet hva servern til EU West sin IP adresse er for å kunne ta traceroute?

Har du canaldigital ? Jeg og 2 andre kompiser som har canaldigital har samme problem...

 

Bror min og to andre kameratar har akkurat same problemet. Trur dei har Telenor. Eg har ikkje noko problem, har NextGenTel. Det rare er at det berre skjer på Dota, Speedtest gir rundt 30ms.

Lenke til kommentar

Tatt noen games i dag og annenhver har gitt høy MS. Kjøre traceroute på Eu West var verre enn jeg trodde siden de har spredd serverparken over flere land og har veldig mange forskjellige IPer. Må vente til gamen kommer på en server jeg har problemer med og så sjekke IP i console. To siste kampene har vært på rundt 50 MS, så enten har jeg vært heldig eller så er problemet fikset.

Lenke til kommentar

Fant problemet. Det er tinet.net sine servere som er problemet. Dette er en routing leverandør Telenor bruker og det er ofte problemer med dem. Når jeg spilte LoL var det 2-3 måneder hvor det var komplett umulig å spille etter 21:00 pga ping og det var også pga tinet.net. Er bare å google tinet.net så ser dere forumtråd etter forumtråd med folk som sliter med ping hvor tinet er synderen.

 

 


Sporer rute til 146-66-152-183.valve.net [146.66.152.183]
over maksimalt 30 hopp:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.138
2 12 ms 7 ms 8 ms ti0018a400-gw.ti.telenor.net [88.91.240.1]
3 14 ms 10 ms 8 ms ti0300c360-ae53-0.ti.telenor.net [146.172.102.33]
4 11 ms 9 ms 9 ms ti0001b400-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.18]
5 10 ms 11 ms 9 ms tiscali-1.ti.telenor.net [148.122.9.10]
6 197 ms 205 ms 201 ms ae5.fra61.ip4.tinet.net [141.136.107.218]
7 195 ms 198 ms 190 ms valve-gw.ip4.tinet.net [77.67.74.170]
8 200 ms 193 ms 196 ms 146-66-154-243.valve.net [146.66.154.243]
Lenke til kommentar

 

Bror min og to andre kameratar har akkurat same problemet. Trur dei har Telenor. Eg har ikkje noko problem, har NextGenTel. Det rare er at det berre skjer på Dota, Speedtest gir rundt 30ms.

 

 

Jeg opplever store pakketap (48%) over Telenors nettverk (som igjen fører til høye latenstider) når jeg spiller GW2. Har hatt dette problemet de siste 4-5 dagene nå. Tror de har samme problemet dersom de bruker Telenor eller Canal Digital (som går via Telenor).

 

Det som forundrer meg er at de bruker såpass lang tid på å rette opp feil og flaskehalser. De må da være klar over pakketapet? Kommer til å ta en telefon til Telenor imorgen for å se hva status er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...