Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Invoker er skummel fordi du tror han skal være vanskelig. Slapp av.

 

Chen syns jeg ikke er vanskelig å styre med egentlig, men problemet er vel mer at teamet må utnytte potensialet ditt like mye som du kan gi det, og det sliter jeg ofte med at teamet ikke gjør. Du faller av lasset fort om dere mister tempoet du kan så elegant dytte inn.

 

Må nevne at WC3 var desidert bedre med flere enheter enn Dota 2 er da, det skal det ha. Dota 2 føles veldig mye som om de kom på det i siste liten at kontroll over mer enn helten eksisterte.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Teit at det ikke er noe som helst Dota-nyheter på Gamer selv om det er MYE å ta av, Dreamleague har startet, Starladder ekspanderer til flere kontinenter, Kaci kommer tilbake til TI2014, TV6 sender Dota på TV, tournaments som får ta nytte av compendium-systemet og mye mer. :<

Lenke til kommentar

Det meste av det er jo ikke news worthy eller interessant for et norskt publikum. Det eneste som er interessant er at TV6 i sverige sender Esport.

 

Hele cirklejerken rundt kachi etter Ti3 har jeg heller ikke skjønt hun gjorde en flott jobb også videre men det er jo ikke akkurat spesielt viktig at hun kommer tilbake for Ti4.

Lenke til kommentar

SXSW Monster lanet ferdig, EG vant, Fear vant sitt første LAN siden Fire and Ice med MYM, men det går i glemmeboka tydeligvis her på gamer.

 

Vet ikke hva du mener med circlejerk, men Kaci var utrolig bra over hele fjøla under TI3 og det at hun kommer tilbake viser at mainstream media(selv om hun bare ER seg selv så representerer hun Fox news) kanskje våkner eller har våknet.

Lenke til kommentar

SXSW Monster lanet ferdig, EG vant, Fear vant sitt første LAN siden Fire and Ice med MYM, men det går i glemmeboka tydeligvis her på gamer.

 

Vet ikke hva du mener med circlejerk, men Kaci var utrolig bra over hele fjøla under TI3 og det at hun kommer tilbake viser at mainstream media(selv om hun bare ER seg selv så representerer hun Fox news) kanskje våkner eller har våknet.

Hun representer ikke Fox news, det er en liten stasjon med fox navnet i seattle, basically eierene er Fox men det er ikke Fox news. Hun var bra men det er ikke akkurat news worthy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Syntes det var en god "film" jeg, mye følelser i sving og ikke det jeg forventet. Godt fornøyd uansett!

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...